- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mne chybí trať Bělehrad - Bar. 267 tunelů a nejvyšší železniční most v Evropě.
"dechberoucí výhledy nabídly železnice ve Švýcarsku".
Která z těch fotek je z vlaku? Možná jedna.
v churu jsem byl nekolikrat , jsem ani nevedel, ze je to nejstarsi mesto
vetrelci bar doporucuju:-)
Jo. Taky prekvapilo. Ja vzdycky myslel, ze Avanches ... tak ne, no.
Dovolím si opravit autorku:
Ospizio Bernina (2 253 m) je nejvýšší stanice, kam se lze v Evropě dostat bez použití ozubnice.
Nejvyšší evropská povrchová stanice je Gornegrat (3 089 m), nejvyšší evropská železniční stanice je podzemní Jungfraujoch (3 454 m).
"Jak jezdit po Švýcarsku? Rozhodně vlakem!" - ja bych si dovolil nesouhlasit.
Vlaky maji na spickovy urovni, kdyz jsem ve Svycasrku zil, tak jem mnohokrat uprednostnil hromadnou dopravu pred autem, protoze celkova integrace a navaznosti jsou jak z jinyho sveta, ale "Rozhodne vlakem" bych netvrdil. Ano, vlak jede na spoustu mist, ale na spoustu krasnych mist se hromadnou dopravou dostava komplikovane.
Takze je urcite skvelej napad, udelat si dovolenou ve Svycarsku ciste s hromadnou dopravou, ale priste bych doporucoval zvolit auto, aby se dalo snadno podivat na jiny mista :-)
Ta cena za jednorázový swiss pass je brutální ve srovnání s cenou general abo.
Když jsem tam žil, tak mi auto sloužilo jen na cesty Švýcarsko-ČR. Občas jsem ho projel o víkendu do práce, aby mi nezarezly kotouče.