- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak proto jsou ve skodofkach ty hlinikove draty
Je to absurdní. Na jednu stranu mají lidé obecně málo pohybu, na druhou stranu musí být v autě vše elektrické, což zvyšuje cenu, hmotnost a spotřebu. Když jsem si ve Wartburgu stahoval okénko kličkou, nijak mě to neomezovalo.
Co je to za blabol? Koho dneska zajima takovej hnusnej krap jako wartburg kristova noho?
agentura zminena v seznamzpravy. Otazka neni, jestli naklady budou klesat, ale jak moc rychle. Dokud bude elektromobil bateriovy, tak nema sanci byt levnejsi nez spalovak, protoze radpidni pokles cen baterii uz mame davno za sebou a zacina byt dominantni cena surovin a tam uz moc nejde s cenou hybat, kdyz je potreba 400kg baterie
Hezky jste okecali vysoké ceny automobilů. Bylo by načase tedy vyrábět vozidla, které lidi chtějí a budou kupovat. Přestat vyrábět miliony nechtěných aut na uskladnění na letištích a různých plochách po celém světě. A hlavně důsledně recyklovat.
Které milióny uskladněných automobilů na letištích máte na mysli?
Jestli něco ze současné podoby autoprůmyslu vstoupí do dějin ekonomie a marketinku, budou to dvě věci.
První je prooganizovanost výroby, dodavatelů, dodávky na přesný čas atd. Toto se naučil WV od Japonců, které najal (výroba Brouka). Dotáhli možné na maximum možného, jak ve výrobě, tak marketingu a vlivu na technické požadavky, které dokázaly eliminovat z pozice silného ekonomického vlivu.
Posledních 15 let bylo pro manažery Zlatým obdobím, které díky silnému lobbismu přežilo v nezměněné podobě déle než bylo zdrávo pro tento model.
Problém je, že zaspali a to je druhá věc, která možná vstoupí do dějin, tedy odchod dinosaurů.
Vnutili lidem marketingový model společenského statu, nové auto po 4 letech, dojem, že je super bezpečné, neškodlivé životnímu prostředí. Do toho se začaly oklepávat vlády a přišly nové požadavky na bezpečnost, emise a společenský model šel jinam. Navíc se objevila elektroauta produkovaná myšlenkami člověka s Aspergovým syndromem a to už stávající model podnikání neunesl.
Peněz bylo dost na dehonestaci čehokoli a vyzvihování doby, kdy to bylo snadné.
Druhou věcí, která vstoupí do dějin je demontáž tohoto systému, pokud se v pár příštích letech nezhroutí sám, což by tam nepochybně vstoupilo také.
No sleduju. Auto co jsem koupil v roce 2018 a mám najeto 40 tisíc. Tak pokles reálné ceny oproti mojí kupní ceně jen 25% :-D
Hm.
Mě by zajímala cenotvorba auta. Kolik činí výrobní náklady, kolik marketink, kolik marže prodejce, marže výrobce na prodeji jednoho auta.
Tak to je dobré specifikovat auto. Jinou cenotvorbu bude mít Berlingo, jinou Octavia Combi, jinou S classe a docela jinou nějaké Ferrari.