Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Jak řídit orkánu navzdory

Namísto sněhu trápí Česko silný vítr. V takových chvílích je bezpečnější nevyjíždět. Když už musíte sednout za volant a vyrazit vstříc větru, ulevte noze na plynu a buďte opatrní. Nejvíce ohrožené jsou dodávky, varují odborníci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

marten_cca

23. 1. 2007 10:05
...

Pěkné fotky jsou u toho článku:-)

0 0
možnosti

juleg

21. 1. 2007 23:08
těžké vozy jsou podle Kottka ve velkém větru ve výhodě.

no nevim. ve ctvrtek v noci sem jel a na to ze sem mel nalozeno 18,5 tun, tak sem si ve vyhode nejak nepripadal

0 0
možnosti

Karlík

21. 1. 2007 15:51
No zaplať pánbůh

že ty super rady pro řidiče napsali páni redaktoři až po uragánu. Jinak by si to šel každý, kdo to tu četl, vyzkoušet na dálnici. A to by pak byla apokalypsa 8-o.

0 0
možnosti

monča

21. 1. 2007 14:06
rady

"Ve větru musíte auto neustále řidit"??? Z toho logicky vyplývá, že v bezvětří auto řídit netřeba, řídí se samo ;-)

0 0
možnosti

Dave

21. 1. 2007 14:19
Re: rady

No, ten, kdo někdy řídil ve větru, určitě ví, jak to bylo myšleno. ;-)

0 0
možnosti

proridly bobr Dady Patrasove

21. 1. 2007 12:02
To jsou opravdu zvasty

Vetsina aut ma uz dnes posilovace rizeni, neni zadny rozdil, jestli drzim volant pevne nebo nepevne. Atd. atd. Clanek bych hodnotil asi takto: :-©:-©:-©:-©:-©

0 0
možnosti

_

21. 1. 2007 17:07
Re: To jsou opravdu zvasty

Ty jsi teda peknej kreten!!! Slysel jsi nekdy neco o promennem ucinku posilovace v zavislosti na rychlosti? Muzu te ujistit, ze treba defekt predniho kola v rychlosti 130 km/h ti vyrazi volant z ruky, troubo!

0 0
možnosti

stoural

20. 1. 2007 22:40
KONTRA

Slovo "kontra" neznamena, ze točíme volantem na druhou stranu než kam cestuje auto (zadek ustreli doprava, mam tedy tocit doleva ;-D), ale ze tocime PROTI SMERU POHYBU AUTA, nikoliv na druhou stranu. Kdyz mi pri smyku ustredi kufr do prava, musim otocit volantem rovnez doprava, jinak se dostahu do hodin jak prase.

0 0
možnosti

Jerry

20. 1. 2007 19:35
A co kdyz pojedu na kole?

A budou tyhle postrehy platit i kdyz pojedu na kole? Teda volant kolo nema, prives taky ne, ale treba by z toho clanku neco vyuzit slo... :)

0 0
možnosti

Mulder77

20. 1. 2007 22:22
Re: A co kdyz pojedu na kole?

Kontruj!

0 0
možnosti

TC

20. 1. 2007 19:27
čéška šídič, tóbrá šídič....

Nic naplat, diskuse opět otvrzuje, že Česko je zemí zkušených řidičů....i v silném větru. Jenom ti statistici dělaj' někde pořád chybu......

0 0
možnosti

20. 1. 2007 13:56
Šmánkote redakroři!

Ještěže to nikdo nebere vážně...  "kontra" znamená otočení PŘEDNÍCH kol proti otáčení vozu kolem svislé osy... tedy v případě bočního nárazu větru - ve STEJNÉM směru, kam vás vítr tlačí!  Vemte si Ducáto, jeďte si to zkusit... a když při nárazu otočíte prudce volantem PROTI větru, půjdete beznadějně na bok...  uděláte BOUDU! :-)))

0 0
možnosti

Karel

20. 1. 2007 20:42
Re: Šmánkote redakroři!

Já v tom větru jel (ve čtvrtek večer). Mám 626, což je docela nízké, dlouhé a aerodynamické vozítko. Vítr má vždycky snahu uhnout předek auta, se zadkem mi nikdy nic neudělal. Takže vítr zleva - auto je tlačeno doprava - volant jde automaticky doleva, tedy proti větru. Kdybych to dělal opačně, nikdy bych v tom bordelu nemohl projet, skončil bych někde u Zdibů. :-P

0 0
možnosti

klon --- 547

20. 1. 2007 0:53
tůůůůůůůůůůů

je jedinej způsob jak se vyhnout problémum orkánům. já to řešim tak že zalezu-zamknu-a-fertik 8-o8-o8-o8-o

0 0
možnosti

Warťan

20. 1. 2007 21:02
Re: tůůůůůůůůůůů

Taky to tak dělám R^

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa

30. dubna 2024

„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...

Analýza: EU by k zastavení ataku elektromobilů z Číny potřebovala 50% cla

30. dubna 2024

K zastavení přílivu levných elektromobilů z Číny by Evropská unie musela na dovoz těchto vozů...

Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka

30. dubna 2024

Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....

Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně

29. dubna 2024

Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...