Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Digitální Golf přijel. Má být autem pro všechny a etalonem pro konkurenci

Doma, v městě Volkswagenu, v dolnosaském Wolfsburgu představila automobilka svůj stěžejní model. Osmá generace Golfu má být opět jakýmsi standardem – etalonem obyčejného auta pro všechny. Do kategorie, které dal jméno – „golf třída“ – přenáší technologie větších, dražších a luxusnějších aut. Má být průkopníkem i popularizátorem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J66i26ř92í 66E10r77b49e20n

26. 10. 2019 21:12

Dotykové ovládání na hladkých plochách si neumím představit. Mechanický ovladač přepnu i poslepu, na dotykáč se musím dívat...

0 0
možnosti

P96e25t61r 76Č15e16r50m54á62k

27. 10. 2019 23:38

Otázka zní k čemu ty ovladače reálně potřebujete. Na klimatizaci či světla celý rok prakticky nesahám takže když ovladače “zhasnou” v době nepotřebnosti tak mě to vlastně nevadí, a radio šteluju stejně vesměs z volantu. Takže jako jo - nejsem fanatický zastánce dotykového ovládání v autech, ale že by nějak zásadně vadilo, to taky ne.

0 0
možnosti
RR

R93a34d98e32k 83R75a70i46d50a

26. 10. 2019 9:04

Po Golfu V asi druhý nejošklivější.

1 0
možnosti
JV

Připravte si kšiltovky a zlaté řetězy, je tu nový Golf.

1 0
možnosti
ML

Mám G7 a i když by se mi digitální přístrojovka líbila, tohle je celkem hnus. Aspoň nemám nutkání upgradovat. Takže za mě vlastně díky, VW :D

1 0
možnosti
MM

Nelíbí a to ani trochu a to jak zvenčí, tak i uvnitř. Předešlé generace se mi docela líbily - jsem konzerva a mám rád jednoduchý design (jak někdo říká "rovné plechy"). Celkově se mi zdá, že poslední dobou mají korejská auta čím dál víc evropský vzhled a evropská čím dál víc korejský. No, na vzhled auto nejezdí a možná bych si na ten prapodivný předek zvykl, proč ale všude cpou dotykáče, když v k ovládání většiny věcí v autě stačí několik málo "čudlů", které se nechají nahmátnout po paměti, to jsem nepobral (proč to udělat jednoduše, když to jde udělat složitě).

3 0
možnosti
JV

J31o30s58e63f 24V26a17l92a

25. 10. 2019 15:23

tak vcera jsem se octl v noci uhnout z trasy a v mlze na zcela nezname silnici jsem musel ujet 20 km objizdky. Priznam se, ze jsem mel kapacitu jenom na sledovani dopravy, znaceni objizdek, navigaci a na dodrzovani prednosti v jizde. Jakakoli dalsi informace z jakehokoli dalsiho displeje by mne pouze rozptylovala. Cili prosim dalsi displeje neeeeee ! Nemluve o poruchovosti digitalnich pristroju

2 0
možnosti
IU

I40v97o 41U24r85b77á74n50e65k

25. 10. 2019 12:15

Tak já nevím. Vlastně vím. Mně se auto musí líbit. A to se mi u VW stává čí dál míň...

7 0
možnosti
RS

Konečně někoho napadlo zmenšit volič automatické převodovky. Trvalo to snad 15 let 8-o

0 0
možnosti
AV

A24l29e48š 19V24í54t67e92k

25. 10. 2019 11:06

Jinak Škoda Scala je tedy větší a podle mne i o fous hezčí, i když asi na levnějším podvozku. (a bohužel nemá průvlak na lyže..)

2 1
možnosti
RS

Už v době oktávek I byl tehdejší sourozenec golf IV auto úplně jiné kategorie. Lépe odhlučněný, s lepšími materiály v interiéru a spolehlivější. Bude to tak asi i teď. S tím rozdílem, že tenkrát ten cenový rozdíl mezi oktávkou I a golfem IV nebyl tak velký.

0 0
možnosti
AV

A97l50e75š 62V93í94t29e13k

25. 10. 2019 11:01

Čelní plocha byla zmenšena na 2,21 m2 a součinitel aerodynamického odporu vzduchu (cx) díky tomu klesl na 0,275.

Ach ti novináři, co neumí fyziku. Čelní plocha se součinitelem aerodynamického odporu nesouvisí. Celkový aerodynamický odpor je dán součinem součinitele a plochy, takže ten samozřejmě s menší plochou pokledne, ale součinitel samotný závisí na tvaru auta a ne na čelní ploše.

5 0
možnosti
  • Nejčtenější

Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil

7. května 2024  16:43

Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...

Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého

9. května 2024

Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž

10. května 2024

Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...

Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys

6. května 2024

Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Daytona je zpátky! Hi-tech fosílie Ferrari má 12 válců bez turba i elektřiny

9. května 2024

Novinka z Maranella nepokrytě křičí do světa: „Mám dvanáct válců!“ A navíc nemá žádné přeplňování...

Putinova pojízdná pevnost s novou fasádou. Aurus je ležák, tak ho rozdávají

12. května 2024

Staronový ruský prezident vyrazil na slavnostní inauguraci ve modernizované verzi limuzíny Aurus...

Čínský dravec BYD chce být v roce 2030 hlavním výrobcem elektroaut v Evropě

12. května 2024

Čínská automobilka BYD zvažuje výstavbu další továrny v Evropě. Uvedl to šéf evropských aktivit...

Módu SUV odstartovala před 30 lety Toyota, dnes městské teréňáky frčí

11. května 2024

Japonská automobilka Toyota představila 10. května 1994 model RAV4. Tři písmena ve jménu jsou...

OBRAZEM: Plejáda superkár gaučových pilotů. Znáte speciály světa videoher?

11. května 2024

Virtuální závodiště jménem Gran Turismo, do kterého nově vyrazila i Škoda, umožňuje i bez řidičáku...