Diskuze
Jízda v tunelu: Pětina řidičů zápasí s úzkostí a řídí nepředvídatelně
Děkujeme za pochopení.
O94d57s96t61r89a80n61ě28n94ý 51U86ž46i87v66a42t40e76l
L60a36d98i73s22l60a25v 81K37a90l67o67u28s
A když přestane fungovat motor,vystrčíme pádla a začneme pádlovat.
M68a49r39t24i52n 13N60o67v77o24t77n87ý
Pokud nezvládnete hlídat vše uvedené, nepatříte za volant. Mimo tunel toho máte na hlídání úplně stejně
B46a56r24b55o25r52a 57M10a71r14e63š92o12v81á
Výjimku ale tvoří reální klaustrofobici, u těch bych povolila řidičák, ale zákaz vjezdu do tunelů :)
J96i81ř79í 62K89u93č59e75r82a
A nejlepší jsou ti, kteří před tulem předjedou kamion, zařadí se do pravýho pruhu a pak i když je tam limit 80 tak jedou 70.... Protože v tunelech je většinou zákaz předjíždění nákladními vozidly, tak proč ho zbytečně nepozdržovat.... on přece předjíždět nesmí, trololol
P46e17t72r 23K39n78ě19b82o21r30t
Však on mu to jinej kamiňák vrátí za tunelem. Až začne předjíždět druhý kamion, který jede o 1km/h pomaleji.
K84a74r14e10l 35K21u47č20e67r55a
S tím striktním dodržováním rychlosti to sedí.
Dost řidičů v tunelech na obchvatu Prahy jezdí v levém pruhu místo 80 raději 70 a tak se za nimi vytvoří špunt těch co by rádi tu 80 využili, což není zrovna bezpečné.
R63o85b45e22r70t 15M77a86t25u34l83a
Lepší mít v levém za zadkem SUV, které chce jet 80+ než v pravém kamion, kdyby tam byla aspoň 100 tak by problém s tím, že mě dojede rumunskej kamion jedoucí 90, protože ho radar nezajímá odpadl
D37u69š72a76n 48M52o39u28r30e62k
Ano, a protože autoři tohoto článku zřejmě rozhodují i o rychlostních omezeních na českých dálnicích, tak je nutné zpomalovat před 100 metrů dlouhým tunelem Valík u Plzně , kterým je vidět skrz naskrz, ze 130 na 80 km/h a samozřejmě je tam RADAR...
Proč se po dálnici musí jezdit téměř stejnou rychlostí jako esíčkem v Blance?
Podobně všechny dálniční tunely u nás. Zatímco v Itálii jsou tunelů stovky, obvykle se tam jezdí 130 a nikdo s tím nemá problém.
Zajímavá je ještě jedna věc - zatímco klikatou Blankou v Praze lze jezdit legálně 70, což je pro ni asi optimum, v úplně rovných tunelech pod Královým Polem v Brně nastavil nějaký chytrák 60 km/h. Že by nějaký bezpečák předpokládal o tolik nižší řidičské umění brněnských řidičů
J31i51ř71í 26K17u91č80e53r50a
Brněnský tunel je z kopce a po výjezdu z tunelu je křižovatka, v opačném směru je dokopce a naložený kamion tam může jet klidně i jen 30, protože mu to prostě rychleji nejede
L52a83d91a 30N28o60v70a59k
důležité je v tunelech striktně měřit rychlost, protože jinak by řidiči mohli spíše než na tachometr koukat třeba kolem sebe a nevěnovali se dostatečně udržování povolené rychlosti....
L52i33b10o31r 67M85o45u56č15k40a
me zase stresuji dlouhe uzavirky na placenych dalnicich
P33e85t68r 17B91á47č91a
V tom pripade at okamzite odevzdaji papiry na urade.
P42a43v73e95l 63J23e95ř43á73b81e10k
Všeho dočasu - zatím jste zdánlivě zdravý.
M45i48c54h26a77l 91H86o93r29á41k
Myslím, že omezování rychlosti v tunelu je nesmysl. Pokudsrovnám například Rakousko a Itálii (kam řadu let jezdíme na dovolenou), tak v Rakouskuje všude důsledně omezená rychlost na 80 km/h. Musím tedy zpomalovat, sledovattachometr, po výjezdu zase zrychlovat. Naopak v Itálii omezení v tunelechvůbec nejsou, a to jsou mnohdy v horším technickém stavu, bez odstavnéhopruhu a méně osvětlené.
V Itálii jsem nikdy nehodu v tunelu neviděl, v Rakouskuněkolikrát. Je tedy vidět, kam všechna tahle zbytečná omezení vedou – ke zhoršeníbezpečnosti.
Ono vůbec se v Rakousku cestuje poslední dobou hůře. V duchuvšudypřítomné eko filozofie jsou ta omezení skoro všude, 130 aby člověkpohledal. Kolem každého města je omezení kvůli hluku (Larmschütz) a taky všude tam,kde jsou trochu zatáčky.
V reálu se jako řidič vždy těším, až přejedeme hranicedo IT, protože i samotné dálnice mají lepší. Škoda že jsou tam horšíodpočívadla a ten příšerný systém placení mýtného. Ale to je jiné téma.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...