Ze služeb Fio banky fungovala pouze aplikace Smartbanking. U plateb kartou banka svým klientům banka doporučovala zkoušet platbu opakovat.
„Na nápravě intenzivně pracujeme,“ ubezpečil asi hodinu po výpadku mluvčí Fio Banky Jakub Heřmánek. „Klienti nám problémy hlásí. U plateb kartou doporučujeme zkoušet platbu opakovaně,“ doplnil Heřmánek s tím, že registrují i problémy s výběrem z bankomatů. Po 16. hodině se pak provoz služeb podařilo postupně obnovit.
Klienti se v důsledku výpadku dostávali do velmi nepříjemných situací. „Stává se to častěji a je to opravdu nepříjemné, když nemůžete zaplatit,“ řekl redakci iDNES.cz čtenář Václav, který na výpadek upozornil. „Vypadá to, že jsem podvodník, který nemá na kartě peníze,“ dodal s tím, že je právě na čerpací stanici, kde se mu nedaří uhradit natankovaná plná nádrž. Výzva banky k opakovanému pokusu o uhrazení podle něj ale nikam nevede. „Zkoušeli jsme to čtyřikrát a nic.“
Jeden z klientů na facebookové stránce banky popsal, že se mu kartou u obchodníka nepodařilo zaplatit ani na druhý pokus a nepochodil ani při výběru z bankomatu. Další klientka v diskuzi uvedla, že se jí nepodařilo zaplatit ani kartou, kterou má nahranou v aplikaci Smartbanking.