Diskuze

Mercedes se vrátí k řadovým šestiválcům. Odvodí z nich tříválce

Automobilka Mercedes-Benz se má podle prozatím neoficiálních informací vrátit k řadovým šestiválcům. Důvodem bude modularita celé motorové palety, od nových šestiválců má automobilka odvodit tří a čtyřválcové jednotky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P85e47t66r 61M56i97c66h54a64l

8. 12. 2013 22:31

Bohajeho, to se už pomátli i u Mercedesu? Dávat tříválec do auta je zhovadilost.

0 0
možnosti

Když bude hvězdicový... Ale taková věc se objeví leda tak na motorce.

0 0
možnosti

a ty krá..o ;-D

Představa Mercedesu poháněného tříválcem doplněným dvěma turby a kompresorem, aby se to vůbec rozjelo se spotřebou 15l/100 km(skutečnou, tabulková bude 7,2) a životnost motoru 120 000 km....................

4 0
možnosti

Proč nejdeme cestou Saabích a Volváckých E85 motorů?

0 0
možnosti

Nejenom, ze se ze 6 valce nechaji snadneji delat dva 3 valce, ale take muzete rozriznout Skodovacky motor 1.2 HTP na jednovalec a dvouvalec a mate z toho 2 moderni motory pro motocykly Jawa .

6 0
možnosti

K59a78r80e12l 29V85a22l14i78š

6. 12. 2013 23:18

Nechci tříválec, asi si mercedes nekoupím. Stejně je to cigánská značka.

0 6
možnosti

J90a51n 41K29r77p67e76c

6. 12. 2013 21:03

na te fotce je alespon videt, kolik priserne zbytecnych veci je oveseno kolem dieseloveho motoru...

0 1
možnosti

Jsem zvědavý, kdy konečně výrobcům dojde, že jednoválec je to pravé. Malé tření, krátká klikovka, co neutáhne objemem, dorovná otáčkami. Jeden mám a jsem s ním naprosto spokojený. Startuje na první škubnutí, běží jak má, třeba i hodinu v kuse a protože má katalyzátor, místo namodralého dýmu a pekelného smradu je cítit jen vůně čerstvě posečené trávy :-)

0 0
možnosti

Takže podle délky vloženého bloku automatika popojede a vyvrtá válec 3, 4 nebo 6x.. Pěkně.

0 0
možnosti

J20a80n 75L59i23b16i63c10h

6. 12. 2013 14:08

Tak beztak za deset let bude definitivní konec šestiválců nadobro, ekoteroristi dosáhnou svého.

3 0
možnosti

Pokud je nevykopeme, tak asi ano. O to víc přitom člověka bolí představa, jaké nádherné motory se mohly při dnešních technických možnostech vyrábět. A místo toho se vyrábějí turbem přefukované sekačky a bandy technickým vzděláním nepolíbených ekopošuků se radují, jak se chováme ekologiky. Vaůůůů.

15 0
možnosti

No asi ty žabožroutí chrchláky přeci jen nebudou pro Mercedes to pravé ořechové. Ostatně každý občas uděláme chybu.

0 0
možnosti
Foto

V šestiválci je tření uvnitř motoru značně větší, než ve čtyř- nebo tříválci. Třeba Honda právě na takových motorech pracuje, zkrátila písty, odlehčila ojnice a tím jsou ty motory měřitelně úspornější. Pro inovaci je nejslibnější zřejmě ten tříválec, dá se docela slušně vyvážit, snížit tření, jeden kompresor je vždy levnější, než dva, do auta se v pohodě namontuje příčně ke směru jízdy. Při stejných vnějších rozměrech tak vzroste vnitřní prostor ve voze. Perspektivně přibude i 4Motion, čili 4x4 i ve střední třídě. Těžiště zisku se stejně přesunulo k C- třídě, S je spíš reklama, ale kusů se prodá málo. Do E- a C- budou v budoucnu převážně ty čtyřválce. A a B se zatím jako Mercedes moc nevžily, francouzská  technika a mnohdy i karoserie se k firmě Mercedes moc nehodí.

0 0
možnosti