Diskuze
Malaysia Airlines zakázaly děti i v části ekonomické třídy
Děkujeme za pochopení.
looking
schvaluji
Zrovna minulý týden jsem letěl z Atlanty a vedle mne byla rodinka s cca dvouletou holčičkou. A ta skutečně za těch 12 hodin letu nezavřela papulku. A rodiče se ani nesnažili ji jakýmkoli způsobem zabavit, usměrnit a nebo uklidnit. Nakonec jsem se přestěhoval na druhý konec letadla, kde ji sice bylo také slyšet, ale už ne tolik a dokonce jsem asi na hodinu částečně usnul.
foffcenzore
Ja bych si za sekci bez deti i rad priplatil
ne ze bych je nemel deti rad ale za hodinu uz zacina rev lezt na nervy...
Honzasito
správně
Na úvod - mám malé dítě a létám s ním, ale zcela souhlasím s leteckou společností. Někteří rodiče se ani nesnaží své ratolesti krotit a chápu, že pro ty, co si za statisíce kupují business class je to k vzteku. Nechápu, proč to právdoláskaři považují za diskriminaci. Diskriminace je, když se nemohu 10 hodin vyspat kvůli řvoucímu nevychovanému děcku anebo sdílím část svého sedadla s dvěstěkilovou vyžranou Britkou (polovina vyžrabných pasžérů jsou Britové, čtvrtina Amíci :-)
Nahodicka
Re: správně
No, právě, ale vyžranou Britku nikdo nikam nevykáže. V zásadě s tím, že tam bude část pro rodiny s dětmi docela souhlasím, bude to příjemnější pro obě strany, ale podávat to stylem "zakázaly děti atd." V tom je averze, která nahrává lidem, co mají "averzi" proti dětem jako takovým a mají s nimi problém kdekoli, kdykoli a s každým kdo je má už jenom proto, že je má a domnívají se, že by se už takoví lidé+jejich děti neměli vůbec nikdy objevovat na veřejnosti. To se dá také nazvat diskriminací. Děti by měly být normálním jevem a ne něčím, co je třeba někde zakazovat. Zpráva by spíš měla být podána tak, že pro rodiny s dětmi udělali tuto službu, kdy můžete být v prostorách pro ně určené a zbytek osazenstva tam má zákaz vstupu
mpes4
vždyť je to jedno...
já si většinou vezmu sedadlo co nejvíc vzadu - a mám od děcek klid. A když ne, tak je tu pořád ještě mp3 player, sluchátka do uší atd. Možností je spousta.
josefl
Je to jednoduché
Ať si aerolinky vozí koho chtějí, já budu létat s tím, kým zase budu chtí já. A budou-li mít málo pasažérů, příjdou s prosíkem.
captain cook
josefl, nefantaziruj!
Proc by Malaysia Airlines museli chodit s prosikem? Klidne si litej s kym chces. Hrat si na urazeneho a myslet si, ze se te MA prijde doprosovat, protoze maji malo pasazeru je hodne smesne.
Bude to prave naopak. Lide bezne cestujici v 1.tride, business nebo premium economy na dlouhych trasach casto vyuzivaji vetsiho pohodli k tomu, aby cestou mohli pracovat. Ti budou prvni, kdo budou vyhledavat lety s MA A380. Po nich zacnou s MA letat i lide, kteri normalne pouzivaji jine aerolinky.
Kdyby sis dal praci precist muj prispevek dole, kde poukazuji na malou proporci jakou ve flotile MA zabira soucasnych 9x B747 (zadne male deti v 1.tride), mozna by ti to doslo o co jde. Tech 9x B747, ktere budou postupne nahrazovany celkem 6 objednanymi A380 (omezeni viz
clanek), jsou jedina letadla v cele flotile s timto omezenim. pouzivaji se zasadne na dlouhe lety, obvykle 8az 15hodin.
qawadar
Priroda cloveka
vybavila necim, ze proste svoje decka nevnima realisticky a ma k nim city, ktery mu brani videt co je zac. Typicky cesky(obecne zapadni) decko je nevychovany, rozmazleny zly, sobecky harant, presto pro jeho rodice je to zlaticko.
qawadar
Re: Priroda cloveka
ono kdo by se o ty decka staral, kdybY to videl naprosto logicky a realisticky bez citu. To bychom vymreli, tak asi proto, je treba zatemnit mozek city.
Jindřich Husička
Je to v poradku
Kdyz bejvalka prevazela psa do Baskicka, musel do zavazadlaku (navic se spoustou razitek, ze je zcela zdrav), ale caparta, co prska na vsechny strany, rve a vubec je jeho pobyt na palube spojen s dalsimi rusivymi projevy, nechaji mezi lidmi.
Je to spravne rozhodnuti. Navic rozhodnuti soukromeho prepravce. Az se jina aerolinka rozhodne, ze nechce na palube dvometroveho plesouna, vyberu si jinou. Jak snadne.
AA00_multinekulturní_3
Re: Je to v poradku
Mně by se zase líbilo, kdyby udělali segregované části kabin, abych nemusel kupříkladu sedět vedle černochů, vyznavačům Islámu bych vůbec vstup na palubu zakázal. Ti mají létat jen do Mekky a do nebe (to druhé bez aerolinek).
locom
Naprosty souhlas ...
... v letadle se setkavaji lide ruznych narodnosti a ruznych "vychovnych stylu". Cestuji casto, a vidam jak deti ukaznene (popr. zarvou akorat parkrat), a taky decka, co vydrzi delat bugr celej let a rodicum je to uplne jedno, nebot je to v souladu s jejich vychovnymi metodami.
Toto neni diskriminace, ale vymezeni sektoru v letadlech, ve kterych je to technicky mozne. A navic pouze na 2 dalkovych letech, pri kterych se predpoklada, ze se lidi budou snazit spat.
U kratkych a dennich letu me je uplne jedno, jestli nejaka decka breci nebo krici ... decka to proste delaji a tu hodku dve se to vydrzet da. Ale pro dlouhe lety je to dobra zmena a doufam, ze se rozsiri i na dalsi spolecnosti.
Cleopatra
Re: Naprosty souhlas ...
Tem hrdym mamam dole nedoslo, ze A 380tky letaji jen na usecich 8-15hodin dlouhych.
Éter1
Dělení
Nepřijde mi to jako šťastné řešení, aby rodiny s dětmi do 12 let byly jinde.
Jak to potom mám udělat, když poletím na dovolenou s dítkem, kterému je 13, a druhému třeba 8? To se s manželem rozdělíme? Nedo kdybych letěla jen já, tak musíme mezi ty "malé uvřískané" děti jen proto, že jednomu mému dítku bude méně než 12?
To je zarážející, ta věková hranice 12 ti let. Kdyby třeba do 8 let, ale takhle velké děti se snad už umí slušně chovat dávno.
mad_v
Re: Dělení
Ale však si můžete všichni sednout do toho hlavního prostoru, kde můžou děti do 12 let. Je tam 350 míst. A pak je menší část letadla, kde chtějí lidé během letu pracovat a nebo odpočívat. Hranice 12 let je hranice kdy se láme cena letenky, předpokládám.
captain cook
nevim jestli nekteri diskuteri chapou
ze se nejedna o kazde letadlo, ale specificky o A380, ktere je uz konstrukcne rozdeleno na nekolik zon a take ma 2-3 separatni nastupove body. V zadnem jinem letadle to neni mozne tak dobre zaridit ku spokojenosti vetsiny pasazeru jako prave v A380. Ackoliv jednotlive aerolinky maji sva letadla vybavena podle vlastnich navrhu, zmineny model je nejpopularnejsi.
Prvni trida pro 8 pasazeru v oddelene kabine vpredu dolni paluby a horni paluba s pribl. 60 business a 70premium economy dobre umoznuji uskutecnit rozhodnuti Malaysia Airlines v praxi. Zadne deti do 1.tridy a zadne dite POD 12 let veku na horni palubu se daji jednoduse organizovat. Deti nad 12 let jsou dost stare na to, aby se zabavily a nedelaly virval.
Na dolni palube v economy zustava 350 mist, kam se rodiny s mladsimi detmi dobre vejdou. Chci take poznamenat, ze Malaysia Airlines bude mit ve sve flotile jen 6x A380 a ze v jinych letadlech neplati tato omezeni pro business a premium economy jako v A380.
captain cook
Re: nevim jestli nekteri diskuteri chapou
Aby to bylo jasne proporcne a ze tady z toho nekteri (vcetne autora) delaji bouri ve sklenici vody, je nutne zminit se o poctech letadel, v nichz existuje nejaky zakaz.
Celkove ma Malaysia Airlines momentalne 17x A 330, 37 x starych B737(vyrazuji v 2014), 20x B737-800, 17x B777, a 9x B747, ktere budou postupne nahrazeny zavedenim 6x A380 v provoz, prvni od cervence tr.
Z techto vsech letadel plati zakaz malych deti v prvni tride B747 = 9 letadel. Od zavadeni A380 budou platit omezeni uvedena v clanku = 6letadel. Zadne jine letadlo z flotily zakazum deti ve vyssich tridach nepodleha.
Svezte se nostalgickými a zážitkovými vlaky, máme jejich soupis
Aktualizujeme Máte rádi vlaky a chcete zažít něco extra? Vyzkoušejte mimořádné nostalgické a zážitkové jízdy. Po...
První světová válka zničila část Francie natolik, že tu stále řádí smrt
Řídkým rozvolněným lesem pokrytá pahorkatina u francouzského Soissons, Compiégne, Lens či Cambrai...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Cestování učí člověka milovat život, říká Tereza Ramba
Je herečkou, podnikatelkou a mámou dvou malých dětí. Ne všichni o ní však vědí, že procestovala...
Rekordní jeskyně světa. V unikátním žebříčku je zastoupené i Česko
Po celém světě bychom napočítali více než 1 200 veřejnosti přístupných jeskyní, které ročně...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Dálková trasa pro odvážné. Češi jako první prošli Greater Patagonian Trail
Jako první na světě úspěšně dokončili dálkovou pěší trasu Greater Patagonian Trail. V obtížných...
Cestování pro zkušené. Na první pohled nehostinné Alžírsko umí ohromit
Největší země afrického kontinentu oplývající ropou a plynem se dlouhodobě potýká s ekonomickými...
Svezte se nostalgickými a zážitkovými vlaky, máme jejich soupis
Aktualizujeme Máte rádi vlaky a chcete zažít něco extra? Vyzkoušejte mimořádné nostalgické a zážitkové jízdy. Po...
Na co zírá mašinfíra SPECIÁL: Unikáty pražského metra, které nikdy nepoznáte
K 50. výročí zahájení provozu pražského metra vám seriál Na co zírá mašinfíra přináší řadu bonusů z...
První světová válka zničila část Francie natolik, že tu stále řádí smrt
Řídkým rozvolněným lesem pokrytá pahorkatina u francouzského Soissons, Compiégne, Lens či Cambrai...
Pronájem bytu 2+kk Dvůr Králové n. L. - ul. Purkyňova
Purkyňova, Dvůr Králové nad Labem, okres Trutnov
9 500 Kč/měsíc