Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

A59l48e43š 69V12í28t34e87k 2395192207291

No můžou vyvíjet podvozek jakkoliv, nicméně kámen úrazu je pořád stejný, nízká hustota energie v akumulátoru, potíže s nízkým či vysokými teplotami. To jsou fyzikální limity. Pokud se nezlepší vlastnosti akumulátoru, může být elektromobil sebekrásnější, ale na zimní dovolenou do Alp nás neodveze.

+23/−1
doporučit
13.2.2019 10:04

J58a28n 68S87t19u96h18l 1742404552

Uvádět VHS jako příklad úspěšné unifikace není právě ok. Bylo to v té době to nejhorší technické řešení, obdobně jako nástup produktů Microsoft do osobních počítačů. Snad to nebude případ i uvedené platformy od VW :-).

+18/0
doporučit
13.2.2019 7:54

O43n54d48r28e94j 68M88a12s75e91k 2834484826760

Kdyz ono to je spis o vyvoji technologii pro ukladani elektriny (baterie a superkapacitory). Baterie dnes tvori nejdrazsi, nejtezsi a nejvice limitujici cast elektromobilu. Pokud technologie pokroci (treba Solid-State baterie), tak se muzeme dockat dvojnasobneho dojezdu (1000km) pri polovicni hmotnosti baterie (250kg), plnem dobiti za 30 minut a ceny podobne konvencnim automobilum. Pak prijde i infrastruktura (za predpokladu, ze nezaspime a budeme mit dostatek elektraren). Holt misto na benzince nechame dobit auto u nakupniho centra, na parkovisti pred praci a ty stastnejsi z nas doma v garazi. Jinak je potreba prestat hledat duvody, proc to nejde a zamerit se na prekonani problemu. Taky se zbavit predsudku ohledne provozu v zime a podobne. Doporucuju https://youtu.be/MN2cjKhkCqg

+15/0
doporučit
13.2.2019 1:07

J27e18n69d86a 42S13o41u70k49u95p 8546972733

Když to vezmu kolem a kolem, mne by stačil dojezd 250-300 km, těch požadovaných 500 km a víc bych užil 2-3x do roka. Kdyby doba nabíjení byla cca 30 minut na 250km , je to ideální přestávka na vyčůrání.

+26/−8
doporučit
13.2.2019 4:58

G63e21o30r84g 79K38o84m18b86e35r57e79c 9154911706291

Zrovna ted v nemeckym tisku

Die unglaubliche Wiederauferstehung des Diesel

Neuveritelne znovuzrozeni/znovupovstani dieslu

Die Deutschen setzten auf den Diesel

Nemci sazej na diesel. Prodej dieslu v Nemcku opet na vzestupu.

München weigert sich, Fahrverbote auszusprechen

Mnichov odmítá vydavat zákazy jízd. (pro diesly)

zdroj: https://www.welt.de/wirtschaft/article188700577/Diesel-erobert-Marktanteile-zurueck-Die-unglaubliche-Auferstehung.html

konecne se snad politikum zacne vracet rozum

+13/−2
doporučit
13.2.2019 9:24

G18e52o65r44g 30K14o41m78b98e14r52e23c 9394221766771

Bezte se uz s tou modlou auto na baterky vycpat viz -

"Odpůrci dieselů dostali tvrdou ránu, vývoj v Mnichově může zvrátit dosavadní zákazy." :-P

+14/−3
doporučit
13.2.2019 8:35

Z98d23e90n37ě22k 80F62i63b12i48c42h 4107819614840

Rád si elektroauto koupím. Tedy až bude dojezd minimálně 400km v zimních mrazech i letních vedrech a dobití do plna bude trvat maximálně 10minut...a budeme mít v republice víc než 5 takto rychlých nabíječek.

+8/0
doporučit
13.2.2019 10:39

T33o36m78á78š 76B45e55r17k29a 2905252524116

Tesla Killer číslo 124 postavený na bateriích nakoupených od Číňanů. Tohle určitě vyjde.

+14/−4
doporučit
13.2.2019 0:06
Foto

V38l79a65d73i94m44í12r 37Š92ť56a38s79t40n84ý 1801656125923

Pokud výrobci elektromobilů nebudou zároveň investovat do dobíjecí infrastruktury, brzo narazí na strop možností komu elektromobily prodávat. Současně je to auto pro dobře situované rodiny s vlastním bydlením, kde supluje úlohu druhého nebo třetího auta v rodině, které se dá nabíjet přes noc v garáži. Ale pro lidi bydlící na sídlištích je to více méně k prdu i kdyby jim ho dávali zadarmo, ti totiž nenabijí a když zaparkují v okruhu řádově stovek metrů od svého domu, mluví o štěstí.

+7/0
doporučit
13.2.2019 7:13

J45a98n 32M90a38c15h85á97č 3977326763442

Pro elelektřinu je hlavní výhoda nezávislost na arabech a Rusku.Když už to chtějí spustit takhle masově,a nám nezbyde než se přizpůsobit,měl by někdo,když říká "A" říct taky "B". A to je nabíjení,a kapacita sítě.A hlavně,kde brát ty MW proudu,které to bude stát.A zatížení přenosové sítě,kdy přes noc bude všechno na nabíječkách.Je toho dost.

+7/−1
doporučit
13.2.2019 8:21
Foto

P30e91t88r 47P20r11o19c62h44á18z65k49a 3312976852324

Elektromobil kde je motor a baterka je slepá vývojová cesta. Prosadí se jen do doby, než svět přijde s něčím lepším. Palivový článek, mini reaktor a podobně. Je nereálné myslet si, že klasický elektromobil nahradí spalovací motory. Ne, může být doplňkovým segmentem pro určitou skupinu. Je nereálné postavit sítě nabíjecích stanic, které by uspokojily požadavky trhu při velkém rozšíření. Nemáme na to kapacitu elektráren a pokud se nepřikloníme k jádru tak ani nikdy mít nebudeme.

+17/−13
doporučit
13.2.2019 6:26

F47r65a25n31t47i34š22e59k 64B39ě57l74o44v89s57k14ý 6382695780924

Všechno dobrý, akorát to auto za cenu Golfa ujede reálných 150 km. Takže akorát do práce a na nákupy. 7 metráků baterek co má 85Kwh Audi e-tron se do lidového auta prostě ještě 10 let nevejde a i tak bych autem co za 2 mega má dojezd bez pasažérů 300 km na dovolenou nedojel. V zimě kdy jde baterka na polovinu už vůbec. Takže buďme realisté ale držme palce. O víkendu jsem projel republiku z Moravy na Šumavu a zpět a pořád mám třetinu nádrže i když mrzne až praští...Is this Reality... jak zpívá božský Fredie...

+4/0
doporučit
13.2.2019 12:57

M59i47c94h43a54e10l 82J82i64r23s35a 7870839865229

Mohl by mi někdo z zastánců elekto čuda na pnojmatikách odpovědět na pár otázek.

1. Kde se tak vezme eketřina do těch baterii?

2. jak se ta eletřina do těch bateii dostane?

3. Jak a kde budou třeba obyvatele takového Jižního města nabíjet ty své ečuda v zimě, kdy bude mrznout?

4. A co až v -20C bude každých x set metru silnice blokovat nějaké to totál vybité a na kost zmrzlé e-auto o umrzlých řidíčích e-aut na Ťokovo D1 parkovišti nemluvě. To se bude řešit jak?

+10/−8
doporučit
13.2.2019 9:47
Foto

L75u83k21á29š 97N54o64v34o60t46n79ý 6146687728758

Dokud nebudou nabíječky na každém sloupu veřejného osvětlení, tak můžou mít třeba to elektroauto ze zlata a stejně si ho nikdo nekoupí.

+6/−3
doporučit
13.2.2019 0:14

M91a27r69t25i52n 53N15e77r35m14u78t 4229750808734

Povídá se, že VHS se rozšířilo ne kvůli kvalitě, ale že na něm bylo dostupné porno. Tak schválně, co vymyslí soudruzi z NSR :)

+3/0
doporučit
13.2.2019 11:04

J43o49s56e15f 69M91i61š85k66o73v60s91k40ý 9198931631138

Všechny automobilky potřebují image pokroku a ekologie, tak nám to teď dávkují přes elektromobily. Skutečnost za šest let se bude od té současné lišit jen málo. Článek v novinách je něco jako volební slib.

+3/0
doporučit
13.2.2019 10:03

J77a94n 50K58o95m66r27s95k33a 8402162518722

Věřím Volkswagenu víc než Tesle.

Takže asi se jim to podaří.

Nicméně doufám, že se technologicky ujme jako palivo vodík.

+3/−2
doporučit
13.2.2019 21:08

V50i84l22é83m 65P16ř70í29h26o69d31a 2354179383847

Ten příměr s VHS je zajímavý. Protože je obecně známo, co napomohlo výhře VHS, můžeme se těšit na německé fekálporno v elektromobilu s platformou MEB? ;-D

+2/0
doporučit
13.2.2019 12:13

J79o54s84e94f 93M84i57š72k12o78v92s89k59ý 9488521941388

V r.2025 budou na trhu stále dominovat auta se spalovacími motory. Jako alternativa k tomu vozy na vodík, kterých bude max. 10% a na třetím místě s podílem několika % budou elektromobily s akumulátory.

+3/−4
doporučit
13.2.2019 9:12

P55a60v32e86l 51V55a95l19e97n95t17a 7741331887743

Když to nabiju do 15 minut ujede to alespoň garantovaných 600 km za všech podminek a bude to stát stejně jak spalovaky proč ne. Do té doby... Meh

+2/−2
doporučit
13.2.2019 18:31

M40a20r66i47o 60V60á66p77e55n98í63k 4200638364769

Spalovák is dead ;-)

+3/−6
doporučit
13.2.2019 16:12

L39u65k30á78š 40N78o82v34o56t66n42ý 9486979753596

Kontrolní otázka: Komu se elektromobilita nejvíc líbí? Odpověď: Automobilkám.

Elektromobilita je pro ně neskutečné lákadlo. Trh s automobily se zase pořádně roztočil, proudí do něj nejmohutnější investice, nezůstává na kameni kámen. Do toho přidejte tu vidinu, že by nějaká automobilka vytvořila skutečně výbornou baterii - to by bylo patentů, to by bylo slávy a také víceméně monopol na trhu.

Elektromobilita není vůbec daná "bruselským diktátem" (viz Tesla - tu nějaká EU nezajímá vůbec) nebo dieselgate. To všechno jsou jen katalyzátory, které to všechno urychlují. Všechno je to vůle automobilových koncernů - jak ekonomická, tak technologická.

Když už jsme dostali lidi na Měsíc, tak bychom ty baterky v jakékoliv podobě mohli zvládnout také, ne? ;-)

+2/−4
doporučit
13.2.2019 9:32

H75o93n13z68a 10T84a17r 3419372894942

Když u VW něco slibují Tak se mi připomenou video dokumenty, kde už toho mnoho naslibovali .

https://www.youtube.com/watch?v=fp9t0oI0oww&t=721s

https://www.youtube.com/watch?v=oASqhRqkTIk&t=38s

https://www.youtube.com/watch?v=WVxh_iikqbw&t=300s

https://www.youtube.com/watch?v=or4TOO26VNY&t=30s

+1/0
doporučit
15.2.2019 18:13
Foto

M10i65l19o95s55l41a97v 44D69o39u44b66r67a95v10a 1401839235134

Auto mit budou , tak jeste musi sehnat zakazniky, kteří to budou chtít koupit. Musí samozřejmě doufat, že i oni budou unifikovaný

+1/0
doporučit
13.2.2019 17:54

F92r33a38n57t33i14š44e68k 33P18á39p80a22y 2462139877877

Haha, súdruhovia sa už zobudili do elektrického rána? Pred rokmi zdieľanie technológií ponúkala Tesla. Teraz to vyzerá, ako keby VW boli lídrom elektromobility. Škoda, že Európa nemá odvahu ich "podojiť" tak ako USA. Bez infraštruktúry to totiž nepôjde...

+1/0
doporučit
13.2.2019 11:08

Najdete na iDNES.cz