Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Auta jsou pokladnice drahých kovů. Ceny rekordně rostou, výroba zdražuje

Mám tě ráda jako měď! Kdyby dnes natáčeli film Byl jednou jeden král, tak by pohádková Maruška možná použila trochu jiné přirovnání. Automobily jsou stále dražší nejen kvůli většímu počtu povinných prvků bezpečnostní výbavy, ale také v souvislosti s prudkým vzrůstem cen nejčastěji používaných kovů. A bude hůř.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K64a49r33e85l 41R79y43b36á54k

11. 5. 2021 20:13

Tak proto jsou ve skodofkach ty hlinikove draty

0 0
možnosti
PN

P53e16t22r 50N67e43d18o14m62a

11. 5. 2021 19:06

Je to absurdní. Na jednu stranu mají lidé obecně málo pohybu, na druhou stranu musí být v autě vše elektrické, což zvyšuje cenu, hmotnost a spotřebu. Když jsem si ve Wartburgu stahoval okénko kličkou, nijak mě to neomezovalo.

3 0
možnosti
JS

J30a10n 24S82v75o21b62o18d15a

11. 5. 2021 19:09

Co je to za blabol? ;-D Koho dneska zajima takovej hnusnej krap jako wartburg kristova noho?

0 1
možnosti
JS

J51i84r52i 50S59l55a79v48i11k

11. 5. 2021 22:49

agentura zminena v seznamzpravy. Otazka neni, jestli naklady budou klesat, ale jak moc rychle. Dokud bude elektromobil bateriovy, tak nema sanci byt levnejsi nez spalovak, protoze radpidni pokles cen baterii uz mame davno za sebou a zacina byt dominantni cena surovin a tam uz moc nejde s cenou hybat, kdyz je potreba 400kg baterie

0 0
možnosti
VP

Hezky jste okecali vysoké ceny automobilů. Bylo by načase tedy vyrábět vozidla, které lidi chtějí a budou kupovat. Přestat vyrábět miliony nechtěných aut na uskladnění na letištích a různých plochách po celém světě. A hlavně důsledně recyklovat.

9 0
možnosti
ZM

Které milióny uskladněných automobilů na letištích máte na mysli?

0 0
možnosti
GS

Jestli něco ze současné podoby autoprůmyslu vstoupí do dějin ekonomie a marketinku, budou to dvě věci.

První je prooganizovanost výroby, dodavatelů, dodávky na přesný čas atd. Toto se naučil WV od Japonců, které najal (výroba Brouka). Dotáhli možné na maximum možného, jak ve výrobě, tak marketingu a vlivu na technické požadavky, které dokázaly eliminovat z pozice silného ekonomického vlivu.

Posledních 15 let bylo pro manažery Zlatým obdobím, které díky silnému lobbismu přežilo v nezměněné podobě déle než bylo zdrávo pro tento model.

Problém je, že zaspali a to je druhá věc, která možná vstoupí do dějin, tedy odchod dinosaurů.

Vnutili lidem marketingový model společenského statu, nové auto po 4 letech, dojem, že je super bezpečné, neškodlivé životnímu prostředí. Do toho se začaly oklepávat vlády a přišly nové požadavky na bezpečnost, emise a společenský model šel jinam. Navíc se objevila elektroauta produkovaná myšlenkami člověka s Aspergovým syndromem a to už stávající model podnikání neunesl.

Peněz bylo dost na dehonestaci čehokoli a vyzvihování doby, kdy to bylo snadné.

Druhou věcí, která vstoupí do dějin je demontáž tohoto systému, pokud se v pár příštích letech nezhroutí sám, což by tam nepochybně vstoupilo také.

2 0
možnosti
GS

společenského statutu

0 0
možnosti
AS

No sleduju. Auto co jsem koupil v roce 2018 a mám najeto 40 tisíc. Tak pokles reálné ceny oproti mojí kupní ceně jen 25% :-D

1 0
možnosti
JJ

J43a47n 13J70í22c25h57a

11. 5. 2021 16:39

a je spousta aut, co jsou na nule...

0 0
možnosti
VK

Hm.

Mě by zajímala cenotvorba auta. Kolik činí výrobní náklady, kolik marketink, kolik marže prodejce, marže výrobce na prodeji jednoho auta.

1 0
možnosti
VP

Tak to je dobré specifikovat auto. Jinou cenotvorbu bude mít Berlingo, jinou Octavia Combi, jinou S classe a docela jinou nějaké Ferrari. ;-)

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!