Diskuze
Nové Audi Q7 po drsné dietě zatáčky prosviští díky natáčecí nápravě
Děkujeme za pochopení.
J62i29r81i 61F95i88n24k
Natáčení zadní nápravy...hm...
Kde by Německý průmysl byl, kdyby nemohl kopírovat od zbytku světa. Zatačení zadní nápravy měla už v diskuzi zmíněná Honda, a v současnosti je s ní nejdál Renault.
Poslední pokus o nějaký vlastní vývoj skončil tichým stažením systému čerpadlo - tryska z TDI a nahrazením Common railu od Fiatu..
J51i55ř79í 31S62c48h13w97a38c97h
a já si říkal, proč se ty TDIčka v poslední době tak nějak víc porouchávají....a teď už vím, která bije!
R26a41d56e52k 49K92o15l94á52ř
Styl ala WV. Tímto původní AUDI zcela ztratilo identitu a zařadilo se mezi lidovky typu OCTAVIA a PASSAT. Stačí si všimnout prolisů na bocích a v zadní části, též přední světla sdílí stejnou platformu. Je to špatné a hezký interiér už to nezachrání. V minulosti ten kdo si kupoval Q sedmičku tak se chtěl lišit od davu..... nyní s ním splývá.
Toť můj názor
D94a11v11i18d 14M71a90t33ě83j45ů
4WS mela uz v roce 1987 Honda Prelude, a byla, myslim, prvni na svete, kdo to montoval do serioveho auta. Viz http://www.drive.com.au/motor-news/milestones-the-honda-preludes-fourwheel-steering-20140917-10hpaj.html. To jen pro doplneni informaci pro vyznavace "naskoku diky technice".
P72e94t66r 71M81i93c12h40a38l
Jj, dole už to někdo zmiňoval (byť bez odkazu). Mlhavě si pamatuju, že tenkrát o tom jako o nějaké novince či směru vývoje psali ve Světě motorů nebo to proběhlo v televizi v AMR.
P57e52t59r 31D67v71o75r41a40k
Smysl auta? Neustále mě fascinue tahle otázka. Máte přepravník na koně, máte těžší motorák, máte velký karavan, početnější rodinu...? Stačí?
Stejně tak se můžu pozastavovat nad dvoumístnýma nákupníma taškama, do kterých nikdo stejně nic pořádně nenaloží, sotva se rozjedou, když je v kufru přepravka od piva a deformační zony nula.
A že s tím autem někdo jezdí mezi vilovou čtvrtí a náměstím přilehlého maloměsta nic neměná na tom, že tohle auto místo na trhu má
J33i40n81d73ř65i70c37h 25Š33k51o80p57e68k
kolik lidí, co si koupí takovývle auto má koně, morotový člun či velký karavan ?
Vždyť drtivá většina řidičů těchto vozů končí u řidičského oprávnění skupiny B (podle chování v provozu je to spíše dobře, že se do ničeho vyššího nepouští).....
R30a58d78i81m 13S63v25o52b46o21d90a
nepochybuji, ze je to auto na vrcholu dnesni automobilove techniky. ale je snad jeste hnusnejsi, jako prvni generace
M47a65r91e73k 42J38a42n72e41č66k92a
Nějak mi uniká praktičnost takových již extrémně přerostlých osobních vozů. S tímhle heblem bych ve městě po úzkých uličkách jezdit nechtěl, natož to ve městě parkovat Pravda, tihle to parkují zásadně na chodnících před obchodem na hlavní ulici, jako zásobování.
A11n71t17o33n38í56n 58R51a31š81k68a
Pane Janečko!Je to jednoduché - nekupujte si ho!
P36e92t80r 48M63i18c60h88a92l
Vypadá to pěkně, vychváleno skoro až do nebe. Asi bych si taky dal říct. Ovšem s tou cenou "jak za barák", jak někdo níže zmínil, to neklapne. Přece jenom raději bydlím a neprodám si střechu nad hlavou kvůli káře. Jen se trochu obávám, aby řidiči toho auta nabyli moc často lidi léčící si nějaký mindrák, jak se docela často stává.
J21i49ř44í 17N72o95v93o85t89n78ý
Krásný interiér a určitě parádní elektronika. Možná to zkreslují fotky nebo jsem staromódní, ale ten exteriér prostě nepůsobí tak mohutně, jak by se na Q7 slušelo. Skoro jako kdybych se díval na Q5 a to zejména u těch neautosalonových fotek. Může to být můj dojem z předchozích verzí Q7, který se v této verzi tvůrci snaží změnit. Přední ani zadní pohled mě vůbec neuchvátil, ale třeba si zvyknu a zalíbí se mi, až to začne jezdit na silnicích.
J49i89ř75í 29S86c70h58w73a16c65h
tvrdit, že tato "kráva" je rychlejší než sporťák a jako důkaz to srovnat s Octou RS, co má téměř o 50 koní méně, je trochu nefér.
Férovější by to bylo srovnat s jakýmkoliv "normálním" autem se srovnatelným výkonem. Pak se zjistí, že fyziku nelze očůrat a normální auta s motorem okolo 200kW jsou na stovce pod 6 sekund. Třeba i ten obyčejný nesportovní Superb toto Q7 "udělá", protože je na stovce o půl vteřiny dříve.
P11e25t39r 31M21i72c21h35a78l
Že se namáháš? Srovnávat SUV s běžným silničním autem je hloupost tak jako tak.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...