Diskuze
S tímto kabelem nabijete elektromobil kdekoli. Pomalu i velmi rychle
Děkujeme za pochopení.
H29o30n76z24a 79T31a67r
Jak funguje wallbox & řízení nabíjecího výkonu elektromobilů v domě | Electro Dad
S76t21a10n23i63s31l87a55v 81N67ý77v32l88t
Stát bude dotovat jak prodej, tak provoz, tak likvidaci baterií. Tak k čemu to je? To chtějí vyhnat podnikatele do daňových rájů a dělňasy na bicykly?
T87o50m62á44š 22B40e71r98k73a
Proč by měl někdo dotovat provoz nebo likvidaci baterií? Baterie se nelikvidují, ale recyklují a slouží jako další zdroj materiálu. Použité baterie se nejenom nebudou muset platit, ale ještě vám za ně někdo zaplatí. Každá taková baterka má v sobě materiálu za tisíce dolarů.
J11o17s95e57f 67K51a24r92f34í50k
Elektro motor do auta je podle mě super, ale systém nabíjení akumulátorů mi přijde takový řekněme na kosočtverec.
Už vidím jak si ze šestého patra hážu prodlužku abych si přes noc nabil
Na delší cestě nemám problém si na hodinku zastavit a dobít, ale představa, že u nabíječky je fronta deseti aut...
Nehledě na to, že hromady elektriky se vyrábí spalováním uhlí a elektro síť nyní pokrývá spotřebu tak akurát.
T71o79m36á84š 10B43e79r47k90a
Pokud nemáte kde nabíjet (doma, práce obchod), pak pro vás elektromobil nemá smysl, ale polovina populace bydlí v rodinných domech, kde to opravdu není problém.
J60a35k20u19b 39M44a24š78e66k
Mam podobnou nabíječku české výroby 3faz až 32A. Tedy celkem může dát 22kw. Stala 15tis Kč. Nevidím jediný důvod dotovat tuto rakouskou firmu. Za cenu 2x tak velkou.
M63a46r40t87i43n 37K60r19o61u64p62a
Připadá mi to jako kdyby někdo vrhl na trh rychlozauhlovač parních lokomotiv. Vývoj by trval dlouho, cena by byla astronomická a uhlí by bylo jen na několika hromadách a ještě k tomu s reálným výhledem že bude nedostatkové a tudíž velmi drahé.
Zařízení by ale mělo proti tomu superkabelu dvě výhody.
1.Bylo by to ekologičtější
2.Nemuselo by být všude možně nataháno spousta drátů, el. sloupů, trafaček a kdovíčeho ještě.
J11a41k92u80b 48M47a90š96e65k
draty a trafacky jsou uz nainstalovane, tak proc je pro toto nvyuzit. zadne dramaticke posilovani site se kionat nebude i kdyby zde jezdilo pulka aut na el. sami producenti el, mluvi ze stavajici sit je vicemene ok. na drobne dediny horni polni.
P52e72t56r 61B32á11č23a
To bych napred musel byt prastenej do hlavy abych si nejakou elektroherku koupil.
Radeji zustanu u benzinky na kazdym rohu a nacepovanim za minutu i kdyz evidentne s tim budete otravovat jeste dlouho.
J21i32ř75í 17S25c73h82w53a30c47h
Podle tvé včerejší obhajoby toho silničního vrahouna, co neuměl předjíždět, bych se nedivil, že tvá hlava cosi utrpěla.....
V75ě81r77a 35R62a23m14b40o68u55s77k29o64v27á
Když se to někomu líbí a má na to, tak co by ne. Mně to přijde z mnoha důvodů absurdní, ale to je jen můj názor.
J94a60n 92T20a72r82a36b21a
Taky mi to připadalo absurdní. Než jsem si půjčil EV, PHEV diesel a PHEV benzín.
EV mi začal dávat smysl okamžitě, PHEV diesel poměrně rychle, PHEV benzín mi nedává smysl dodnes.
M35a47r96c38e88l 54B85a67k19o36š
EU by mala zasiahnut, dohodnut sa so vsetkymi vyrobcami na jednej zasuvke, na jednom univerzalnom konektore. Kazdy sa tu hra na svojom piesocku. Podobne to bolo u mobilnych nabijaciek. Alebo ebiky, 99% tam mate motor yamaha alebo bosch, ale co vyrobca ebiku tak si tam pcha svoj system baterky, svoj system pripojenia a svoj system nabijania.
V10á25c25l87a86v 89N59ý52v30l62t
Na straně vozu už je prakticky jeden standard. Ty redukce slouží na různé zásuvky v domech a kempech.
S54t44a91n66i57s22l63a79v 72N80o46v21o64t55n40ý
Má to, ale malý háček ještě musíte ten předražený elektromobil mít
V64l12a79s72t15i29m23i40l 15J57a80n12d14á70s40e42k
Tohle martyrium s redukcema a nabijecima proudama vysvětlete mojí manželce. Jestli pak není jednodušší sáhnout po černé nebo zelené tankovací pistoli na benzince, podle toho na co auto jezdí?
D87r45a55h80o88m60í68r 56S58t65r34o92u75h61a17l
Pokud Vaší ženě dělá přehození redukce podle tvaru koncovky problémy, tak Vám doporučuji nekupovat auto na naftu.
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Putinova pojízdná pevnost s novou fasádou. Aurus je ležák, tak ho rozdávají
Staronový ruský prezident vyrazil na slavnostní inauguraci ve modernizované verzi limuzíny Aurus...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Daytona je zpátky! Hi-tech fosílie Ferrari má 12 válců bez turba i elektřiny
Novinka z Maranella nepokrytě křičí do světa: „Mám dvanáct válců!“ A navíc nemá žádné přeplňování...
Auta dnes může prodávat každý lúzr, říká k testu autosalónů novinář
Rozstřel Investigativní tým MF DNES a iDNES.cz opět po roce otestoval české autosalóny. Průzkumníci ve...
Zastavením na dálnici riskujete život i pokutu. Odkliďte auto i sebe
Děsivá nehoda u Ostravy, při které přišel o život řidič a dalšího čeká podle všeho vězení, názorně...
Švýcaři varují před dětskou sedačkou, která se rozlámala při testech
Test dětských autosedaček, jehož kompletní výsledky budou zveřejněny na konci letošního května,...
Jednoduchá a spolehlivá malá mazda je tajný tip z bazaru. Levná však není
Premium Popularita malých městských aut neklesá, ale ceny nových vozů kvůli přísným emisním a bezpečnostním...
Prodej řadového rodinného domu ve městě Holešov
Partyzánská, Holešov, okres Kroměříž
3 990 000 Kč