Diskuze

Spor o Euro 7 rozhodne postoj Francie, Česko chce zmírnění do konce roku

Země odmítající normu Euro 7 to nebudou mít jednoduché. Nejlidnatější země se silným autoprůmyslem, Německo a Francie, se totiž ještě za požadavky na zmírnění pravidel oficiálně nepostavily. Ne všichni mají ke všem bodům stejný postoj jako Česká republika. Přestože cílem nové emisní normy je zlepšení životního prostředí, a tedy i zdraví lidí, v chudších částech společenství může nastat pravý opak.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

Dieselové motory od roku 2011 mají skoro podobné parametry? jezdím s Volvem 500 FMX sklápěč r.v. 2016, najeto 190000 km a výfuk je pořád stejný, jenom tam je trochu rzi, co chtějí pořád vylepšovat? Asi začnu plnit pytlíky vzduchem z výfuku a prodávat jako ekovzduch😀

0 0
možnosti
DR

Takže se čeká na frantíky, jak se rozhodnou, protože už investovali spoustu peněz do vývoje. No to je skvělé.

0 1
možnosti
MN

Požadavky na Euro 7 zcela jasně společně sepsali vystudovaný knihovník a politolog a ti neschopní technici ve firmách nejsou schopni to splnit.

Nejvyšší čas posílit humanitární obory na evropských univerzitách aby se s tou situací nějak pohnulo.

Ale teď vážně: jediná šance je ve volbách postupně totálně převolit celý Europarlament a všechny ty zelené fanatiky poslat tam kam patří.

5 0
možnosti
PJ

Mám velkou obavu, že se to nepovede. Vždyť i někteří naši europoslanci jsou jak pominutí a odhlasují všechno jenom aby asi měli pokoj. Přijde mi, že to z nich nikdo nikdy nečte.

2 0
možnosti
DN

Zatímco baterkami obtěžkaná elektroauta žádný otěr z gum ani brzd mít samouzřejmě nebudou...

4 0
možnosti
VH

Týká se to i elektromobilů. Netýká se to bicyklů. Takže asi máme všichni jezdit na kole.

I když, ta auta to jen prodraží. I třílitrový diesel můžete mít, pokud budete platit pravidelné pokuty za provoz vozidla nesplňujícího limity. Takže pro extra bohaté žádný problém.

1 0
možnosti
LC

Znáte někdo něco pokrytečtějšího, nebo hloupějšího než je česká vláda? Před pár měsíci na to kývali, že jim mohli hlavy upadnout. Stejně jako na emisní povolenky pro domácnosti, na dopravu atd.

8 0
možnosti
LP

Je už pozdě. Výrobci aut se mění na výrobce elektrovozítek! Už nezkoumají, jak vylepšit spalovací motor, ale jak udělat co nejdražší elektromobil! A protože ho nikdo nechce, jak to správně zadotovat! Z čeho?

7 0
možnosti
PJ

Jak kdo, všichni ještě nerezignovali. Jinak dotace na elektromobil je nesmysl pomáhající jenom těm bohatým, kteří to vlastně nemají zapotřebí.

0 0
možnosti
JL

Že EU bude fungovat, že z ní bude oadat jedno nařízení absurdnější než druhé, tomu bych nikdy nevěřil. Základ byl volný pohyb zboží a osob a ne diktatura terorizující domorodé obyvatele

9 0
možnosti
ZC

Dejme tomu, že nějakého aktivistického politika napadne zakázat (vysoce zdanit) auta nesplňující Euro 7. Druhý den je Evropa plná odstavených aut bez registračních značek...

4 0
možnosti
VH

Komise něco navrhne, pak se to malinko zmírní, ale ačkoli se vlastně dokument přijme tak, jak byl původně zamýšlen, než byl nadsazen (dohadování jak na tržnici), tak se naše vláda pochválí, jak uspěla při prosazování našich zájmů.

Nemělo by se přijímat nic. Ne že by regulace neměla smysl, ale tak do Euro4. Dnes již to zbytečně zdražuje všechno v EU a ve výsledku po likvidaci naší civilizace budou těm co přijdou po nás nějaké emise ukradené.

5 0
možnosti
LS

"Pokud se omezí rozptyl částic vypouštěných do ovzduší z otěru pneumatik, které jsou prokazatelně karcinogenní, vzrostou naopak emise z otěru vozovky."

Proč? Jakou by to mělo mít souvislost?

0 0
možnosti
LS

pneu bude z tvrdsi gumy. Ad absurdum se muzeme vratit k zebrinakum s loukotovymi koly. Ty nemely nulovy oter z pneu.

0 0
možnosti