- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Do této debaty je třeba zařadit lidi, kteří mají odblokováno omezení podpory do 25 km. Tyto vozidla zatím nemají co dělat na veřejných komunikacích a už vůbec ne na chodnících -
e-koloběžky.
Ono to má spousty pro, ale i proti. Můžu to dokumentovat na sobě. Když jsem byl zdraví jezdil jsem, i velmi náročné trasy, bavilo mě to. Jenže se ozvala nemoc, nejprve jsem na kole mohl jet jen s tím, že jsem zabíral jednou nohou. Kupodivu jsem neměl problém ujet i 40km, ale byl to zápřah jako p..., a tady by mi pomohlo elektrokolo jenže ještě nebyly tak rozšířené a také byly příliš drahé, no a čína příliš nekvalitní. Teď, když už by se dalo pořídit nemohu už jezdit vůbec. Chci tím naznačit, že je to pokrok, dobrá věc, ale z principu by si ho zdraví chlapi neměli kupovat, maximálně jejich drahé polovičky, a to jen proto, aby jim stačili. Také je to dobrá volba začít s kolem pro otylejší. Druhou stránkou, tou negativní je, že je na horách pomalu nebezpečno, protože je tam až příliš cyklistů. Mě se v tomto líbí Polské Tatry. Tam hned tak všude na kole nemůžete. Takže jak jsem psal, má to své plusy i mínusy, ale v horách by mělo být omezení.
Můžete si o elektrokolech myslet cokoliv, ale je to nevyhnutelný vývoj a tomu se společnost bude muset přizpůsobit. V Rakousku už převažuji nad běžnými koly. V zaprděném Česku je však spousta lidí považuje vozidlo pro hendikepované či 80leté báby, co už nemůžou chodit. To je stejné jako tvrdit, že motorka či moped je taky pro důchodce a je obrovskou potupou si udělat na něm výlet. Elektrokolo je DOPRAVNÍ PROSTŘEDEK, pro lidi, které kolo neberou jako stroj na sebezničení, ale aby se projeli v přírodě, na čerstvém vzduchu, v horách, v klidu, bez nutnosti vypustit duši pod vrcholem. Ano, neberu bajkerům svoje stroje na vylepšení kondičky, ale musí si uvědomit, že kolo neslouží jenom k tomuto účelu. Ano, někde je nutné regulovat, ne odsuzovat.
Hrozně se mi líbí jak Čech žijící v Česku říká o své zemi že je zaprděná, jen kvůli tomu že má někdo jiný názor. Jestli on náhodou není sám zaprděný
A co teprve až budou cenově dostupné třeba EKO elektrické vrtulníky! To nebude pro nikoho problém udělat si výlet na Gerlach, Matterhorn, Eiger!!! Už se vy elektrokolaři těšíte, jak budete zdolávat vrcholy?
opravdu nechápu kde se pořád v lidech bere taková nenávist vůči všem okolo s trochu jiným názorem, pořád mít potřebu vnucovat lidem vlastní pohled na svět. Až se budete chtít zase o někoho starat, začněte především u sebe, potřebujete to víc než kdokoliv jiný...
Nová doba, nové systému. Přírodě to neublíží, tak proč ne. Jen ty davy lidí můžou někoho štvát..... Dříve chodily děcka do školy kilometry pěšky, dnes některé jezdí taxíkem....
...závist některých lidí nezná mezí.....avotomtoje...
To neni o zavisti, kde kdo si ten kram muze poridit. Ja klidne z kazde vyplaty.
Ja myslim, ze Nemci delaji zakladni chybu v chybejici infrastrukture pro elektrocyklisty. Meli by to tam vsude vyasfaltovat, aby nehrozily nejake nebezpecne zraneni kvuli zhorsenemu stavu "vozovky".
a kvůli klasickým cyklistům se cyklostezky neasfaltují a neasfaltovaly?
Jako pravda je, ze poslednich par let potkavam lidi na elektokolech i v mistech kde je potreba mit trochu vic zazitou techniku jizdy a pak to byva nekdy docela zajimavy...
Kde? Zažívám e-kola na trailech a pohoda.