Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J76a51n 36V36á74c79l17a63v50í88k 3242586101189

Vždy když se dočtu, že firma propustí x tisíc lidí v centrále, tak přemýšlím, co tam ti lidé vlastně dělají. Při takovém množství by člověk čekal, že ta firma bez nich okamžitě zkolabuje ... přece není možné, aby firma celou dobu zaměstnávala tolik lidí zbytečně.

+11/0
doporučit
21.9.2019 12:38

B45l15a26n61k60a 18T87i63m64o72f34e11j66e15v11o13v54á 3865879305809

Celkové prodeje jsou stejně malé jako u ostatních elektrickych aut. No to je překvapení.

+7/0
doporučit
21.9.2019 9:48

J79i75r63i 56F92i31n29k 1312940729783

To byly urcite naprosto nepostradatelni lide když se jich fabrika zbavuje i době kdy přechází na nove technologie...

+3/−2
doporučit
21.9.2019 11:26

M67i26l46o51š 33K98ř71e74p88e86l70k63a 6505782497588

První oběti eko bláznění v praxi. A budou další lidi bez práce. I u nás

+3/−3
doporučit
21.9.2019 9:16

M49a85r69t71i22n 86K19u64l38i61š 5159667859671

Firma, která se propouštěním dobere ke konjunktuře? Inu, socialisti....

Jinak mi to připomíná padesátá léta a nahrazování vedoucích pracovníků těmi politicky uvědomělými. Ještě bych prosil, aby ve vedení každého podniku zasedl povinně nějaký ekoaktivista, tak jako to v padesátých letech musel být někdo ze Sovětského svazu. Pak bude ten přechod k dokonalé šťastné společnosti dokonán.

+2/−3
doporučit
21.9.2019 10:12

L42a69d98i54s42l50a68v 59K79a54l24o23u41s 7935186221220

To můžou zavřít úplně.Drahé, poruchové,drahý servis i provoz.

+1/0
doporučit
21.9.2019 13:40

K77a52r71e79l 45M34a10z66a79č 3177803226709

Tohle blbě skončí.

E-auta na baterky jsou blbost a až na to ti pomazaní přijdou, bude evropský autoprůmysl v troskách.

+2/−5
doporučit
21.9.2019 10:14

V93l15a87d30i54m11í63r 94R45e98t89t88i16n25g57e97r 7545244561266

Vodík versus baterie, zde se jedná o souboj technologií. A já dávám za pravdu Japoncům a Asiatům vůbec. Vzhledem k nabídce automobilu můj příští použitelný vůz bude něco z řady Hundayi Nexo, Toyota Mirai nebo Honda Clarity. Za 5 min načerpám a jedu. Zkuste si představit i byt' jen třetího, kdo dojede k čerpání elektrického energie po 2h a ještě v zimě.

+1/−2
doporučit
21.9.2019 20:14

V48l37a24d24i87m95í44r 97R87e62t43t86i46n18g60e19r 7355214481166

Budoucnost aut vidím jednoznačně v elektromobilitě, to je dané. Ale prostřednictvím palivových článků ve vodíkových autech. I když jsou protěžována bateriová auta vzhledem k účinnosti využití energie a ceně na km a naopak u vodíkových je "zatím" dražší cena na km kvůli skladování vodíku, zase mají výhodu, že čistí prachové částice ze vzduchu (a o ty nám ve městě jde) a rovněž odkapávají vodu do přírody (to též není marné v době sucha). Takže, i když je vodíková technologie vnímána jako horší než ta bateriová, historie zná spoustu příkladu, kdy vyhrála na trhu ta horší varianta namátkově VHS versus Betamax či Blue -ray versus HD-DVD. To co způsobilo porážku těchto lepších technologií byla snaha technologie změnit zvyky uživatele a omezit jeho komfort. Stejně tak jak to dnes po řidičích požadují elektromobily na baterky zatímco vodíkové auto zachovává stejný komfort jako dosavadní vozy na benzín/lpg/cng.

+1/−2
doporučit
21.9.2019 10:57

F57i27l41i52p 80Z89á39v19o52d68n34ý 3917343957318

Soudě podle designu konceptů, BMW cílí převážně na čínské zákazníky.

0/−1
doporučit
23.9.2019 10:52
Foto

P65a89v72e42l 57M66a64r17t81i65n12e52k 9965645471723

Uz se tesim, az pujdou volici podekovat svym predstavitelum s klacky v ruce.

0/−2
doporučit
22.9.2019 1:45

Premium

Gott šel měsíc před smrtí do Archivu bezpečnostních složek. Měl čisté svědomí, říká Špátová

Ten titulek musím hned opravit, protože Olga Špátová s Karlem Gottem prožila vlastně roky dva. Už před deseti lety, k...

Premium

Audioknížka o životě Jeana-Paula Belmonda, vyprávěná Jiřím Krampolem. Zcela zdarma

Jiří Krampol daboval Belmonda ve 28 filmech a jeho hlas je tak s tímto hercem téměř neoddělitelně spojen. Stylově tedy...

Premium

Červenobílý život na hraně. Čína se zlobí, Tvrdík i celá Slavie trnou

Žádná legrace to není. Aspoň pro slávisty určitě ne. Sám prezident republiky naznačil, že do slavného fotbalového klubu...

Najdete na iDNES.cz