Diskuze
Zetor přestane vyrábět vlastní motory, majitel chce až půlku firmy prodat
Děkujeme za pochopení.
V82á94c98l59a58v 19Š97p40i92č65k90a
Další montovna. Ze světoznámé značky montovna. Cink, cink, cink.
J10o78z37e20f 50D65u13h84a66c53e79k
Niekto asi pustil do gatí. Ak nemajú v manažmente odvahu, tak môžu si môžu otvoriť frančízu popeyes v Brne a montovať miesto traktorov burgery a smažiť kuracie rezne.
J73o83z91e35f 36D96u46h70a62c39e36k
pardon, neskontroloval som si to po sebe
T32o36m38á34š 98Z61e85m36á92n15e96k
Dojde k zásadní změně. Traktory už nebudou vyrábět ale montovat.
J27o77s21e29f 89Z17e63m41a45n
Přesun části výroby do Indie další vývoj předznamenal. Další z průmyslových podniků se stahuje z Evropy. Ta je za aktuální situace pro průmysl ztracená. Green dealem nesmyslně vyhnané ceny energie už vyhnaly ocelárny, sklárny, hliníkárnu, ... Základní materiály tedy musí dovážet. Teď následuje průmysl méně náročný na energie s vyšší přidanou hodnotou. Ani on už neuveze náklad nesmyslných cen, byroktatický kolotoč regulací všeho a všude, emisních norem, které odporují fyzikálním zákonům a plánované likvidaci všeho, co pohání nafta nebo benzín. Termín se kvapem blíží. Taky bych neváhal. Indie jde rychle nahoru a stroje na naftu tam vadit nebudou. Už se těším na akumulátorové traktory na polích. S váhou potřebných akumulátorů budou muset být asi pásové, jinak v oranici nemají šanci. Nebo budou mít na kraji pole několik akupacků na výměnu?
P75a24v47e13l 41K13o77č98í
Takže to několikakeré oddlužení a zachraňování firmy ze státních peněz je kde? V ha.... .
M34a35r95t78i84n 11P95e63c56i82n11a
To se především nemělo vůbec dělat.
P47e21t52r 74J68a60v98u41r74e47k
Njn.....u nás se už vyrábět dá už jen horko těžko! Problém bude udržení kvality, aby to nebylo jako s Jawou co to bastlí s Číňanem nebo Indem. Po 3 letech a 6 tis. km sem po třetí v servisu s podstatnou závadou...
Š60i51m87o50n 33M55a11r81t45y29n20e89k
Tak co se týká kvality, tak Zetor made in Czech nebyl žádná hitparáda. Takže nějakého poklesu bych se nebál.
D97u61š79a94n 97S27r18b95e97c22k49ý
Naprostý úpadek českého průmyslu. Měli by to koupit Strnadové....Tatře se pod jejich vedením daří.
T26o60m11á86š 28V36e52s40e92l11ý
Oni nejsou hloupí, kdyby to byl takový zlatý důl, tak už ho dávno koupili.
J16i61ř35í 87S89l21a30v17í44č76e39k
Katastrofa! Souhlasím s panem Hrbkem níže. Co přesně budou v Zetoru vyvíjet? Motor a převodovka jsou na traktoru ty nejdůležitější, nejsložitější a nejdražší součásti. Zbytek je, vulgárně řečeno, kovařina, plechařina a elektrika. Chápu, že vývoj motorů schopných plnit emisní normy je extrémně drahý a těžko se rozpočítává do malých sérií, ale převodovky by Zetor jistě zvládl vlastní. Je třeba si uchovat know how a lidi.
Celá obchodní strategie ukazuje na úpadek firmy. Prodej na rozvojových trzích je OK, ale Zetor by se tam měl navrátit ke kořenům a vyrábět několik málo jednoduchých, spolehlivých a snadno opravitelných typů a ty produkovat ve velkých sériích.
J30i97ř49í 77E45r70b79e40n
Uvědomte si, že se za posledních čtyřicet let obrovsky proměnilo zemědělství. V 80. letech naše JZD mělo osm nebo deset traktorů, většinou s výkonem 40-60 koní, okolo jediného Crystalu se chodilo po špičkách, při sekání luk a obracení sena byla šířka záběru lišty dva metry a na dvouhektarové louce v členitém terénu jste se nadřel i více než hodinu. Už koncem 80. let přišly bubnové sekačky se záběrem tří metrů, dnes klidně 6 m v jednom pruhu, stejně tak i vějířové obracečky, to vše vyžaduje méně traktorů, zato s vyšším výkonem. Tutéž louku jako před lety dnes sklidíte v desetinovém čase - a pokud je členitá, uděláte z ní nanejvýš pastvinu, protože s velkým strojem se tam nevytočíte.
Navíc dnes se jezdí podle satelitního signálu. Na začátku sezóny jednou projedete okraje pole, traktor si je na centimetr přesně zapamatuje a zbytek dne může jezdit zcela sám a bez obsluhy.
P96e94t56r 29N62i84v63n85i19c54k50ý
Takže chtějí propustit pracovníky z výroby motorů, ale motory nakupovat. V každém koupeném motoru tak budou platit pracovníky z výroby, ale tentokrát v Itálii nebo Německu. Tomu říkám podnikatelský fištrón.
M26a31r48e77k 84F59o65r62a39l
Pokud je to vyjde levněji,tak tomu rozumím.Nebo si myslíte,že si to zapomeli spočítat??
Šofér kamionu mohl do aut na D1 najet úmyslně. Pak znovu boural v kradeném voze
Nehoda desítky aut omezila dnes ve směru na Prahu dopravu na 196. kilometru dálnice D1 v Brně....
Noční můra a devadesátkové retro, kritizují lidé modernizaci brněnské ulice
Nová noční můra chodců a cyklistů. Diletantismus nejhrubšího zrna. Devadesátkové retro. Tyto i...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Nevezmeme si jízdy navíc, bude problém, hrozí řidiči MHD po zákazu rádia
Atmosféra mezi brněnským dopravním podnikem a řidiči MHD, jimž se nelíbí nedávný zákaz pouštět si...
Myslivec ubil klackem srnu s mládětem v lesní oplocence, dostal zákaz lovu
Krajský soud v Brně řešil případ myslivce Milana Beneše, který ubil klackem srnu s mládětem. Obě...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Brno kývlo na obří směnu, miliardáři Křetínskému přenechá výhodné parcely
Úspěšný byznysmen a brněnský rodák Daniel Křetínský si může mnout ruce. Necelé tři roky starý...
Nevezmeme si jízdy navíc, bude problém, hrozí řidiči MHD po zákazu rádia
Atmosféra mezi brněnským dopravním podnikem a řidiči MHD, jimž se nelíbí nedávný zákaz pouštět si...
Návrat po třech letech. Hokejisty Komety Brno povede Pokorný
Hlavním koučem hokejové Komety Brno místo Jaroslava Modrého bude Kamil Pokorný, který se vrátil do...
Brno kývlo na obří směnu, miliardáři Křetínskému přenechá výhodné parcely
Úspěšný byznysmen a brněnský rodák Daniel Křetínský si může mnout ruce. Necelé tři roky starý...
Odvolejte Veselého z Rady ČT, doporučil výbor poslancům za urážky Vášáryové
Výbor pro mediální záležitosti doporučil Poslanecké sněmovně odvolat Lubomíra Xavera Veselého z...
OBCHODNÍ REFERENT BRNO (35-45.000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Jihomoravský kraj
nabízený plat:
35 000 - 45 000 Kč