Diskuze
Mercedes se vrátí k řadovým šestiválcům. Odvodí z nich tříválce
Děkujeme za pochopení.
P13e42t64r 22M40i68c79h79a77l
Bohajeho, to se už pomátli i u Mercedesu? Dávat tříválec do auta je zhovadilost.
J40i81ř33í 56K15o48c89u69r47e84k
Když bude hvězdicový... Ale taková věc se objeví leda tak na motorce.
J90i47n17d12ř66i45c22h 54Š27k91o82p57e88k
a ty krá..o
Představa Mercedesu poháněného tříválcem doplněným dvěma turby a kompresorem, aby se to vůbec rozjelo se spotřebou 15l/100 km(skutečnou, tabulková bude 7,2) a životnost motoru 120 000 km....................
T51o60m58á59š 63C73h20r98a55s64t50n93ý
Proč nejdeme cestou Saabích a Volváckých E85 motorů?
J36o89s14e74f 64V42o68s20i57c75k36y
Nejenom, ze se ze 6 valce nechaji snadneji delat dva 3 valce, ale take muzete rozriznout Skodovacky motor 1.2 HTP na jednovalec a dvouvalec a mate z toho 2 moderni motory pro motocykly Jawa .
K81a94r56e87l 35V95a37l85i44š
Nechci tříválec, asi si mercedes nekoupím. Stejně je to cigánská značka.
J82a65n 18K39r55p17e78c
na te fotce je alespon videt, kolik priserne zbytecnych veci je oveseno kolem dieseloveho motoru...
R83a92d76e55k 21P43r17o18c28h75á16z71k81a
Jsem zvědavý, kdy konečně výrobcům dojde, že jednoválec je to pravé. Malé tření, krátká klikovka, co neutáhne objemem, dorovná otáčkami. Jeden mám a jsem s ním naprosto spokojený. Startuje na první škubnutí, běží jak má, třeba i hodinu v kuse a protože má katalyzátor, místo namodralého dýmu a pekelného smradu je cítit jen vůně čerstvě posečené trávy :-)
A38l78e43x60a15n70d93r 67K69o97s44t11k50a
Takže podle délky vloženého bloku automatika popojede a vyvrtá válec 3, 4 nebo 6x.. Pěkně.
J15a20n 96L95i47b97i59c85h
Tak beztak za deset let bude definitivní konec šestiválců nadobro, ekoteroristi dosáhnou svého.
V52á64c69l45a79v 32Z97e95l75i80n48k92a
Pokud je nevykopeme, tak asi ano. O to víc přitom člověka bolí představa, jaké nádherné motory se mohly při dnešních technických možnostech vyrábět. A místo toho se vyrábějí turbem přefukované sekačky a bandy technickým vzděláním nepolíbených ekopošuků se radují, jak se chováme ekologiky. Vaůůůů.
M76i76c82h12a47l 34F18r46ý72d47a
No asi ty žabožroutí chrchláky přeci jen nebudou pro Mercedes to pravé ořechové. Ostatně každý občas uděláme chybu.
M88i47r29o33s71l82a21v 84S23t85e36i78n90e69r
V šestiválci je tření uvnitř motoru značně větší, než ve čtyř- nebo tříválci. Třeba Honda právě na takových motorech pracuje, zkrátila písty, odlehčila ojnice a tím jsou ty motory měřitelně úspornější. Pro inovaci je nejslibnější zřejmě ten tříválec, dá se docela slušně vyvážit, snížit tření, jeden kompresor je vždy levnější, než dva, do auta se v pohodě namontuje příčně ke směru jízdy. Při stejných vnějších rozměrech tak vzroste vnitřní prostor ve voze. Perspektivně přibude i 4Motion, čili 4x4 i ve střední třídě. Těžiště zisku se stejně přesunulo k C- třídě, S je spíš reklama, ale kusů se prodá málo. Do E- a C- budou v budoucnu převážně ty čtyřválce. A a B se zatím jako Mercedes moc nevžily, francouzská technika a mnohdy i karoserie se k firmě Mercedes moc nehodí.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.