Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Mercedes se vrátí k řadovým šestiválcům. Odvodí z nich tříválce

Automobilka Mercedes-Benz se má podle prozatím neoficiálních informací vrátit k řadovým šestiválcům. Důvodem bude modularita celé motorové palety, od nových šestiválců má automobilka odvodit tří a čtyřválcové jednotky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

P13e42t64r 22M40i68c79h79a77l

8. 12. 2013 22:31

Bohajeho, to se už pomátli i u Mercedesu? Dávat tříválec do auta je zhovadilost.

0 0
možnosti
JK

Když bude hvězdicový... Ale taková věc se objeví leda tak na motorce.

0 0
možnosti

a ty krá..o ;-D

Představa Mercedesu poháněného tříválcem doplněným dvěma turby a kompresorem, aby se to vůbec rozjelo se spotřebou 15l/100 km(skutečnou, tabulková bude 7,2) a životnost motoru 120 000 km....................

4 0
možnosti
TC

Proč nejdeme cestou Saabích a Volváckých E85 motorů?

0 0
možnosti
JV

Nejenom, ze se ze 6 valce nechaji snadneji delat dva 3 valce, ale take muzete rozriznout Skodovacky motor 1.2 HTP na jednovalec a dvouvalec a mate z toho 2 moderni motory pro motocykly Jawa .

6 0
možnosti
KV

K81a94r56e87l 35V95a37l85i44š

6. 12. 2013 23:18

Nechci tříválec, asi si mercedes nekoupím. Stejně je to cigánská značka.

0 6
možnosti
JK

J82a65n 18K39r55p17e78c

6. 12. 2013 21:03

na te fotce je alespon videt, kolik priserne zbytecnych veci je oveseno kolem dieseloveho motoru...

0 1
možnosti
VJ
RP

Jsem zvědavý, kdy konečně výrobcům dojde, že jednoválec je to pravé. Malé tření, krátká klikovka, co neutáhne objemem, dorovná otáčkami. Jeden mám a jsem s ním naprosto spokojený. Startuje na první škubnutí, běží jak má, třeba i hodinu v kuse a protože má katalyzátor, místo namodralého dýmu a pekelného smradu je cítit jen vůně čerstvě posečené trávy :-)

0 0
možnosti
ŠV
AK

Takže podle délky vloženého bloku automatika popojede a vyvrtá válec 3, 4 nebo 6x.. Pěkně.

0 0
možnosti
JL

J15a20n 96L95i47b97i59c85h

6. 12. 2013 14:08

Tak beztak za deset let bude definitivní konec šestiválců nadobro, ekoteroristi dosáhnou svého.

3 0
možnosti
VZ

Pokud je nevykopeme, tak asi ano. O to víc přitom člověka bolí představa, jaké nádherné motory se mohly při dnešních technických možnostech vyrábět. A místo toho se vyrábějí turbem přefukované sekačky a bandy technickým vzděláním nepolíbených ekopošuků se radují, jak se chováme ekologiky. Vaůůůů.

15 0
možnosti
MF

No asi ty žabožroutí chrchláky přeci jen nebudou pro Mercedes to pravé ořechové. Ostatně každý občas uděláme chybu.

0 0
možnosti
Foto

V šestiválci je tření uvnitř motoru značně větší, než ve čtyř- nebo tříválci. Třeba Honda právě na takových motorech pracuje, zkrátila písty, odlehčila ojnice a tím jsou ty motory měřitelně úspornější. Pro inovaci je nejslibnější zřejmě ten tříválec, dá se docela slušně vyvážit, snížit tření, jeden kompresor je vždy levnější, než dva, do auta se v pohodě namontuje příčně ke směru jízdy. Při stejných vnějších rozměrech tak vzroste vnitřní prostor ve voze. Perspektivně přibude i 4Motion, čili 4x4 i ve střední třídě. Těžiště zisku se stejně přesunulo k C- třídě, S je spíš reklama, ale kusů se prodá málo. Do E- a C- budou v budoucnu převážně ty čtyřválce. A a B se zatím jako Mercedes moc nevžily, francouzská  technika a mnohdy i karoserie se k firmě Mercedes moc nehodí.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.