Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Do Ženevy dorazil přelomový Renault, čínské monstrum i švýcarský trpaslík

Dopadlo to podle očekávání: nejzářivější hvězdou ženevského autosalonu je veselý elektrický Renault 5 v retro stylu, a není to proto, že je žlutý. Zdatně mu sekunduje malý hatchback čínské značky MG.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

J88a15n 73M31a24r71e60k

28. 2. 2024 2:07

Jestli to čínské monstrum bude tak fungovat jako moje čínská sešívačka, tak se máme na co těšit.

0 0
možnosti
PK

P97e74t58r 61K87o56l61á79ř

27. 2. 2024 14:48

Naprosto zoufalé ... Už se ženu nakoupit na Aliexpresu za pár milionů SUV YangWang od firmy, která vznikla předevčírem a vedle "aut" šije falešný tepláky ...

0 1
možnosti
PL

P48e67t89r 75L36a58b79a61j

27. 2. 2024 15:52

Však nemusíte. Budete si moct koupit i evropské auto za dvojnásobek, které nebude o moc horší než to z Aliexpressu. Nebo chodit pěšky, což je zdravé.

4 1
možnosti
MM

"miliony Evropanů chystají přejít na elektrickou, propojenou a udržitelnou mobilitu"

Ti hlavouni od Renaultu nemohou být více vzdáleni od reality.

3 0
možnosti
PHH

Tak dobře. Zkusim to takhle. Kdyby to autíčko bylo za 350 000kč v základu, s výbavou 450 000kč. Koupíte to i s tím malým dojezdem a nutností čekat na nabíječce třeba půl hodiny z 10-80%? Má to pro vás nějaký benefit, který u vás převáží tyto nevýhody, abyste to koupil?

3 0
možnosti
MD

Ve střední a východní Evropě není na elektromobilitu infrastruktura, horší zimy než ve Francii či Německu, málo nabíječek, málo parkovacích míst v centrech měst, málo parkovacích míst na panelákových sídlištích, dražší elektřina v poměru k průměrné mzdy, dražší cena celého auta v poměru k průměrné mzdy. Kdo si koupí elektrovozidlo, bude si chtít nechat i staré auto se spalovacím motorem, což situaci s parkováním ještě zhorší. K tomu si připočtěte vandalství nespokojených. Zde bude dlouhodobě poptávka hlavně po hybridech.

0 0
možnosti
PHH

Nemyslím si to. Hybrid je krávopes, který v sobě slučuje nevýhody obou technologií s jednou nebo dvěma výhodami. Je to složité, tím i poruchové, bude nutno jezdit na garanční prohlídky častěji, těžiště je vysoko, málo místa uvnitř, nebo to bude velké, plus všechny další nevýhody obou technologií.

Když už elektrické auto, tak ho chci bez výfuku, a to samé platí i pro auta s vodíkovými články. Vypouští páru, nebo vodu a to celkem hodně.

1 2
možnosti
TT

V pripade mikrolina vas pohrbi primo v nem? A nebo se vas pokusi nejak vystrihat?

2 0
možnosti
LJ

Nemohl by mi nekdo vysvetlit, co je na R5 prelomoveho? Vsechno v clanku na me pusobi jako marketacke blaboleni..

1 0
možnosti
ZM

Jako elektromobil je to fakt malé auto a přitom s tím prostorem to není vůbec špatné. Já měl kdysi tu původní R5 a tahle má pro posádku stejně nebo spíš více místa a ten kufr je proti původní R5 hotový stěhovák.

0 0
možnosti
JN

Takže automobilky ještě pořád žijí ve své elektrobublině? Tak jo, tak uvidíme zase za rok, třeba tou dobou už jim to dojde. Takové totální odtržení průmyslu a byznysu od potřeb lidí, to za dobu existence byznysu snad nikdy nebylo

1 4
možnosti
JG

Proč spalováka si přece můžete furt koupit?

2 0
možnosti
JS

Je to pěkné si počíst o vlastnostech vystavovaných vozů, ale pokud k tomu nezazní i cena nebo alespoň přepokládaná cena, tak jsou ty informace pro zájemce k ničemu a jsou jen pro milovníky aut jako zajímavost.

3 0
možnosti
ZM

Zatím se mluví o ceně od 25 tisíc euro.

0 0
možnosti
LI

Retro nebo čína - to jsou opravdu úžasné vyhlídky... Evropa jde s*át...

5 0
možnosti
  • Nejčtenější

Putinova pojízdná pevnost s novou fasádou. Aurus je ležák, tak ho rozdávají

12. května 2024

Staronový ruský prezident vyrazil na slavnostní inauguraci ve modernizované verzi limuzíny Aurus...

Všechna Kabaňova auta. Poznejte výtvory génia, kterého ulovili Číňané

16. května 2024,  aktualizováno  9:46

Čtyřlístek, české sklo, kubismus, poštovní obálka, iPhone. Tím vším se při tvorbě svých aut...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nejprodávanější Škoda nemá tříválec a dostala funkci, kterou si snad ještě rozmyslí

16. května 2024

Octavia je nejúspěšnější škodovkou všech dob, ve čtyřech novodobých generacích jich od roku 1996...

Auta dnes může prodávat každý lúzr, říká k testu autosalónů novinář

14. května 2024

Rozstřel Investigativní tým MF DNES a iDNES.cz opět po roce otestoval české autosalóny. Průzkumníci ve...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Švýcaři varují před dětskou sedačkou, která se rozlámala při testech

13. května 2024

Test dětských autosedaček, jehož kompletní výsledky budou zveřejněny na konci letošního května,...

Kolínskou Toyotu poprvé povede Čech. Respektovaný odborník, co zná Japonsko

18. května 2024

Novým prezidentem kolínské automobilky Toyota Motor Manufacturing Czech Republic se od června stane...

Nebezpečí nepřijde samo, musí se vyhledávat. Štreku do Atén zdolal i trabant

18. května 2024

Zdvojnásobte cestu do Chorvatska, vynechte dálnice a vezměte auto, ve kterém jste na dovolenou...

V Divišově chystají elektrickou Jawu. EL-NICO bude karbonový unikát

17. května 2024

Divišovský výrobce motocyklů Speedway Factory (dříve Jawa Factory) a Vysoká škola Liberec dokončují...

Dva druhy vulgarit za volantem. Jeden uleví přetlaku, druhý je nebezpečný

17. května 2024

Nadáváte za volantem? A jaké nadávky používáte? A nadáváte přímo konkrétnímu člověku nebo spíše jen...