Diskuze

Do Ženevy dorazil přelomový Renault, čínské monstrum i švýcarský trpaslík

Dopadlo to podle očekávání: nejzářivější hvězdou ženevského autosalonu je veselý elektrický Renault 5 v retro stylu, a není to proto, že je žlutý. Zdatně mu sekunduje malý hatchback čínské značky MG.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

J15a14n 51M69a45r15e93k

28. 2. 2024 2:07

Jestli to čínské monstrum bude tak fungovat jako moje čínská sešívačka, tak se máme na co těšit.

0 0
možnosti
PK

P80e44t29r 57K46o87l22á19ř

27. 2. 2024 14:48

Naprosto zoufalé ... Už se ženu nakoupit na Aliexpresu za pár milionů SUV YangWang od firmy, která vznikla předevčírem a vedle "aut" šije falešný tepláky ...

0 1
možnosti
PL

P40e36t32r 97L41a87b41a30j

27. 2. 2024 15:52

Však nemusíte. Budete si moct koupit i evropské auto za dvojnásobek, které nebude o moc horší než to z Aliexpressu. Nebo chodit pěšky, což je zdravé.

4 1
možnosti
MM

"miliony Evropanů chystají přejít na elektrickou, propojenou a udržitelnou mobilitu"

Ti hlavouni od Renaultu nemohou být více vzdáleni od reality.

3 0
možnosti
PHH

Tak dobře. Zkusim to takhle. Kdyby to autíčko bylo za 350 000kč v základu, s výbavou 450 000kč. Koupíte to i s tím malým dojezdem a nutností čekat na nabíječce třeba půl hodiny z 10-80%? Má to pro vás nějaký benefit, který u vás převáží tyto nevýhody, abyste to koupil?

3 0
možnosti
MD

Ve střední a východní Evropě není na elektromobilitu infrastruktura, horší zimy než ve Francii či Německu, málo nabíječek, málo parkovacích míst v centrech měst, málo parkovacích míst na panelákových sídlištích, dražší elektřina v poměru k průměrné mzdy, dražší cena celého auta v poměru k průměrné mzdy. Kdo si koupí elektrovozidlo, bude si chtít nechat i staré auto se spalovacím motorem, což situaci s parkováním ještě zhorší. K tomu si připočtěte vandalství nespokojených. Zde bude dlouhodobě poptávka hlavně po hybridech.

0 0
možnosti
PHH

Nemyslím si to. Hybrid je krávopes, který v sobě slučuje nevýhody obou technologií s jednou nebo dvěma výhodami. Je to složité, tím i poruchové, bude nutno jezdit na garanční prohlídky častěji, těžiště je vysoko, málo místa uvnitř, nebo to bude velké, plus všechny další nevýhody obou technologií.

Když už elektrické auto, tak ho chci bez výfuku, a to samé platí i pro auta s vodíkovými články. Vypouští páru, nebo vodu a to celkem hodně.

1 2
možnosti
TT

V pripade mikrolina vas pohrbi primo v nem? A nebo se vas pokusi nejak vystrihat?

2 0
možnosti
LJ

Nemohl by mi nekdo vysvetlit, co je na R5 prelomoveho? Vsechno v clanku na me pusobi jako marketacke blaboleni..

1 0
možnosti
ZM

Jako elektromobil je to fakt malé auto a přitom s tím prostorem to není vůbec špatné. Já měl kdysi tu původní R5 a tahle má pro posádku stejně nebo spíš více místa a ten kufr je proti původní R5 hotový stěhovák.

0 0
možnosti
JN

Takže automobilky ještě pořád žijí ve své elektrobublině? Tak jo, tak uvidíme zase za rok, třeba tou dobou už jim to dojde. Takové totální odtržení průmyslu a byznysu od potřeb lidí, to za dobu existence byznysu snad nikdy nebylo

1 4
možnosti
JG

Proč spalováka si přece můžete furt koupit?

2 0
možnosti
JS

Je to pěkné si počíst o vlastnostech vystavovaných vozů, ale pokud k tomu nezazní i cena nebo alespoň přepokládaná cena, tak jsou ty informace pro zájemce k ničemu a jsou jen pro milovníky aut jako zajímavost.

3 0
možnosti
ZM

Zatím se mluví o ceně od 25 tisíc euro.

0 0
možnosti
LI

Retro nebo čína - to jsou opravdu úžasné vyhlídky... Evropa jde s*át...

5 0
možnosti