Diskuze
Euro 7 se nedá stihnout, auta zdraží, vysvětluje šéf VW dohlížející na Škodu
Děkujeme za pochopení.
J52i82ř22í 18K19a51r62b83a87n
S blížícím se rokem 2035 jasně vidím budoucnost - z Česka se stane největší světový veteran car club :-D
J18a96r10o93s61l35a82v 52M28a54k69o86v23e79c
Pobavilo mne, že jako top manažer má omezený pohled na věc... Upnul se k elektromobilitě, řeší jak sehnat suroviny na výrobu baterií a udělat je levněji ... OK ale proč se nezajímá jak to bude s nabíjecí infrastrukturou a zda bude k dispozici dostatek energie když se staré "špinavé" elektrárny zavírají a nové nestaví... A zda a jak trh BEV pro jejich omezení příjme. Zatím ty prodeje nějak raketově nerostou... A bez dotací si to auto koupí jen pár lidí, aby se mohli pochlubit jak jsou in... Ale chápu ho, mnohem větší problém který řeší je Euro7. To je zelené chucpe pro celý automobilový průmysl... Jeho jediný význam vidím, že způsobí rychlý kolaps trhu s objemovými vozy což je lepší než jeho pomalá smrt s BEV . Lidé se pak snad už probudí až pochopí, že období osobní mobility, kdy si každý mohl dovolit dostupné vlastní auto končí...
T39o54m41á92š 43D53o19l58e58ž93e16l
Řekl bych, že budoucnost není v elektromobilytě, ale v autech z Číny. Číňané si mohou dovolit být až o třetinu levnější a EU s tím nic nenadělá.
J75i28ř45í 59L72o70n66g97a24u37e67r
EU s tím nic nenadělá??? Jsi sem teď spadl z Marsu nebo je to vtip? Když bude EU chtít, tak ty auta budou klidně dražší než naše, na to nástroje maj.
L71e26o90š 63V61a55c50e78k
Můžete si za to všechno sami, volíte Evrohujery z ANODS a doplatite na to.
V58l13a93d28i42s89l33a79v 56B87u70r72y84š22e66k
Když to nejde stihnout, tak to nestihnou, zastaví výrobu a až se to bude dát stihnout, tak zas začnou dělat auta podle nový normy
P37e49t38r 80K96r67o79p57á64č13e91k
Nebo taky nezačnou, zaniknou stovky navázaných firem a propustí se tisíce lidí. A zaplatíme to všichni.
J67a10r52o40s87l93a65v 34B72á52r83t11a
Kdyby eurověrchuška byla co k čemu, zakáže, zreguluje a zruší fyzikální zákony. Rázem by bylo po problémech.
V40l81a97d62i17s37l53a89v 25B35u37r30y47š41e21k
Ty bys chtěl, aby si každej dělal co by chtěl a EU chce opak
V33o10j48t90ě36c77h 31T32o36r26á10č
Jednou se prinos EU bude srovnavat s kulturni revoluci v Cine.
V76l17a60d49i24s53l48a96v 98B98u14r71y29š20e22k
Když se všude na světě zpřísňují normy, tak to dělá i EU a to že to nemůžeš pochopit na tom nic změnit nemůže
P76e38t40r 79P15a97ž75o69u64t
Všechny ty blbosti co EU nutí výrobce strkat do aut i mnohé Euronormy jsou v konečném důsledku kontraproduktivní.
Auta za poledních 20 let neuvěřitelně nakynula jak rozměry tak hlavně váhou.
Máme sice dokonalejší motory, ale auta která pohání mají o půl tuny víc jak jejich starší předchůdci takže reálná úspora paliva není nikterak extrémní.
Požadavky na nesmyslnou výbavu a nesplnitelné Euro 7 jen dále prohloubí současný stav kde vozové parky v EU stárnou. Místo nabídky levných vozů s jednoduchou konstrukcí zde máme drahé a složité auta. Takže lidé drží v provozu staré vraky čímž se reálné emise snižují méně než když by se stále daly pořídit levné a jednoduché auta.
R85a80d26o16m79í18r 55H81n62í40z30d92o
V jednoduchosti je síla. Kdysi jsem měl Citroena AX 1,4D. S tím autem se už před dvaceti lety nechalo v pohodě jezdit na krátké vzdálenosti do 4 litrů, cesta na dovolenou průměr za 3,3 litrů. A to v tom autě byl koncepčně starý motor, nepřímé vstřikování. Taky ale je pravda, že pneumatiky to mělo 155/70/13, hmotnost nula nula nic. Dnes Fabie na 16, metráky hmotnosti kvůli bezpečnosti a výbavě navíc. Tak si někdy říkám za kolik by ten Citrouš dokázal jezdit kdyby dostal třeba to 1,4 HDI a zůstal zbytek auta jak byl. Jo, byl to výbavově holomráz - taky se tam nemělo co rozbít a člověk nebyl finančním otrokem toho auta.
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Analýza: EU by k zastavení ataku elektromobilů z Číny potřebovala 50% cla
K zastavení přílivu levných elektromobilů z Číny by Evropská unie musela na dovoz těchto vozů...
Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka
Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...