Diskuze

Potíže při výlukách musí skončit. Ministerstvo slibuje změny na Správě železnic

Ministerstvo dopravy chystá ve Správě železnic systémové změny. Upravit se má především fungování organizace včetně odměňování jejího vedení, nově má odrážet skutečnou spolehlivost železniční sítě v provozu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J41a44n 66K91a94š22í55k

19. 8. 2022 14:16

Takovejch ministrů a jejich slibů už SZ zažilo a nic se nestalo. Ne ČD ale SZ tam je to zakonzervované

0 0
možnosti
MS

Ono jde hlavně o to, jak ty změny pomůžou s těmi potížemi. Dopadne to nejspíš jako obvykle, udělají se "škatulata hejbejte se" a jinak vše zůstane při starém.

1 0
možnosti
MG

Dnes ČD provozují vozy I.tridy bez klimatizace. Na to by měla být vyhláška

0 0
možnosti
VM

Nojo no, kdyz on ten cisar Franz Josef byl sice vizionar, ale ne zas takovy aby nam tu postavil trate co by stacily pozadavkum 21. stoleti

0 0
možnosti
RP

Proste pretizene trate.S tim se uz neda nic delat.Jedine vyskrtat vlaky.

1 1
možnosti
Foto

Tratě nejsou přetížené, vždyť všechno jezdí po silnicích. Třeba u nás v HB se za komančů rozposunovalo za směnu 600 vozů, dneska tak 30...

0 3
možnosti
JB

Včera ze Zábřehu do Prahy "jen" půl hodiny.. To byl za poslední dobu asi rekord.. Jinak 45+ s tím se už tak nějak počítá. Drahý a strašný !

0 0
možnosti
VB

A co na ŘSD, kde nejsou schopni nasmlouvat opravy 24/7? A co možnost žádat odškodnění za stání v koloně, ať již kvůli viníkovi nehody nebo neschopnosti provádět opravy?

Jsme v tom jako v Rusácku....však počkají.

0 0
možnosti
VF

Krom výluk je problém i přetíženost železnice a nic se s tím neděje. Pak stačí aby měl jeden vlak drobný problém ahed se začne nabalovat zpoždění. VRT jsou sice super ale zvýšit kapacitu na hlavních koridorech by bylo momentálně lepší.

A problémy s omezeními jsou i u silničářů. U nás ve městě už 4 měsíce dělají kruhový objezd. Přijde mi že e tam víc nedělá než dělá.

11 0
možnosti
JH

A jak chcete navyšovat kapacitu? Jinak, než stavbou nových kolejí to nepůjde...

0 0
možnosti
MK

Dneska jsem jel klasicky z Olomouce do Vyškova. Výluka už tam sice není, ale místo toho je tam snížená rychlost. Takže vlak má opět 12 minut zpoždění. Nebylo by lepší protáhnout tu výluku a dodělat to všechno?

0 0
možnosti
RH

R54a20d55e82k 78H27o90d79a91ň

18. 8. 2022 12:32

Nedávno jsem četl článek s trefným názvem "Vlaky stojí, auta jedou" parafrázující reklamu ČD. A tak to je už roky. Náhodně rušené spoje, zmatky, nikdo nic neví. Na příměstském vlaku není třeba možné zjistit, zda je či není bezbariérový (resp. jde to zjistit, ale často to neodpovídá realitě) a tak dále. Když někde skočí magor pod vlak a zpozdíte se ne o hodinu ale třeba o 4-5, tak se nabízí otázka, kde je zakopaný pes.

Tedy, já mám takovou mnemotechnickou pomůcku určující, zda risknu služby určité firmy. Pokud to má v názvu "Česká" v jakékoli variantě, raději ne.

2 7
možnosti
ZC

Až tak úplně s Vámi nesouhlasím. Jezdím několika vlaky ČD denně a na kratších trasách je zpoždění max. v jednotkách minut. Hlavní příčinou většiny zpoždění jsou opravy tratí, a tedy Správa železnic. Co se týče situace, kdy někdo skočí pod vlak, problém určitě není na straně železnice - akce se účastní policie (sbírání stop), hasiči (likvidace následků a evakuace), atd. Jediné, na čem se asi shodneme, je stáří souprav, s tím spojená spolehlivost a informovanost cestujících. Tam je opravdu co zlepšovat.

5 0
možnosti