Diskuze

Digitální Golf přijel. Má být autem pro všechny a etalonem pro konkurenci

Doma, v městě Volkswagenu, v dolnosaském Wolfsburgu představila automobilka svůj stěžejní model. Osmá generace Golfu má být opět jakýmsi standardem – etalonem obyčejného auta pro všechny. Do kategorie, které dal jméno – „golf třída“ – přenáší technologie větších, dražších a luxusnějších aut. Má být průkopníkem i popularizátorem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J21i48ř27í 88E87r44b20e83n

26. 10. 2019 21:12

Dotykové ovládání na hladkých plochách si neumím představit. Mechanický ovladač přepnu i poslepu, na dotykáč se musím dívat...

0 0
možnosti

P56e86t86r 15Č84e56r83m26á47k

27. 10. 2019 23:38

Otázka zní k čemu ty ovladače reálně potřebujete. Na klimatizaci či světla celý rok prakticky nesahám takže když ovladače “zhasnou” v době nepotřebnosti tak mě to vlastně nevadí, a radio šteluju stejně vesměs z volantu. Takže jako jo - nejsem fanatický zastánce dotykového ovládání v autech, ale že by nějak zásadně vadilo, to taky ne.

0 0
možnosti
RR

R79a40d17e65k 26R48a42i53d71a

26. 10. 2019 9:04

Po Golfu V asi druhý nejošklivější.

1 0
možnosti
JV

Připravte si kšiltovky a zlaté řetězy, je tu nový Golf.

1 0
možnosti
ML

Mám G7 a i když by se mi digitální přístrojovka líbila, tohle je celkem hnus. Aspoň nemám nutkání upgradovat. Takže za mě vlastně díky, VW :D

1 0
možnosti
MM

Nelíbí a to ani trochu a to jak zvenčí, tak i uvnitř. Předešlé generace se mi docela líbily - jsem konzerva a mám rád jednoduchý design (jak někdo říká "rovné plechy"). Celkově se mi zdá, že poslední dobou mají korejská auta čím dál víc evropský vzhled a evropská čím dál víc korejský. No, na vzhled auto nejezdí a možná bych si na ten prapodivný předek zvykl, proč ale všude cpou dotykáče, když v k ovládání většiny věcí v autě stačí několik málo "čudlů", které se nechají nahmátnout po paměti, to jsem nepobral (proč to udělat jednoduše, když to jde udělat složitě).

3 0
možnosti
JV

J95o81s34e36f 62V14a77l13a

25. 10. 2019 15:23

tak vcera jsem se octl v noci uhnout z trasy a v mlze na zcela nezname silnici jsem musel ujet 20 km objizdky. Priznam se, ze jsem mel kapacitu jenom na sledovani dopravy, znaceni objizdek, navigaci a na dodrzovani prednosti v jizde. Jakakoli dalsi informace z jakehokoli dalsiho displeje by mne pouze rozptylovala. Cili prosim dalsi displeje neeeeee ! Nemluve o poruchovosti digitalnich pristroju

2 0
možnosti
IU

I95v31o 68U86r16b60á90n98e43k

25. 10. 2019 12:15

Tak já nevím. Vlastně vím. Mně se auto musí líbit. A to se mi u VW stává čí dál míň...

7 0
možnosti
RS

Konečně někoho napadlo zmenšit volič automatické převodovky. Trvalo to snad 15 let 8-o

0 0
možnosti
AV

A35l37e59š 69V58í78t87e14k

25. 10. 2019 11:06

Jinak Škoda Scala je tedy větší a podle mne i o fous hezčí, i když asi na levnějším podvozku. (a bohužel nemá průvlak na lyže..)

2 1
možnosti
RS

Už v době oktávek I byl tehdejší sourozenec golf IV auto úplně jiné kategorie. Lépe odhlučněný, s lepšími materiály v interiéru a spolehlivější. Bude to tak asi i teď. S tím rozdílem, že tenkrát ten cenový rozdíl mezi oktávkou I a golfem IV nebyl tak velký.

0 0
možnosti
AV

A23l62e68š 74V66í59t62e21k

25. 10. 2019 11:01

Čelní plocha byla zmenšena na 2,21 m2 a součinitel aerodynamického odporu vzduchu (cx) díky tomu klesl na 0,275.

Ach ti novináři, co neumí fyziku. Čelní plocha se součinitelem aerodynamického odporu nesouvisí. Celkový aerodynamický odpor je dán součinem součinitele a plochy, takže ten samozřejmě s menší plochou pokledne, ale součinitel samotný závisí na tvaru auta a ne na čelní ploše.

5 0
možnosti