- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takovejch ministrů a jejich slibů už SZ zažilo a nic se nestalo. Ne ČD ale SZ tam je to zakonzervované
Ono jde hlavně o to, jak ty změny pomůžou s těmi potížemi. Dopadne to nejspíš jako obvykle, udělají se "škatulata hejbejte se" a jinak vše zůstane při starém.
Dnes ČD provozují vozy I.tridy bez klimatizace. Na to by měla být vyhláška
Nojo no, kdyz on ten cisar Franz Josef byl sice vizionar, ale ne zas takovy aby nam tu postavil trate co by stacily pozadavkum 21. stoleti
Proste pretizene trate.S tim se uz neda nic delat.Jedine vyskrtat vlaky.
Tratě nejsou přetížené, vždyť všechno jezdí po silnicích. Třeba u nás v HB se za komančů rozposunovalo za směnu 600 vozů, dneska tak 30...
Včera ze Zábřehu do Prahy "jen" půl hodiny.. To byl za poslední dobu asi rekord.. Jinak 45+ s tím se už tak nějak počítá. Drahý a strašný !
A co na ŘSD, kde nejsou schopni nasmlouvat opravy 24/7? A co možnost žádat odškodnění za stání v koloně, ať již kvůli viníkovi nehody nebo neschopnosti provádět opravy?
Jsme v tom jako v Rusácku....však počkají.
Krom výluk je problém i přetíženost železnice a nic se s tím neděje. Pak stačí aby měl jeden vlak drobný problém ahed se začne nabalovat zpoždění. VRT jsou sice super ale zvýšit kapacitu na hlavních koridorech by bylo momentálně lepší.
A problémy s omezeními jsou i u silničářů. U nás ve městě už 4 měsíce dělají kruhový objezd. Přijde mi že e tam víc nedělá než dělá.
A jak chcete navyšovat kapacitu? Jinak, než stavbou nových kolejí to nepůjde...
Dneska jsem jel klasicky z Olomouce do Vyškova. Výluka už tam sice není, ale místo toho je tam snížená rychlost. Takže vlak má opět 12 minut zpoždění. Nebylo by lepší protáhnout tu výluku a dodělat to všechno?
Nedávno jsem četl článek s trefným názvem "Vlaky stojí, auta jedou" parafrázující reklamu ČD. A tak to je už roky. Náhodně rušené spoje, zmatky, nikdo nic neví. Na příměstském vlaku není třeba možné zjistit, zda je či není bezbariérový (resp. jde to zjistit, ale často to neodpovídá realitě) a tak dále. Když někde skočí magor pod vlak a zpozdíte se ne o hodinu ale třeba o 4-5, tak se nabízí otázka, kde je zakopaný pes.
Tedy, já mám takovou mnemotechnickou pomůcku určující, zda risknu služby určité firmy. Pokud to má v názvu "Česká" v jakékoli variantě, raději ne.
Až tak úplně s Vámi nesouhlasím. Jezdím několika vlaky ČD denně a na kratších trasách je zpoždění max. v jednotkách minut. Hlavní příčinou většiny zpoždění jsou opravy tratí, a tedy Správa železnic. Co se týče situace, kdy někdo skočí pod vlak, problém určitě není na straně železnice - akce se účastní policie (sbírání stop), hasiči (likvidace následků a evakuace), atd. Jediné, na čem se asi shodneme, je stáří souprav, s tím spojená spolehlivost a informovanost cestujících. Tam je opravdu co zlepšovat.