Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nové otázky pro autoškoly cílí na náklaďáky, řeší i problematiku přívěsů

Ministerstvo dopravy a asociace autoškol představily sadu dalších nových otázek pro testy v autoškolách, se kterými se žadatelé o řidičské oprávnění setkají v závěrečných testech. Nové otázky se mimo jiné týkají zájemců o řidičák na autobus, nákladní vůz a přípojná vozidla. Nová sada obsahuje i otázky dětské bezpečnosti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Jak zde již bylo napsáno. Základem všeho je praktický výcvik v autoškole již od začátku. Je potřeba prodloužit dobu výcviku, dále je potřeba, aby se žáci naučili jezdit v různých podmínkách: déšť, sněžení, led, mlha, tma apod. SK B je obrazovým můstek pro další skupiny a výcvik by zde měl být delší. (Je potřeba zohlednit fakt, že ne každý se pro ježdění narodil) tzn ne u každého je vidět potencional. Otázky a to ostatní bych skutečně viděl jako druhorade, základem je umět řídit a to se nikdo po pár hod nenaučí.

0 0
možnosti

J83a21n 54Š39m69í37d60a

14. 2. 2023 13:01

Z jasného a srozumitelného znění původních paragrafů silničního zákona se díky současným dopravním obohacovačům rekrutovaným z různých zájmových skupin stává nepřehledná a obsáhlá změť informací prošpikovaná psychologickými záludnostmi na nichž v konečné fázi stojí většina testových otázek. Ega těchto vkladatelů "specialistů"neznají hranic...

2 0
možnosti
Foto

K57a75r48e94l 20R88y64b48á23k

14. 2. 2023 12:28

já dělal v osmdesátkách autoškolu třikrát. článek má pravdu-tenkrát to bylo opravdu na vysoké úrovni. to by dneska už nešlo, protože by si žáci stěžovali na šikanu a že musí něco umět

0 1
možnosti
RS

A co se místo neustálého překopávání otázek raději zaměřit na zlepšení praktického výcviku?

6 0
možnosti
JM

Souhlasím naprosto.

0 0
možnosti
RM

Otázka ještě nikdy nikoho řídit nenaučila, ale je to jednodušší k tvoření než opravdu něco dělat.

3 0
možnosti
MR

M36i42l22a65n 54R44h87e25i66n

14. 2. 2023 12:25

Nenaucila, ale samotne sprtani otazek je celkem dobre na zaziti si pravidel a znacek. Vsechno pri praktickych jizdach neproberete a cast z toho, co jo, se z hlavy stejne vykouri. A osobne mam nejradsi chytakove otazky, protoze to nuti cloveka nad celou situaci (znacky, predpisy) premyslet.

Samozrejme je pak problem az clovek vyjede do provozu a vidi, jak na to ostatni kaslou.

0 0
možnosti
PP

P46e87t36r 24P21a38ž35o80u79t

14. 2. 2023 10:45

A kdy budou z autoškol lézt řidiči co umí řídit? Nebo k tomu se ministerstvo ještě nedostalo, protože jsou zaneprázdnění zpracováváním tématu kolik blbých otázek ještě přidat do tetovací sady?

Jet většinou za autoškolou je jak za trest, učí je styl řízení co je v reálném provozu k nepoužití. Týpek za volantem kouká všude kolem jak 360 stupňová kamera, jede pomalejc ja konězpřežka a do každé zatáčky brzdí.

1 0
možnosti

Z autoškoly nebudou NIKDY lézt řidiči, kteří umějí řídit. Z autoškoly vyleze člověk, který úspěšně zvladl zkoušku a jakž takž se dokáže pohybovat v provozu. Prvních 50 000 - 100 000 km se bude ucit a teprve pak lze o většině lidí říct, že umějí řídit.

Ano, jet za autoškolou je kolikrát velmi otravné, ale chybí vam pohled z druhé strany. V tom autě sedi člověk, který (na rozdíl od vás neumí řídit) za celý zivot ujel 100 km a neudrží se ani v pruhu. Nemůžete čekat, ze se bude pohybovat s jistotou zkušeného řidiče.

0 0
možnosti
JZ

Mě zajímala slečna s volantem a o té není v článku ani slovo.

0 0
možnosti
MJ

Dejte klidně 10 tisíc otázek. Jenže dokud se bude naprosto běžně stávat, že řidičák dostane vietnamec/ka, rus a podobní, co řeknou česky sotva dobrý den, pak je všechno zbytečné. Dále dokud budou brázdit silnice 80 letí lidé, kteří veškeré své síly potřebují na udržení exkrementů, nic se nestane. Nic nebude lepší. Dokud prostě bude hustá síť autoškol, které dávají řidičák za extra peníze, nic se nezmění. U vietnamců(starší, ti mladí už to jakž takž dávají) to naprosto bije do očí. Tam neumí řídit 90% z nich. :-P

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Divoké automobilové devadesátky. Zavzpomínejte na zlaté časy

12. června 2024

„Kdo pamatuje devadesátky, ten je neprožil,“ říká staré pankáčské přísloví. Na velkou jízdu první...

Česko je ostrov elektromobilní skepse, potvrdily to i evropské volby

13. června 2024

Češi jsou dlouhodobě skeptičtí k elektromobilům. Boj o zákaz spalovacích aut a s ním související...

{NADPIS}

{LABEL} {POPISEK}

Mnoho povyku pro nic? Rusko má novou ladu, která zase tak moc nová není

8. června 2024,  aktualizováno  11:36

Jmenuje se Lada Iskra a má ambici vystoupat až na špici ruských prodejních tabulek. Auto na...

Autogalerie týdne: Hledači pokladů pronikli do dolu s opuštěnými volkswageny

9. června 2024

Nizozemští youtubeři objevili v opuštěném břidlicovém dole ve Švýcarku desítky klasických...

{NADPIS}

{LABEL} {POPISEK}

Americká města ničí závislost na parkovištích. Řidičů přitom ubývá

10. června 2024

Řada amerických měst sdílí problém, o kterém se příliš nemluví. I když jej každý má na očích....

Garáž fotbalového boha Ronalda má cenu půl miliardy. Hvězdou je bugatti

16. června 2024

Fotbalová superstar Cristiano Ronaldo, se kterou se česká fotbalová reprezentace utká na Euru 2024...

ANALÝZA: Čínská msta za cla by postihla Mercedes, BMW, VW, Porsche a Ferrari

15. června 2024

Případná čínská odveta za vysoká cla na dovoz elektromobilů z Číny do Evropské unie by dopadla...

SUPERGALERIE: Se Ženevou je amen. Slavný autosalon viděl i premiéry škodovek

15. června 2024

Ženevský autosalon je již historií. Během své téměř 120leté historie tato nejprestižnější...

Cla proti Číně evropské automobilky nechtějí, mohou poškodit český průmysl

14. června 2024

Čína pohrozila Evropské unii žalobou u Mezinárodní obchodní organizace (WTO) kvůli zvažovanému...