Diskuze
Z Berlína do Mnichova za čtyři hodiny. Rychlovlaky zkrátí cestu o třetinu
Děkujeme za pochopení.
M78a66r45e18k 21Š50i49m49o79n
Je smutné, že cesta z Berlina do Mnichova a dokonce i z Berlina do Vídně je rychlejší bez jízdy po českém území.
R59a42d87e45k 61J29a64n33a78t50a
Z Berlína do Mnichova přes Prahu to ani v případě srovnatelné infrastruktury nemá význam. Který dopravce by chtěl půlku cesty vozit chudé Čechy, kteří jsou ochotni platit za jízdné pouze cca čtvrtinu co Němci?
Z Berlína do Vídně by se přes Prahu jezdit mohlo. To by mohlo být (postavíme-li konečně VRT) o tolik rychlejší, že to snížení tržeb dopravce zkousne.
J41i68ř98í 67K18l92o58f14e15r23a
a mají tam někde přejezd se závorami? Co na to ředitelé ČD a SŽ?
J17i96ř77í 88K97o46c60u88r81e20k
Zkuste google earth a dívejte se blízko stanic.
M35a47r66t67i76n 83C60h87o22v46a78n52e55c
Genevè – Zürich je relativně pomalá trať, kromě úseku mezi Bernem a Oltenem, kde je 200 km/h (ale plánuje se víc a dál).
A ten úspěch – oni tam lidi ani moc na výběr nemaji. Letadlo, vlak, auto.
Dálkové busy jsou zakázané.
T97o17m67á79š 97M36o24r61a45v43č35í72k
Proč jsou dálkové busy zakázané? Pro podporu železnice?
R62o63m98a47n 25P67o75l50á67č24e93k
Oblíbenost bude podle toho, jak DB nastaví cenovou politiku. :-).
Navíc ono i ted docela rapidně kolisá jízdní doba... Třeba ICE v 5:45 z Berlína je v Mnichově za 8 hodin 15 minut, další za 6 hodin a 49 minut a další to dá dokonce za 6 hodin 19 minut..
Jak už zaznělo i níže. Když se porovná cena VRT vs. její přínos pro ČR tak opravdu minimální...A při pohledu do Idosu mezinárodní vlaky spíš trpí odpojováním vagonů než tím, že by nemohly jet rychle...
R12a40d89e34k 42J70a90n67a44t63a
"mezinárodní vlaky spíš trpí odpojováním vagonů "
------
Nechápu, co tim myslíte. Jak to souvisí s VRT?
M39a65r61e61k 67M57a88l13ý
Jasně, je to tak teoreticky, průměrná rychlost kolem 150 by se dala dodržet opravdu těžko.
J40i94ř24í 29K61o49c96u78r13e12k
Záleží na počtu zastávek. EC Praha-Brno udrží průměr lehce nad 90 km/h, ikdyž může jet až 160. Rychík na téže trase je o 20 minut pomalejší, přestože může jet taky až 160. Nezastavující nákladní express bude stejně rychlý jako to EC a udrží průměr lehce nad 90 km/h, ikdyž více než 120 km/h jet nemůže.
J83a23n 65J49e17m11e81l90k53a
4 hodiny? 580 km? To je průměr cca 150 km/h. Pendolíno má cca 123 km/h. Není to zas tak špatné a velký rozdíl na max 330 a 160 :-)
Třeba Ženeva Zurich mi vycházela na průměr cca 100 km/h. Kupodivu. Přesto mají nejúspěšnější železnici.
J75o90s18e20f 83V27a18l58a
tady je videt, jak spatne jsou vztahy s Nemeckem. Varianta pres Drazdany a Prahu a eventuelne Strakonice a Deggendorf by spojila mnohem vice aglomeraci a potencialnich cestujicich, ale byla vybrana trasa pres Erfurt, kde zije maximalne 200.000 obyvatel a i jinak okolo trasy chcipnul pes . Ale Nemci se nechteji spolehat na ceske "zlate rucicky"
P16e23t82r 19J34u89r71č44e75k
A já se jim vůbec nedivím. Existuje nějaká dopravní stavba v Česku, která neskončila ostudou (zpoždění, předražení atd.)?
S15e80i30d93l 88P41e60t63r
S těmi osobními kontrolami to buď už je , nebo velmi brzo bude naprosto stejné ..
M94a67r73e26k 53K60l84u66f44a
Tak to už je čas konkurující leteckému spoji. Domnívám se, že je to po započtení všech časových faktorů dokonce i rychlejší než letadlo. A rozhodně komfortnější, protože při nástupu do vlaku se nemusí chodit s rukama držícíma padající kalhoty skrz rámy. Nehledě na to, že si lze do vlaku vzít i vodu k pití.
M36i48r85o13s44l43a41v 48S71t88e29i77n58e32r
Momentálně ještě.Ale budoucnost není hezká, kvůli muslimům budou i na nádražích nutné přísné kontroly.
J92a14k41u95b 10Š69e59n85k
V roce 2017 v Německu, v ČR SNAD 2030, ale známe to...
http://skypaper.cz/novinky/vysokorychlostni-trat-praha-drazdany-ma-stat-kolem-135-miliard-kc/
To jen pro představu...
M59a57r56t87i59n 44K42o61l62l96e51r
2030 se možná začne stavět, ale hotovo určitě nebude.
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Dokonalost japonských knedlíčků kontroluje umělá inteligence. Pomáhá i jinde
V zemi posedlé dokonalostí si žádný výrobce knedlíčků nemůže dovolit prodávat nehezké kusy. Na...
Vývoz českého nábytku klesá, na vině je Německo. Výrobci hledají nové trhy
Export českého nábytku do zahraničí se v loni propadl. V porovnání s předchozím rokem se hodnota...
Na D1 přibudou další zákazy předjíždění kamionů. Chceme plynulý provoz, říká ŘSD
Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) zahájilo u Velkého Meziříčí druhou etapu rozmísťování značek...
Draží se jedinečná sbírka mincí ze Skandinávie. Dědicové na ni čekali sto let
Potomci dánského máslového magnáta čekali přesně sto let, než se mohli přihlásit o své dědictví v...