- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dotykové ovládání na hladkých plochách si neumím představit. Mechanický ovladač přepnu i poslepu, na dotykáč se musím dívat...
Otázka zní k čemu ty ovladače reálně potřebujete. Na klimatizaci či světla celý rok prakticky nesahám takže když ovladače “zhasnou” v době nepotřebnosti tak mě to vlastně nevadí, a radio šteluju stejně vesměs z volantu. Takže jako jo - nejsem fanatický zastánce dotykového ovládání v autech, ale že by nějak zásadně vadilo, to taky ne.
Připravte si kšiltovky a zlaté řetězy, je tu nový Golf.
Mám G7 a i když by se mi digitální přístrojovka líbila, tohle je celkem hnus. Aspoň nemám nutkání upgradovat. Takže za mě vlastně díky, VW :D
Nelíbí a to ani trochu a to jak zvenčí, tak i uvnitř. Předešlé generace se mi docela líbily - jsem konzerva a mám rád jednoduchý design (jak někdo říká "rovné plechy"). Celkově se mi zdá, že poslední dobou mají korejská auta čím dál víc evropský vzhled a evropská čím dál víc korejský. No, na vzhled auto nejezdí a možná bych si na ten prapodivný předek zvykl, proč ale všude cpou dotykáče, když v k ovládání většiny věcí v autě stačí několik málo "čudlů", které se nechají nahmátnout po paměti, to jsem nepobral (proč to udělat jednoduše, když to jde udělat složitě).
tak vcera jsem se octl v noci uhnout z trasy a v mlze na zcela nezname silnici jsem musel ujet 20 km objizdky. Priznam se, ze jsem mel kapacitu jenom na sledovani dopravy, znaceni objizdek, navigaci a na dodrzovani prednosti v jizde. Jakakoli dalsi informace z jakehokoli dalsiho displeje by mne pouze rozptylovala. Cili prosim dalsi displeje neeeeee ! Nemluve o poruchovosti digitalnich pristroju
Tak já nevím. Vlastně vím. Mně se auto musí líbit. A to se mi u VW stává čí dál míň...
Konečně někoho napadlo zmenšit volič automatické převodovky. Trvalo to snad 15 let
Jinak Škoda Scala je tedy větší a podle mne i o fous hezčí, i když asi na levnějším podvozku. (a bohužel nemá průvlak na lyže..)
Už v době oktávek I byl tehdejší sourozenec golf IV auto úplně jiné kategorie. Lépe odhlučněný, s lepšími materiály v interiéru a spolehlivější. Bude to tak asi i teď. S tím rozdílem, že tenkrát ten cenový rozdíl mezi oktávkou I a golfem IV nebyl tak velký.
Čelní plocha byla zmenšena na 2,21 m2 a součinitel aerodynamického odporu vzduchu (cx) díky tomu klesl na 0,275.
Ach ti novináři, co neumí fyziku. Čelní plocha se součinitelem aerodynamického odporu nesouvisí. Celkový aerodynamický odpor je dán součinem součinitele a plochy, takže ten samozřejmě s menší plochou pokledne, ale součinitel samotný závisí na tvaru auta a ne na čelní ploše.