Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Škoda nasazuje do plného provozu nápis s háčkem a obměněné logo

  16:00
České zastoupení Škody Auto začíná od pondělí 3. dubna naplno využívat novu firemní identitu a její oficiální spuštění doprovází rozsáhlá marketingová kampaň. Značka představuje stylizovaný nápis Škoda, který se má výrazněji prosazovat na vozech značky a všech materiálech značky vedle upraveného tradičního loga s okřídleným šípem.

Po loňském představení nové firemní identity přichází české zastoupení Škody Auto s rozsáhlou marketingovou kampaní na podporu jejího oficiálního spuštění na českém trhu. Jejím ústředním motivem bude televizní spot, do nového hávu také převleče veškeré online kanály a součástí kampaně bude i komunikace spolupracujících známých osobností či doprovodné sponzoringové aktivity.

Kromě slepice také nápis. Háček ovšem musí Škodě zůstat

Do poloviny letošního roku plánuje Škoda Auto vyměnit i veškeré tištěné materiály v tuzemské dealerské síti. Nové prvky architektury začne autorizovaná síť partnerů nasazovat na konci roku 2024.

Pro éru elektromobility a digitalizace vytvořila Škoda Auto nový designový jazyk a firemní identitu. Vyznačuje se minimalistickými liniemi, které zdůrazňují jednoduchost. Nové logo je prezentováno bez plastické 3D grafiky. „Škoda Auto tak zareagovala na rostoucí přesun marketingových a komunikačních aktivit z tisku na internet,“ vysvětluje mluvčí českého zastoupení značky Pavel Jína.

Velkou změnou prošla také firemní identita. Mladoboleslavská automobilka bude používat dva různé odstíny zelené, které mají symbolizovat ekologii, udržitelnost a elektromobilitu.

„Novou firemní identitu jsme veřejnosti ukázali v loňském roce, od teď ji naplno začneme využívat i ve všech tuzemských komunikačních kanálech,“ říká Libor Šedivák, vedoucí marketingu českého zastoupení mladoboleslavské automobilky.

Automobilka představení nové tváře podpořila kampaní na zpravodajském portálu iDNES.cz a také přebalem titulní strany deníku Mladá Fronta DNES. „Vůbec poprvé automobilka také využívá tzv. digitální out-of-home plochy. Ústředním motivem je televizní spot, který prezentuje změnu, nová dobrodružství, otevřené možnosti nebo objevování nových cest. V následujícím měsíci se bude spot objevovat také v kinech. Za zpracováním kreativního konceptu spotu stojí agentura Zaraguza, o produkci spotu se postaral produkční tým Beze Strachu a mediální distribuci zajistila agentura PHD,“ upřesňuje Tomáš Kotera, vedoucí komunikace podniku.

„S novou firemní identitou se veřejnost setká také na všech webových stránkách a oficiálních profilech Škoda Auto. Na sociálních sítích podpoří povědomí o změně identity i spolupracující známé osobnosti, mezi které patří například Tomáš Zástěra, Inna Puhajková, Jan Mejdr, Bára Poláková, Marek Lambora a další.“

Autor:
  • Nejčtenější

Putinova pojízdná pevnost s novou fasádou. Aurus je ležák, tak ho rozdávají

12. května 2024

Staronový ruský prezident vyrazil na slavnostní inauguraci ve modernizované verzi limuzíny Aurus...

Všechna Kabaňova auta. Poznejte výtvory génia, kterého ulovili Číňané

16. května 2024,  aktualizováno  9:46

Čtyřlístek, české sklo, kubismus, poštovní obálka, iPhone. Tím vším se při tvorbě svých aut...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nejprodávanější Škoda nemá tříválec a dostala funkci, kterou si snad ještě rozmyslí

16. května 2024

Octavia je nejúspěšnější škodovkou všech dob, ve čtyřech novodobých generacích jich od roku 1996...

Auta dnes může prodávat každý lúzr, říká k testu autosalónů novinář

14. května 2024

Rozstřel Investigativní tým MF DNES a iDNES.cz opět po roce otestoval české autosalóny. Průzkumníci ve...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Švýcaři varují před dětskou sedačkou, která se rozlámala při testech

13. května 2024

Test dětských autosedaček, jehož kompletní výsledky budou zveřejněny na konci letošního května,...

Kolínskou Toyotu poprvé povede Čech. Respektovaný odborník, co zná Japonsko

18. května 2024

Novým prezidentem kolínské automobilky Toyota Motor Manufacturing Czech Republic se od června stane...

Nebezpečí nepřijde samo, musí se vyhledávat. Štreku do Atén zdolal i trabant

18. května 2024

Zdvojnásobte cestu do Chorvatska, vynechte dálnice a vezměte auto, ve kterém jste na dovolenou...

V Divišově chystají elektrickou Jawu. EL-NICO bude karbonový unikát

17. května 2024

Divišovský výrobce motocyklů Speedway Factory (dříve Jawa Factory) a Vysoká škola Liberec dokončují...

Dva druhy vulgarit za volantem. Jeden uleví přetlaku, druhý je nebezpečný

17. května 2024

Nadáváte za volantem? A jaké nadávky používáte? A nadáváte přímo konkrétnímu člověku nebo spíše jen...

Bohužel nám to nevyšlo, oznámili manželé Pagáčovi rozchod po šesti letech

Herečka Patricie Pagáčová (35) a dramaturg Tibor Pagáč (32) se rozešli po pěti letech manželství. Žádost o rozvod zatím...

Moderátorka Petra Křivková-Svoboda přišla při tragické nehodě o manžela

Moderátorka poledních zpráv televize Nova Petra Křivková-Svoboda (41) v neděli ztratila svého manžela Ondřeje Křivku...

Zemřel Vlastimil Harapes. Baletní mistr Národního divadla i českých filmů

Ve věku 77 let zemřel tanečník a herec Vlastimil Harapes. Dlouhá léta byl sólistou baletu Národního divadla. Zahrál si...

Eurovizi vyhrál nebinární Švýcar Nemo. Nizozemce vyloučili za „výhružný pohyb“

Ve švédském Malmö rozhodli o vítězi letošní Eurovize. Stal se jím švýcarský nebinární zpěvák Nemo. Soutěž doprovázely...

Miss Czech Republic 2024 se stala studentka Adéla Štroffeková z Prahy

Vítězkou 15. ročníku Miss Czech Republic se stala studentka Adéla Štroffeková (21). Českou republiku bude reprezentovat...