Diskuze
Seat je mazánkem VW, vyvine nový elektrovůz. Škoda zaspí, nebo vyhraje
Děkujeme za pochopení.
J40i41r66i 54C43i94z
Cesi jsou narod zahradkaru, chataru, chovatelu kraliku a slepic, proste domacich kutilu. Je to zavedeny zivotni styl a pro takovy je mnohem vyhodnejsi pouzivat auto s naftakem. Kdyz Vam v lese dojde palivo vezmete kanystr a dolijete. Tezko se pobliz Vasi chaty bude instalovat nabijecka na E-auto a stejne by ji pravdepodobne brzy nekdo ukradl. Proto je zde tolik vyhrad k E-autum. Ve vyspele zapadni civilizaci auto pouzivaji k ceste do zamestnani nebo za zabavou, nikoliv k tahani voziku s krmenim pro slepice nebo pytli cementu. Pro ne ma E-auto smysl z toho duvodu, ze provoz je mnohem levnejsi a ekologictejsi, coz je v dnesni dobe tam velmi dulezity ukazatel. A ze je E-auto drazsi? To zas neni neprekonatelne pri jejich prijmech. Navic mestske centra zakazuji vjezd aut s dieslem, ovsem s E-autem se dostanete vsude a jeste neplatite parkovne. Zaver je zrejmy, E-auta budete casto potkavat v zapadni casti EU, diesly ve V4.
O23n45d82ř22e71j 52L98o26š57o32t91h
Ve Francii to dotují částkou 10 tisíc euro a stejně to tam nikdo nekupuje. Proč? Peníze na to mají, dotace na to mají, krmení pro slepice nevozí a stejně to nechtějí?
H14o80n56z88a 72T67a27r
Elektromobil rozšiřuje mix pohonů a paliv
Tak jak se v minulosti lidé dívali na první automobily se dnes dívájí na Elektromobily
M52a20r68e48k 20P54o85s11p19í39š83i18l
ok.Ale ne že to bude nařizovat EU,že je musíme používat. Jo pardon,oni to nenařídí,jen zakážou cokoliv ostatního. Do 20let to tady bude.
A88n84t84o91n45í62n 27S40e14b44e29r50a
Prosím přejmenujte rubriku Auto na Elektrotechinku. Ono to už ani moc o autech není.
Z43d87e39n24ě23k 88M42o23r87á56v84e94k
Chtěl byste, aby benzínová a dieslová auta měly své vlastní samostatné rubriky? Nebo by bylo vhodné mít jednu rubriku pro auta bez rozdílu způsobu pohonu?
M83a67r59e81k 12P42o67s90p36í71š46i10l
Tak mi tento týden EON poslal upozornění o zdražení elektriky. Je to o 300kc. Kolem 28 procent navýšení za 1MWh. No nedělám si iluze,že pokud by se rozšířily elektromobily,tak cena raketově poroste až do výše,kdy nebudu mít na to,si rozsvítit světlo. To si teda už fakt pomalu nerozsvítíme nic.Jak není něčeho mix,tak to odnesou všichni. Budou se drancovat drahé kovy ze země, na baterie na stavbu vedení a drátů atd...atd.... A s tím spojené problémy se spodní vodou atd... No nebylo by lepší vyčistit spoučasné motory co to jde?A to už nemluvím o tom,že kolem vodíčů je elektromagnetické pole prostupující skoro vším.Když budeme mít zadrátovanou krajinu. Nebo plnou větrníků. To bude paráda!!!!
P68a27v39e57l 68Ž33e97r12n76í80č19e95k
Vy se živíte psaním scénářů béčkových katastrofických filmů?
L41a95d67i95s51l37a32v 93K10a27l41o63u60s
Třeba u elektrokol se to celkem podařilo.Motocykly,auta,autobusy,náklaďáky, tam už je problém. Bohužel elektrokola legislativně zprznili omezením na 25 km/h,protože chtějí, aby nad tento limit byl řidičák na motocykl a chtěli by honit na STK.
V84l71a23d17i56s14l43a29v 21B84u64r30y19š24e85k
tak snad nechtěli honit na STK, jinak by to neomezovali a honili
V40l67a42d70i29s67l14a66v 53B85u54r25y51š97e43k
fábia na baterky bude stát přesně tolik, kolik za ní bude zákazních ochoten zaplatit, nebude ani dražší, ale ani levnější, jestli bude stát půl mega, tak tato cena je zrovna taková, za kterou ji zákazník bude chtít
L61u96b20o75š 74H58o81r64á57č28e18k
SEAT pro celý koncern vyvíjí to co KIA už 10 let vyrábí, "to je super". Když vidím ty obličeje kolem, ani se nedivím Škoda těch vyhozených milionů.
M22a89r77t50i54n 93K41a54r74á84s83e75k
Jake male cenove dostupne elektromobily vyrabi kia? (natoz 10 let?)
P87a45v51e87l 77M59a87t63o33u35š81e48k
Tak nějak mi přijde podstatnější, kdo kolik (a za kolik) prodá aut, než kdo narve prachy do vývoje platformy pro celý koncern...
B34o58h38u88m63i22l 58P53r10o49c65h23á67z46k51a
Tak nějak mi přijde podstatnější, kdo kolik (a za kolik) prodá pazourkových palic, než kdo narve prachy do vývoje fabriky na bronz pro celý koncern...
R78a96d98i65m 18K76a22l76a29s
Nevím, ale řekl bych, že článek nic podstatného neříká. Seat sice bude vyvíjet malé auto, ale Škoda má do onoho r. 2022 představit deset elektrických novinek. Mně se to zdá dostatečné, Antone Pavloviči.
Cesta k úspěchu obvykle nevede před okamžité nasazování nevyladěných inovací, ale aplikaci s mírným zpožděním dejme tomu na 80% maximálního možného v daném čase ve smyslu technologické vyspělosti a řádu inovací.
Nové trendy je samozřejmě nutné pečlivě sledovat a být připravení, ale vrhat se na špici peletonu nemusí být výhodné, pokud nemám na trhák a nejsem v cílové rovince. Je samozřejmě nutné mít dobrý tým a dobrou pozici.
A jak připomínají šéfové z Německa, Škodě se daří dobře především proto, že umí dobře prodávat koncernovou techniku a není zahlcena vývojem. Ostatně nevím, jaké má škodovka další volné kapacity.
Elektromobilita je jasný trend, ale nebude přes noc. Mercedes někdy před deseti patnácti lety vyhlásil, že snad do deseti let budou všechna jeho auta elektrická. Nestalo se. Ani bych se nedivil, kdyby významná změna nastala až po dalších dvaceti letech.
B43o40h89u86m30i68l 58P15r50o36c55h85á60z42k81a
Článek je především o tom, že SEAT má vyvíjet platformu pro elektroauta. Škoda sice elektrické novinky představí, to ano. Jenže půjde o elektrifikované modely na platformě určené pro vozy se spalovacími motory, což například neumožňuje uložení baterií v podlaze. A přesně kvůli absenci takové platformy trochu koncernu VW ujíždí vlak.
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys
Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Francouzský kodiaq se otočí na pětníku. Nabídne však milionové svezení?
Vpředu tříválcová dvanáctistovka, vzadu větší „batoh“. Slavné jméno Renault Espace se vrací v nové...
Nová auta mají povinně černé skřínky, data jsou chráněna před zneužitím
Od léta budou mít všechna nová auta černé skřínky. EU vyžaduje záznam důležitých informací vozidla...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Před sto lety potkal Rolls Royce, aby postavili nejlepší auta světa
Na den přesně před 120 lety se v Manchesteru poprvé setkali Henry Royce a baronet Charles Stewart...
Škoda Spartak vyjela na Prvního máje. Štramák vyžaduje zkušeného řidiče
Jeden dodatečně montovaný stěrač se snaží, seč může, dva původní to vzdaly po patnácti minutách....
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Chrám luxusu v novém. Prošmejdili jsme nový Rolls-Royce Cullinan
Exkluzivně Rolls-Royce vzdal krátce po premiéře svého dnes zdaleka nejprodávnějšího modelu snahu naučit...
Hvězda motorsportu v Praze. V Česku jezdil pod pseudonymem
Na velkolepou, dva a půl tisíce kilometrů dlouhou cestu se o uplynulém víkendu vydala čtyřicítka...
Rozdáváme kojenecké mléko Hipp ZDARMA
HiPP rozšiřuje své portfolio kojeneckého mléka o nový typ obalu. Novinka přichází ve formě HiPP COMBIOTIK® v plechové dóze, 800 g, která nabízí...