Diskuze
Nový Mercedes C je zmenšená třída S. Ale dostane jen čtyřválce
Děkujeme za pochopení.
D28a15v38i75d 95F52o70r43t
Chapu, ze jde o trend, ale studie jasne ukazuji, ze "tablet" je ve srovnani s tlacitky/kolecky mnohem nebezpecnejsi (kvuli ztrate pozornosti, kdyz hnedate oblast kam tuknout). Je to hezke, ale za me minus
J86a27n 54E77n87t51e97r
Nemít to hvězdu na grilu, řekl bych, že je to Hyundai i30 ... ;-)
P58e63t82r 47M78i96c31h26a65l
"Auto tak má nejen digitální přístrojový štít pod volantem, ale vlevo od něj místo středové konzoly obří tablet, skrze který se ovládají funkce vozu."
......
Pan Vokáč popisoval anglickou verzi, nebo mu s článkem pomáhala paní Vokáčová? Jak známo, holky si často pletou levou a pravou stranu. :-)
J80o70z27e81f 83H43r28i74c74i49š24i62n
Všichni se stěžují na čtyřválce ale výkon základné 1.5 je srovnatelný s vrcholním šestiválcem 2.6L z modelu 190.
Nad ním tehdy byli jen sportovní 2.3-16 a 2.5-16.
U dieslu je to ještě propastnější. Nejvýkonnější TD tehdy měl 120 koní zatímco dnes se začíná na 190.
Není důvod mít šestiválce pokud by se kvůli tomu měla překopat architektura auta.
J83i92ř61í 47V18ý38b70o72r52n35ý
A co váha vozu? Dnes ta auta mají ke dvou tunám. Dříve poloviční.
M77i96c46h54a89e96l 21F12l54e12n49d56r
Tak céčku se vždycky říkalo malé eSko.
J14i77ř69í 85V10ý67b51o78r38n73ý
Vždy? Já bych řekl, že až od té minulé (možná předminulé, MB mi v podstatě nic neříká) generace, kde C/E/S vypadaly v podstatě stejně a nevidět je vedle sebe, člověk nevěděl, která třída to vlastně je.
Protože jinak ta auta nemají moc společného. Hlavně tedy C a S.
L80u37k93á45š 17H71o30f47m73a15n
"Prý důraz na digitalizaci a elektrifikaci".
Fakt by mě zajímalo, jak by vypadala auta, kdyby nebylo ekošílenství v Bruselu, jaké motory by se prodávaly, co by ta auta uměla.
Přijde mi, že cpaní veškeré elektroniky, asistentů a dalších funkcí do auta a snaha udělat z automobilu takový velký smartphone je v podstatě znouzectnost - je to celkem na prd, nikdo to nějak moc nepotřebuje (pořád je auto hlavně o tom, že se s ním jezdí), ale když už nejde zákazníkům nabízet větší auta, lepší motory nebo jiné podstatně lepší jízdní vlastnosti, je to vlastně to jediné, kde lze dělat nějaký pokrok v uživatelském komfortu.
J78i25ř91í 61V17ý70b28o92r24n61ý
Digitalizovalo by se i tak. To je prostě obecný trend dnešní doby. Nikdo automobilkám nevnucuje model, kdy si vlastně koupíte auto s plnou výbavou, za jejíž užívání si budete platit. A to by bez digitalizace nešlo.
A ten wow efekt (velký displeje, barvičky, milion tapet a možností zobrazení) prodává.
J88i82ř80í 53V53ý67b70o75r95n38ý
No, sice jen čtyřválec, ale ten výkon 1265 kW, to je jak pro loď.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...