- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jestli to čínské monstrum bude tak fungovat jako moje čínská sešívačka, tak se máme na co těšit.
Naprosto zoufalé ... Už se ženu nakoupit na Aliexpresu za pár milionů SUV YangWang od firmy, která vznikla předevčírem a vedle "aut" šije falešný tepláky ...
Však nemusíte. Budete si moct koupit i evropské auto za dvojnásobek, které nebude o moc horší než to z Aliexpressu. Nebo chodit pěšky, což je zdravé.
"miliony Evropanů chystají přejít na elektrickou, propojenou a udržitelnou mobilitu"
Ti hlavouni od Renaultu nemohou být více vzdáleni od reality.
Tak dobře. Zkusim to takhle. Kdyby to autíčko bylo za 350 000kč v základu, s výbavou 450 000kč. Koupíte to i s tím malým dojezdem a nutností čekat na nabíječce třeba půl hodiny z 10-80%? Má to pro vás nějaký benefit, který u vás převáží tyto nevýhody, abyste to koupil?
Ve střední a východní Evropě není na elektromobilitu infrastruktura, horší zimy než ve Francii či Německu, málo nabíječek, málo parkovacích míst v centrech měst, málo parkovacích míst na panelákových sídlištích, dražší elektřina v poměru k průměrné mzdy, dražší cena celého auta v poměru k průměrné mzdy. Kdo si koupí elektrovozidlo, bude si chtít nechat i staré auto se spalovacím motorem, což situaci s parkováním ještě zhorší. K tomu si připočtěte vandalství nespokojených. Zde bude dlouhodobě poptávka hlavně po hybridech.
Nemyslím si to. Hybrid je krávopes, který v sobě slučuje nevýhody obou technologií s jednou nebo dvěma výhodami. Je to složité, tím i poruchové, bude nutno jezdit na garanční prohlídky častěji, těžiště je vysoko, málo místa uvnitř, nebo to bude velké, plus všechny další nevýhody obou technologií.
Když už elektrické auto, tak ho chci bez výfuku, a to samé platí i pro auta s vodíkovými články. Vypouští páru, nebo vodu a to celkem hodně.
V pripade mikrolina vas pohrbi primo v nem? A nebo se vas pokusi nejak vystrihat?
Nemohl by mi nekdo vysvetlit, co je na R5 prelomoveho? Vsechno v clanku na me pusobi jako marketacke blaboleni..
Jako elektromobil je to fakt malé auto a přitom s tím prostorem to není vůbec špatné. Já měl kdysi tu původní R5 a tahle má pro posádku stejně nebo spíš více místa a ten kufr je proti původní R5 hotový stěhovák.
Takže automobilky ještě pořád žijí ve své elektrobublině? Tak jo, tak uvidíme zase za rok, třeba tou dobou už jim to dojde. Takové totální odtržení průmyslu a byznysu od potřeb lidí, to za dobu existence byznysu snad nikdy nebylo
Proč spalováka si přece můžete furt koupit?
Je to pěkné si počíst o vlastnostech vystavovaných vozů, ale pokud k tomu nezazní i cena nebo alespoň přepokládaná cena, tak jsou ty informace pro zájemce k ničemu a jsou jen pro milovníky aut jako zajímavost.
Zatím se mluví o ceně od 25 tisíc euro.
Retro nebo čína - to jsou opravdu úžasné vyhlídky... Evropa jde s*át...