Diskuze
Elektromobilita připraví o práci až půl milionu lidí, varují dodavatelé dílů
Děkujeme za pochopení.
D82a49v53i55d 38O22š90k17e92r10a
Na světě není omezený počet pracovních pozic, některé zanikají, další vznikají.
J63a38n 89T46a72r35a57b14a
To je cajk, chybí zedníci, instalatéři, pokryvači, klempíři, truhláři a spousta dalších.
O39n72d58ř28e19j 63L55o10š52o61t86h
Ten rozdíl je v tom, že zatímco do spalováků si vyrábíme většinu věcí lokálně, tak u elektromobilů podstatnou část auta dovezeme hotovu někde z Asie. Proti EV v zásadě nic nemám, jen mi to pro moje potřeby nevychází ekonomicky a dokud to tak bude, rád bych měl možnost jezdit benzin či naftu.
Na servis to taky dle dostupných dat lépe nevychází a elektromotor do EV zase tak jednoduchý není, baterka je taky dost složitá, management chlazení, hromada elektroniky navíc, atd. Kdyby EV byly jednodušší, byly by levnější.
V86l66a62d58i83s28l92a94v 94B29u25r40y47š68e77k
to je normální, že chceš dostat možnost, mít se dobře, ale jestli ji dostaneš, to se uvidí
M76a27r31e52k 48R95o15s67e65c34k30ý
Půl milionu v celé Evropě, která je Mekka výroby aut?
A myslíte agenturní, zahraniční pracovníky?
Máte pocit že je vysoká nezaměstnanost?
Z tohoto bych tedy opravdu strach neměl.
V43l90a82d22i48s54l15a22v 96B75u41r62y54š41e61k
pokud zrovna neobrábíš součástky do motorů dácií, tak se tě to nedotkne a kbyž je obrábíš, tak je velká šance, že začneš místo toho obrábět něco jinýho a když se ani to nepovede, tak nemusí být tak zle a nemusíš dělat nic, tenhle stát ti dá bonusy za nicdělání a budeš se mít dobře
P90a24v42e21l 59M41a26z77u82r30e19k
A od roku 2000 nebude třeba papír pro tiskárny
K48a90r60e94l 92M58a96z59a13č
Masová akumobilita za současných a výhledových technologií je naprostý nesmysl. Jako doplňkový způsob osobní dopravy budiž, ale jako hlavní a jediný to nebude fungovat. Hlavně, když už, měla by to být přirozená evoluce a ne direktivně nařízené. Ohrožuje to sociální smír ve společnosti.
V22l17a75d84i41s55l80a71v 45B64u76r20y85š86e24k
to je jedno co to ohrožuje, bude to a nic se s tím nedá dělat
V12í74t 14Č39e27r45m66á30k
Vzhůru rozbíjet stroje, které nám berou práci! =}
M45i79l47a13n 57N81o57v94y
Ponechme stranou, ze se to tyka elektroautomobilu: pul milionu mist v cele Evrope? To je preci naprosto zanedbatelne.
T14o60m54á42š 27Z53e97m61a14n
Jednodušší výroba a opravy?
Tak proč jsou elektromobily i po 200 letech vývoje pořád dražší a méně použitelné?
Abyste si zaotpili v elektormobilu potřebujete tepelné čerpadlo, u spalovacího motoru stačí jednoduchý tepelný výměník. Opravdu je tohle jednodušší a levnější?
Dtto - baterie vs. nádrž. Zbytek auta je nutně stejný (skla, světla, sedačky, interiér, atd..)
Jediné, co je jednodušší, je motor.. s řídící aparaturou už to ale moc pravda není.
J36i56ř38í 18K76r58á49t74k34ý
1. Není to 200 let vývoje. To je demagogie, skutečný vývoj probíhá posledních asi 20 let, předtím to byla jen okrajová záležitost pár nadšenců, automobilky se tomu nikdy dříve moc intenzivně nevěnovaly, protože dříve nebyla k dispozici slibná technologie na vhodné akumulátory. To se změnilo až s příchodem Li-ION na konci 90. let..
2. Tepelné čerpadlo není o nic složitější než ten tepelný výměník, je to vskutku jednoduchý fyzikální princip. Jinak to tepelné čerpadlo je jen jedna část topení, která využívá odpadní teplo motoru a akumulátorů, dá se zatopit i rychle prostou odporovou zátěží, třeba vyhřívaná sedadla.
3. Ano, baterie je nákladnější a složitější, než nádrž, na druhou stranu výroba elektřiny je oproti výrobě benzínu prkotina, což je důležitější, protože nádrž/baterii vyrobíte jen jednou, ale plnit jí pak musíte pravidelně po celou dobu životnosti automobilu.
4. V tom motoru a převodovce je ten rozdíl oproti elektromotoru naprosto diametrální. Elektromotor je velice jednoduchý, spolehlivý a prakticky bezúdržbový. Spalovací motor a převodovka jsou velice sofistikované a složité systémy, které vyžadují náročnou pravidelnou údržbu. Řídící aparatura spalováku je naopak složitější. Na elektromotor máte jen frekvenční měnič a teplotní senzory, ale nepotřebuje to žádné lambda sondy, váhy vzduchu, řízené katalyzátory, filtry, vstřikování močoviny a podobná udělátka, která se poměrně často kazí.
J90o96s60e28f 38Š37v91e40c
Rok 2030?
V té dobé nejspíš budu mít za sebou svůj poslední výlet - motolským komínem!
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Putinova pojízdná pevnost s novou fasádou. Aurus je ležák, tak ho rozdávají
Staronový ruský prezident vyrazil na slavnostní inauguraci ve modernizované verzi limuzíny Aurus...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Daytona je zpátky! Hi-tech fosílie Ferrari má 12 válců bez turba i elektřiny
Novinka z Maranella nepokrytě křičí do světa: „Mám dvanáct válců!“ A navíc nemá žádné přeplňování...
Biden v ekonomické válce s Čínou, na elektroauta uvalí USA clo sto procent
Spojené státy zvýší cla na dovoz elektromobilů z Číny z 25 na 100 procent, oznámila administrativa...
Auta dnes může prodávat každý lúzr, říká k testu autosalónů novinář
Rozstřel Investigativní tým MF DNES a iDNES.cz opět po roce otestoval české autosalóny. Průzkumníci ve...
Zastavením na dálnici riskujete život i pokutu. Odkliďte auto i sebe
Děsivá nehoda u Ostravy, při které přišel o život řidič a dalšího čeká podle všeho vězení, názorně...
Švýcaři varují před dětskou sedačkou, která se rozlámala při testech
Test dětských autosedaček, jehož kompletní výsledky budou zveřejněny na konci letošního května,...
Zkraťte si čas v kuchyni: Vyhrajte kořenící pasty od Podravky
Zrychlete vaření s kořenícími pastami Podravka Natur. Usnadní a zjednoduší přípravu pokrmů, protože zeleninu nemusíte čistit ani krájet, ale...