Diskuze
Revoluční zázrak pod kapotou: naftový benziňák Mazdy hlavně škrtí emise
Děkujeme za pochopení.
D50a69v91i92d 40H59o80l20m98a39n
Ehm. Tak nevím. Jezdím celkem svižně se služební Octavií 1.4TSI dlouhodobě za 5,79L/100km (pečlivě zdokumentováno). Například za červenec mi dle Carnetu při najetých 4.500km vyšla spotřeba 5,44L/100km. Z toho je cca 1000km jízda se třemi koly na střeše a naloženým kufrem na dovolenou....Ve mě to tedy žádné velké nadšení nevyvolává.
R54o27m12a69n 93H40o33r80k54ý
Revoluční technologie s prakticky nulovým výsledkem je jaksi k ničemu
J96i62ř82í 78U66l32l21s72p69e76r87g15e82r
To, že titulek článku je extra důležitý, se na vysoké novinářské asi bere už v nultém ročníku, takže se autoři článků snaží, aby titulek byl senzační a táhl. To je případ i tady, viz přívlastek "revoluční" (kdoví jestli, je to revolučnější než byl ve své době např. Wankel?) a kombinace dvou dosud protikladů - "naftový" a "benziňák". To poslední je ovšem odborná chyba, autor chtěl zřejmě napsat "vznětový benziňák".
P84a95v72e12l 38M95a96r87t44i53n93e10k
Tak pro motorare je tohle nasup. Mazda opet za 1+. Naprosto neuveritelne. Pro amatery a lidi s myslenim eko elektro super duper.........ti asi chytaji amok.
J52i35ř43í 79U74l60l69s59p15e82r56g25e60r
Pro skutečné dopady na provoz mi přijde přínosnější vývoj zážehových motorů omezujíce se na proměnné časování ventilů (plus další vychytávky v řízení motoru), čímž lze dosáhnout i proměnné komprese, tím se zabývá víc automobilek a výsledky jdou rovnou do praxe.
Tady mi to přijde (částečně) jako vývoj pro vývoj, jehož jedním z cílů je jen upoutání pozornosti na značku.
K92a61r68e37l 21M47a18z45a70č
Možná slepá ulička, ale určitě přínosné pro vývoj spalovacích motorů, které jsou zatím nenahraditelné.
M42a16r96t90i12n 37P83l65z62á18k
Tak s 1.2 TSI v Rapidu jezdim dlouhodobe za 6 a to jezdim rychleji jak 90 % ostatnich ridicu. Pravda, po meste jezdim jen minimalne, to by se spotrebou zamichalo vic.
O77n24d95ř76e91j 94L25o28š55o77t12h
Mám to stejně ve Fabii 1.2 TSI. Svižnou jízdou, po městě, okresky, dálnice mám dlouhodobý průměr 6 litrů. Když jedu na spotřebu, jedu za 5 litrů benzínu.
Sice ten motor má o dost menší výkon, ale lepší výsledky má i 110 kW 1.5 TSI a není to tak složité, jako toto.
P56e51t44r 43M37i60c33h15a85l
Já tam teda revoluci ani zázrak nevidím.
R37o81b78e64r90t 44M25a31t89u89l92a
Pokud trochu rychlejší jízda znamená 10/100 a defenzivní 5,5/100 tak si ten složitej motor můžou nechat...
J39a66n 49S49t67e93h55l15i39k
Ono asi se spíše uplatní v americe . U nás jsme spíše zatížení na naftaky.
M13i12r23e42k 13G49a19j21e66r
Takže je to docela zklamání. Porovnejte také se spotřebou toho samého auta s atmosférickým benzínovým dvoulitrem. Nevycházá spotřeba v průměru stejně?
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...