Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nový Mercedes C je zmenšená třída S. Ale dostane jen čtyřválce

Auta se zcela mění a důkazem těchto změn je i jeden z nejtradičnějších a nejkonzervativnějších modelů v Evropě kdysi tak oblíbené střední třídy. Nový Mercedes třídy C je auto, které klade důraz na digitalizaci a elektrifikaci: přináší soubor moderních služeb a jízdních asistentů a v oblasti pohonů se soustředí na maximální snížení emisí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DF

D28a15v38i75d 95F52o70r43t

1. 3. 2021 15:38

Chapu, ze jde o trend, ale studie jasne ukazuji, ze "tablet" je ve srovnani s tlacitky/kolecky mnohem nebezpecnejsi (kvuli ztrate pozornosti, kdyz hnedate oblast kam tuknout). Je to hezke, ale za me minus

0 0
možnosti
Foto

J86a27n 54E77n87t51e97r

24. 2. 2021 21:50

Nemít to hvězdu na grilu, řekl bych, že je to Hyundai i30 ... ;-)

0 2
možnosti
PM

P58e63t82r 47M78i96c31h26a65l

24. 2. 2021 11:45

"Auto tak má nejen digitální přístrojový štít pod volantem, ale vlevo od něj místo středové konzoly obří tablet, skrze který se ovládají funkce vozu."

......

Pan Vokáč popisoval anglickou verzi, nebo mu s článkem pomáhala paní Vokáčová? Jak známo, holky si často pletou levou a pravou stranu. :-)

5 0
možnosti
JH

Všichni se stěžují na čtyřválce ale výkon základné 1.5 je srovnatelný s vrcholním šestiválcem 2.6L z modelu 190.

Nad ním tehdy byli jen sportovní 2.3-16 a 2.5-16.

U dieslu je to ještě propastnější. Nejvýkonnější TD tehdy měl 120 koní zatímco dnes se začíná na 190.

Není důvod mít šestiválce pokud by se kvůli tomu měla překopat architektura auta.

4 1
možnosti
JV

A co váha vozu? Dnes ta auta mají ke dvou tunám. Dříve poloviční.

0 0
možnosti
MF

Tak céčku se vždycky říkalo malé eSko.

0 0
možnosti
JV

Vždy? Já bych řekl, že až od té minulé (možná předminulé, MB mi v podstatě nic neříká) generace, kde C/E/S vypadaly v podstatě stejně a nevidět je vedle sebe, člověk nevěděl, která třída to vlastně je.

Protože jinak ta auta nemají moc společného. Hlavně tedy C a S.

1 0
možnosti
LB

“výkon v rozmezí 1265kW” :D:D

0 0
možnosti
LH

"Prý důraz na digitalizaci a elektrifikaci".

Fakt by mě zajímalo, jak by vypadala auta, kdyby nebylo ekošílenství v Bruselu, jaké motory by se prodávaly, co by ta auta uměla.

Přijde mi, že cpaní veškeré elektroniky, asistentů a dalších funkcí do auta a snaha udělat z automobilu takový velký smartphone je v podstatě znouzectnost - je to celkem na prd, nikdo to nějak moc nepotřebuje (pořád je auto hlavně o tom, že se s ním jezdí), ale když už nejde zákazníkům nabízet větší auta, lepší motory nebo jiné podstatně lepší jízdní vlastnosti, je to vlastně to jediné, kde lze dělat nějaký pokrok v uživatelském komfortu.

8 1
možnosti
JV

Digitalizovalo by se i tak. To je prostě obecný trend dnešní doby. Nikdo automobilkám nevnucuje model, kdy si vlastně koupíte auto s plnou výbavou, za jejíž užívání si budete platit. A to by bez digitalizace nešlo.

A ten wow efekt (velký displeje, barvičky, milion tapet a možností zobrazení) prodává.

1 0
možnosti
JV

No, sice jen čtyřválec, ale ten výkon 1265 kW, to je jak pro loď.

3 0
možnosti
LH

kolik to asi žere mazutu?

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...