Pro zapojení do diskuse musíte mít oprávnění diskutovat.
R48a78d15e18k 40K33r34u32p73i60č44k62a
Nejblíž mám Albert, tak chodím prakticky jen tam, výjimečně do Tesca o kus dál. Nakupuju převážně zboží v akci, nejen kvůli své peněžence (za rok to udělá pěkných pár tisíc), ale hlavně abych nepodporoval vysoké ceny. Pokud by za ně nakupovala významná část lidí, přestane je obchodník zlevňovat. Nevím, proč bych měl nakupovat a podporovat cenu zmrzliny CdO 240 Kč, když je ob týden ve "slevě" za 90, přičemž nepochybuju o tom, že i za 90 obchodník vydělává.
Za nákupy ve slevách mohou především obchodníci, kteří zkoušejí prodávat za nesmyslné ceny, které (naštěstí) nejsme ochotní platit. Takže pak to nakupujeme za odpovídající cenu, které obchodník říká "sleva". Evidentně to vypovídá něco o morálce obchodů, na rozdíl třeba od Německa, kde se za smysluplnou cenu prodává většinu roku, jak je uvedeno v článku, tudíž pak logicky Němci tolik nenakupují ve "slevách".
Co zkusit reklamní kampaň ve stylu "Nemáme letáky, bodíky, kartičky, samolepky ani aplikaci. Dokonce ani slevy, protože prodáváme za férové ceny po celý rok a nesnažíme se vás nachytat, když zrovna potřebujete něco, co není 'v akci'. Řekněte to svým známým, ať tuhle reklamu brzo ukončíme a nemusíte ji platit v ceně výrobku."
E55v44a 78H30a65s85n36í16k61o46v38á
Psali v článku, že ti, co to zkoušeli, pohořeli.
V71e59r83o28n74i18k86a 58Z11a60p82l29e51t61a41l40o71v97á
Problém je v tom, že ceny "ve slevách" jsou standartní, ne že je lidé POVAŽUJÍ za standartní. Na západ od nás kopím ty samé věci ve BEZ slevy mnohdy levněji, než v Česku se slevou. Tak to neházejte na spotřebitele, že se naučili nakupovat ve slevách.
Je to naopak, lidé se naučili nenakupovat v nesmyslných přirážkách.
M58a65r56t26i32n 74B29e54n48e96š
No, když se podívám na roční hospodářské výsledky řetězců, tak vidím, že jsou to vážně chudáci
M58a69r12t11i12n 49K43a57r55á14s59e23k
No chudaci nejsou, to by to asi nikdo neprovozoval ze jo, aby byl chudak.
Ale koukam treba na albert - pri trzbach 65 miliard zisk pred zdanenim cca 2,4 miliardy, tj asi 3,5%. Zjednodusene receno mohli by si dovolit prodavat vsechno o 3,5% levneji, a pak by vydelali cistou nulu..... to neni zas tak svetoborne...
M85í12r43a 12K72l24a37s
Kupuji už jen jeden druh těstovin italské značky. Stojí normálně 80 Kč, ve slevě 45. A v Itálii euro....Úplně to samé balení. To jsou mi záhady.
M68a34r55t63i18n 13Š79a81d55l37á19k
A Rakousku také euro...jojo znam taky
L97u29b69o88š 98O40b57r80u27č12a
No on kdyz clovek zjisti ze cena u nas v akci je porad drazsi nez v zahranici standardni, tak se neni cenu divit.
Nenazranost retezcu i vyrobcu u nas stoji za to.
P28e82t83r 66Š47i44l78h54a82n
Nebojte se, zahraniční občan ty prachy prošustruje jinde, třeba ve službách.
R29o12m15a27n 78Z71i12e15g93l97e32r
Když bude mít nějaký obchod běžně normální ceny tak nemusím jinam. Ale takto je někdy šílené kupovat za běžnou cenu.
O67n86d29ř46e16j 39L53o95š12o12t53h
Proto třeba maso, sýry, uzeniny nakupuji u našeho řezníka, který má ceny stejné celý rok a akce má spíš výjimečně a jsou to opravdu akce z těch stálých cen. A má tam neustále plno.
Jak máte popsané v článku, v každém městě je několik marketů, pokud je standardní cena 50 Kč, akční 40 Kč a neakční 60 Kč, tak ten market s těmi 50 Kč neprodá prakticky nic, zákazníci půjdou jinam nakoupit za těch 40 Kč. Proto v tom jedou všichni, přestože to všem přináší problémy, také poměrně dobře popsané v článku.
J90i95r35k49a 50N70o95v69á67k
Pan se pošklebuje závislosti na dělání zásob, ale podle mě je to racionální chování, u produktů s dlouhou životností. Když je fakt výhodná akce (a to není každá, mám pocit že jsou běžné akce a pak něco jako superakce), beru klidně třeba prací prášek po mnoha baleních.
Navíc to má ještě ten příjemný efekt, že se prakticky nestane, že by něco došlo. Akorát to vyžaduje skladovací prostory, ale s tím nemám potíž.
J72i18ř17í 91H12o89r26k95ý
Závislost na slevách? Nesmysl. Jen to ukazuje, jakou cenu jsou lidé ochotni akceptovat. Obchodník na tom vždy vydělá. Nejdříve nasadí vysokou cenu, kde má 50% marži, a pak to o 25 % sníží. A lidi se mu jen hrnou. Závislost nakupujících bych v tom však vůbec nehledal. Je to snad jen pouze závislost obchodníků na zisku.
P34e63t82r 94P43a40ž63o47u60t
Cenu za propagaci značky vždy zaplatí zákazník, ty nekonečné reklamy v TV, na internetu, v novinách, hromadné dopravě, spolupráce s celebritami a sponzoring stojí obrovské peníze.
Za ty nákupy ve slevách si můžou obchodníci sami, většina toho co vydávají za prémiovou značku s prémiovou cenou jsou obyčejné šmejdy nevalné kvality. Co se cen týče tak pravda promo cena u nás se rovná standardní ceně v zahraničí.
M90i82c51h79a75e20l19a 90P39l31a41n19á
A ještě je třeba si uvědomit, kolik kolik lidí potřebujete pro provedení těch akcí. Nemyslím jen prodavače, co mění cenovku. Ale markeťáky a obchodníky z marketů a firem, tiskárny, doručovatele, úpravy webu a aplikací...
Z34d39e32n40ě24k 21P39a23v36l62i78š
Tento článek jsem četl jen několik odstavců, asi dva, jinak jsou to samé plky pana experta. Celkem logicky jsou potraviny, které nakupujeme s manželkou jenom zlevněné, v akci, když na ně narazíme, jako např. rozpustnou kávu 100 g standardní cena 253, v akci za 150 a míň, tak koupíme několik balení, to je normální.
J16a76r88o18s11l90a19v 86O33r44l61í76k
Ježíš, to bych nedal do huby. Ještě bych chytil žábu.
Mallorkou se promenoval turista jen v plavkách, místní už toho mají dost
Po měsících protestů na Baleárských ostrovech, včetně hladovek před hotely nebo vlny graffiti,...
Belgie jako druhé Řecko. Zadlužení země rychle roste, řešení v nedohlednu
Belgie se už dlouhé roky řadí mezi nejvíce zadlužené ekonomiky Evropské unie. Svůj dluh tato...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Do britských hospod dorazil americký zvyk, spropitné. Pivaři jsou zmatení
Pro návštěvníky britských hospod bylo donedávna největší dilema zda si dají whisky, nebo pivo. A...
Muž využil mezery v systému aerolinek. Získal zdarma 58 letenek
Právník Tyrone Barugh poukázal na mezeru v akční nabídce australské letecké společnosti Jetstar....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tušení smrti žene ruské miliardáře do vlasti. Řeší dědictví, bojí se znárodnění
Premium Stárnoucí ruští miliardáři řeší zásadní problém: jak převést obří majetek na své dědice....
Investice do sítí se odrazí na fakturách, pomoci by mohly peníze z EU
Modernizace elektroenergetických soustav v Česku vyžaduje nové peníze. Podle analytiků by tyto...
Victoria’s Secret se vrací ke kořenům. Na molech opět zazáří její andílci
Supermodelky s andělskými tvářemi, těly i křídly, oblečené ve spodním prádle zdobeném šperky....
Ekonomika Japonska klesla víc, než se očekávalo. Spotřebu brzdí vysoké ceny
Japonská ekonomika v letošním prvním čtvrtletí klesla v celoročním přepočtu o dvě procenta, což je...
VIDEO: Pracovník letiště vypadl z dveří letadla. Kolega mu ujel se schody
Na letišti v indonéské Jakartě došlo před vzletem Airbusu A320 společnosti TransNusa k bizarní...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!