Diskuze

E-shopy nechtějí vozit v balících vzduch, firmy hledají lepší výplně krabic

Rostoucí nákupy na webu rovná se více obalů. Zboží je třeba balit co nejefektivněji, protože nejenže jinak balíky zabírají víc místa, než je skutečně nutné, ale hlavně se zbytečně spotřebovává více vyplňujícího materiálu. Řešení dodavatelů jsou různá, od krabic na míru až po ekologičtější výplně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

J98a98n 50L57u60k51á95š

29. 7. 2019 13:21

Vypln v nekterych pripadech obsahuje uz puvodni vyrobek.

Napr. jsem jednou koupil jako darek stavebnici Merkur a polovinu vnitrku tvorila polystyrenova deska, takze stavebnice byla opticky vetsi.

2 0
možnosti
PS

R^

už dávno jsem si říkal, že zrcadla jsou zbytečně placatá.

1 1
možnosti
OZ

Vy se zrcadly asi zkušenosti nemáte, ty chodí v dřevěném rámu.

3 0
možnosti
MR

https://www.youtube.com/watch?v=2DvIpgjoJfE

jen pro upřesnění, proč článek nehovoří o aplikaci vratných, čí vícečetně použitelných obalů?

0 0
možnosti
JT

J81a51n 46T73u33r87o47ň

29. 7. 2019 12:02

Článek je především o balících nikoliv o paletách...

Vratný obal znamená náklady na dopravu 2x... Což především u balíkových zásilek mimo uzavřený dodavatelsko-odběratelský řetězec nedává smysl.

0 0
možnosti
JD

J64i22ř21i 78D65u31d68a

29. 7. 2019 9:37

Já to vidím i z opacne strany. Dopravci nás svými spatne nastavenymi podmínkami nutí vyrábět velké balíky. Napr. Česká pošta a Zasilkovna. Mezní rozměr balíku je 50 cm. U pošty při překročení rozměru zaplatíte více, u Zasilkovny vám větší balík vrátí bez náhrady. Posílám často predmet, který má rozměr 52 x 6 x 1 cm. Jde o kovovou listu, takže by stačila zabalit do smrstovacky. Já ji však vkladam úhlopříčně do krabice, jejíž největší rozměr je 50 cm. Takže namísto toho, abych posílal zásilku o objemu 0,000312 m3, posílám zásilku o objemu 0,08 m3. Čili zásilku 256x větší...

19 1
možnosti
AM

Nejede už Česká pošta náhodou na volumetrickou váhu?

0 7
možnosti

Balíky na míru? Podle České pošty přece existují jen tři :-P rozměry. A Česká pošta to musí vědět nejlépe. Vždyť na to mají i třídící linky. > Tohle je ironie, kdyby si náhodou někdo myslel, že obdivuji současnou Českou poštu. ;-)

3 1
možnosti
JM

J56a31n 84M44a11l94ý

29. 7. 2019 9:56

Zásilkovna zná jen dva rozměry a co?

0 0
možnosti
AM

Je to úplně jedno. Pokud bude společnost postavena na masovém automobilismu, tak umělohmotná vystýlka krabice nehraje v ekologii moc velkou roli.

1 13
možnosti
PO

No jo, ale seženete dneska nosiče na kterého je spoleh.

12 0
možnosti
LM

Největší bizar, co jsem zatím viděl je eshop Tchibo. Nová krabice o velikosti menšího kávovaru vyplněná bublinkami, jako kdyby obsahovala porcelán, ukrývá na dně dvoje bavlněné ponožky, které by se vešly i do větší obálky. Viděl jsem to opakovaně, takže nešlo o náhodnou nedostupnost menší krabice. Nechutné plýtvání.

Naopak třeba Brněnská lékárna posílá balíky, které jsou poskládané někým, kdo hrál někdy v životě Tetris nebo se dokonce věnoval problematice "bin packing".

17 0
možnosti
JV

Na co je mi papírová eko-krabice, když je zalepena izolepou, jejíž odstranění, pokud chci třídit, zabere dlouhé minuty (a izolepa se zbytky papíru pak jde stejně do směsného). Ale slinit papírovku dnes nikdo nebude...

0 0
možnosti
TD

Vyhodit do papíru i s izolepou, při recyklaci si s tím poradí.

6 0
možnosti

To je vrchol blábolu,že obal musí plnit marketingovou funkci. Nemusí,není důvod. Z eshopů, kde objednávám, mi chodí zboží v již 1x použitých krabicích. Beru to jako ekologické.

21 0
možnosti
AM
JS

No a obchodě koupím 200g lupínků ve stejné krabici jako před rokem 300g a ještě k tomu za stejnou cenu.;-D tak o co jde!!

6 2
možnosti