- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to souhlasí, už ve druhém příspěvku píšu že je to "úspěch" výrobců kol. Jinak na jízdu v lesích a jako průvodce výprav jsem míval takového starého horáka .
kolik profiků z diskuse, kteří tak dobře vědí, co, nač a proč, najede ročně aspoň 10tkm.
Bejvávalo, teď musím počkat až budou děti velký
A to je nutné kvůli rychlosti měnit průměr kola? Jinak se rychlost nemění? Hmm.
Protože jsem malé postavy ( 167cm) a myslím i na ,,slabší pohlaví" a my všichni chceme využívat nesporných výhod ,,velkých obručí" - a to s co možná nejmenšími náklady, tak jsem postavil, zatím v posledních verzích, dva prototypy: Apache 29"/27,5" ( přední vidlice 29" /ráfek 28" - zadní stavba originální rám 16,5" a ráfek 27,5") a na klasických rámech - s nejmenšími náklady na úpravy, 27,5"/27,5" - oba tyto rozměry ráfků s příslušnými rozměry pneumatik se vejdou jak do předních vidlic, tak do zadní stavby původního MTB rámu na 26" kola! Kola mají vynikající jízdní vlastnosti a mohou je tak využívat i bikeři a bikerky subtilnějších postav ! Biky s těmito rozměry kol navíc působí i dle názorů jiných bikerů ,,harmoničtějšími" proporcemi vzhledem k menším velikostem rámů.
Této problematice se budu věnovat i na svých www stránkách, které k tomuto účelu zakládám. Celý článek k této tématice rád zašlu: hrma@volny.cz
S pozdravem ,,velkým obručím zdar" Ladislav Hrma, Praha 7
mno nevim s tema 29", ja preferuji jizdu nahoru a dolu, nahoru ocenite nizsi vahu - kvalitni kola(rafky) a plaste na tom budou vzdycky lip u 26" a pri kazdym slapnuti to poznate na akceleraci kola = k nezaplaceni. A dolu na tom taky nebudete spatne, minimalne v lepsi ovladatelnosti ve slozitem terenu.
je třeba snížit odpor velkými koly, když nám třetinu energie při jízdě do kopce žere odpružení, to je ten správný trend
33% energie? Proboha, na jakých fullech jsi to jezdil?
lidského zdraví. Chápu, že si něco takového koupí dvoumetrovej stokilovej chalan a je to naprosto v pořádku. Cpát na to v rámci už dva roky probíhající marketingové kampaně každého šampóna kterej chce být in, cool či doplň co chceš, vážně hraničí se skrytou snahou ortopedů o světovládu. Pokud správně chápu tak MTB má být co nejlépe, nejsnadněji ovladatelný a chápu že to profík Kulhavý ukočíruje aniž by to byla pro něj změna k horšímu a protože to má větší kola tak na jedno šlápnutí dojede dál. Nechápu tu věčnou snahu nacpat do těch přerostlejch strojů širokou veřejnost, o jejichž fyzických a technických schopnostech pochybuji (třeba i o svých).
Příliš ten rozdíl mezi 26'''' a 29'''' dramatizuješ.
Ne kvůli módě, ale kvůli vysoké postavě.
http://kulhankova.blog.idnes.cz/c/96635/Pojednani-o-cyklistech.html
Paní Kulhánková, už zase cpete odkaz na tu vaší stokrát omletou trapárnu do diskuze článku na téma cyklistika a doufáte, že to někdo bude číst, nedejbože raegovat v diskuzi. Jste maximálně trapná
Pro ostatní. ten odkazovej článek fakt ani nečtěte, paní si s nim asi léčí ňákej mindrák
A jak je to se šlpáním. Už se tenhle problém podařilo odstranit?
A to je právě ten problém těch elektrických kol současná legislativa neumožňuje stisknout tlačítko a to kolo jede samo je to možné s dopomocí a to tím že začneme šlapat a motorek se přidá a pomáhá svou silou nejít do pedálů silou tak to potom vypadá jako by dotyčný šlapal z kopce a ono to zrychluje zkušenosti jsou že to pomáhá do asi 30 km/h potom se síla z motorku vyrovná a nad určitou rychlost je princip méně znatelný