Diskuze
Výroba elektroškody běží. Ve Francii a Itálii vyjde po dotacích na 150 tisíc
Děkujeme za pochopení.
T32o73m77á23š 33R55ů58ž46i73č42k98a
Proč donekonečna recyklujete stejné články (nejen v této rubrice). Není o čem psát?
T27o98m40á66š 66V38a40l25d61e23r
Dotace křivý trh, ničí zdravou soutěživost. Viz zemědělci. Naši mají menší dotace a nejsou konkurence schopní s cenou oproti západním zemědělcům. Tak dovážíme produkty ze Španělska, Holandska a Německa kde je mnohem dražší lidská práce než u nás.
J81i84ř31í 87S64c65h25w33a81c88h
Zemědělství už dnes není o ceně lidské práce jako v ČSSR 1950.
Dnes je to hlavně o technice a technologiích.
A v zemědělství se soutěživostí můžete jít někam. V zemědělství totiž nemají všichni stejné podmínky. Zemědělec z podhůří někde v 600 m nad mořem s pozemky orientovanými na sever nemůže konkurovat zemědělci v Polabí nebo na jižní Moravě. Bez dotací by dnes tyto méně výnosné pozemky nikdo neobdělával. Byly by zarostlé křovinami a trním.
H94o80n94z12a 60K55r22o91u33ž75e10k
Přestaňte už tento článek propagovat. Zmiňované Citigo se už přestalo vyrábět!
D22a28n27i53e20l 57N98o41s93k92a
Zbytek vám doplatí vaši spoluobčané..... Co dodat?
J10i48ř67í 64J72o24h47n
Každá "dotace" je jako transfůze z levé ruky do pravé, při níž se polovina krve vylije.
Každé rozhodnutí EU je nebezpečnější než deset ruských divizí.
J83o54z74e15f 63H24r26i18c17i47š74i31n
Tak zrovna tady je to rozhodnutí každého státu takže to neházejte na EU.
F48r47a93n21t62i71š51e70k 47B13ě29l60o28v90s83k17ý
Jsem zvědavý jak budou v budoucnu elektrická auta s dotovat elektrická auta. Copak jmelí, ale jmelí!
P45a70v89e37l 62O10t91i20s62k
Ano a stále dokola už od 22.listopadu lonského roku, se tento článek přesouvá do popředí, zajímalo by mne proč se tomu tak děje, že by zájem opadl
J16a94k20u19b 15F44e35i60f92a10r
Ano, 150tis je rozumná cena, také bych si to za ty peníze koupil. Na cuky po Praze ideál. 480tisíc může zaplatit je blázen.....
S81t46a76n26i93s35l21a27v 32N36ý82v30l56t
Oni se najdou duté hlavy, co si to koupí. Na opačné straně spektra jsou opraváři felicií za jakoukoliv cenu. Ale zbytek plochy gausovy křivky bude vybírat nejmenší zlo.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...