- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No, že se zrovna zeptali experta z Apache. S jejich elektrovýbavou mám zkušenost neblahou a potvrdili mi to i v baterkárně, kam jsem si apačí baterku musel dát rekonstruovat....
Proč kolo zimovat? Jezdit se dá celou zimu. V zimě je to lepší, než v létě. Po stezkách se nemotají bruslaři a malé děti a nelétají otravné mušky.
už jste někdy potkal v zimě cyklistu, když leželo na silnici minimálně 10 cm sněhu, kraj silnice zúžený neustálým přihazováním sněhu pluhem? To nevíte, jestli cyklistu litovat nebo nadávat. Motá se před vámi jak vítr v bedně. Nikdy nevíte, kdy mu to podklouzne a vám skončí pod autem. Předjet ho není kde - v protisměru auta, která mají sama se sebou co dělat. A tak za ním spořádaně jede kolona aut až do města. Inu - život na vysočině není o holých silnicích v zimě. Cyklostezky samozřejmě beznadějně zaváté až do března (dubna - dle aktuálního roku), jelikož jsou z nich přes zimu běžecké trasy.
Během první zimy si kolo nechte klidně stát a pláště ať se zdeformují. Aspoň budete mít na jaře důvod vyhodit ty krámy co na ně dávají výrobci a koupit si pořádné pláště, co nikdy nepíchnete, a budou mít malý valivý odpor
skoda, ze maly valivy odpor a odolnost proti pichnuti jdou primo proti sobe, takze takove plaste neexistuji. Opravdu neexistuji
To jsou i elektrokola,ktera maji brzdovou kapalinu?
A jak myslite, ze funguji hydraulické brzdy?
Lidičky selský rozum. Před zimou kolo prostě umyjte, promažte řetěz, nafoukejte kola a hlavně nabijte baterku. Ostatní jako kontrolu brzd, vycentrování osmy nebo seřízení přehazovačky stejně drtivá většina uživatelů elektrokol nezvládne. No a během zimy nebo před nástupem sezóny to klidně můžete dát na kontrolu do servisu, hlavně pokud vám tam něco cvaká nebo rachotí a možná znovu dobít baterku. Čau.
Ostatní jako kontrolu brzd, vycentrování osmy nebo seřízení přehazovačky stejně drtivá většina uživatelů elektrokol nezvládne.
No ona to nezvládne i většina uživatelů kol. A koneckonců proč by to dělali, servisů je dost, navíc je to se zárukou na vyměněné díly, nemusí si pořizovat speciální nářadí atd. A navíc servis může odhalit i další závady.
Jak mám, proboha, udržovat baterii na 60%? To bych jí musel nabíjet v kole a neustále kontrolovat stav? To jsou zase mudrlantské rady
Poslední jízdu před zimou, jet takovou trasu, nebo dobu s přípomocí která vybije baterii na udávanou hodnotu.. Ta pak zimu přežije v pohodě, záleží na teplotě kde je uskladněná jak píšou v článku.