- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jak funguje wallbox & řízení nabíjecího výkonu elektromobilů v domě | Electro Dad
Stát bude dotovat jak prodej, tak provoz, tak likvidaci baterií. Tak k čemu to je? To chtějí vyhnat podnikatele do daňových rájů a dělňasy na bicykly?
Proč by měl někdo dotovat provoz nebo likvidaci baterií? Baterie se nelikvidují, ale recyklují a slouží jako další zdroj materiálu. Použité baterie se nejenom nebudou muset platit, ale ještě vám za ně někdo zaplatí. Každá taková baterka má v sobě materiálu za tisíce dolarů.
Elektro motor do auta je podle mě super, ale systém nabíjení akumulátorů mi přijde takový řekněme na kosočtverec.
Už vidím jak si ze šestého patra hážu prodlužku abych si přes noc nabil
Na delší cestě nemám problém si na hodinku zastavit a dobít, ale představa, že u nabíječky je fronta deseti aut...
Nehledě na to, že hromady elektriky se vyrábí spalováním uhlí a elektro síť nyní pokrývá spotřebu tak akurát.
Pokud nemáte kde nabíjet (doma, práce obchod), pak pro vás elektromobil nemá smysl, ale polovina populace bydlí v rodinných domech, kde to opravdu není problém.
Mam podobnou nabíječku české výroby 3faz až 32A. Tedy celkem může dát 22kw. Stala 15tis Kč. Nevidím jediný důvod dotovat tuto rakouskou firmu. Za cenu 2x tak velkou.
Připadá mi to jako kdyby někdo vrhl na trh rychlozauhlovač parních lokomotiv. Vývoj by trval dlouho, cena by byla astronomická a uhlí by bylo jen na několika hromadách a ještě k tomu s reálným výhledem že bude nedostatkové a tudíž velmi drahé.
Zařízení by ale mělo proti tomu superkabelu dvě výhody.
1.Bylo by to ekologičtější
2.Nemuselo by být všude možně nataháno spousta drátů, el. sloupů, trafaček a kdovíčeho ještě.
draty a trafacky jsou uz nainstalovane, tak proc je pro toto nvyuzit. zadne dramaticke posilovani site se kionat nebude i kdyby zde jezdilo pulka aut na el. sami producenti el, mluvi ze stavajici sit je vicemene ok. na drobne dediny horni polni.
To bych napred musel byt prastenej do hlavy abych si nejakou elektroherku koupil.
Radeji zustanu u benzinky na kazdym rohu a nacepovanim za minutu i kdyz evidentne s tim budete otravovat jeste dlouho.
Podle tvé včerejší obhajoby toho silničního vrahouna, co neuměl předjíždět, bych se nedivil, že tvá hlava cosi utrpěla.....
Když se to někomu líbí a má na to, tak co by ne. Mně to přijde z mnoha důvodů absurdní, ale to je jen můj názor.
Taky mi to připadalo absurdní. Než jsem si půjčil EV, PHEV diesel a PHEV benzín.
EV mi začal dávat smysl okamžitě, PHEV diesel poměrně rychle, PHEV benzín mi nedává smysl dodnes.
EU by mala zasiahnut, dohodnut sa so vsetkymi vyrobcami na jednej zasuvke, na jednom univerzalnom konektore. Kazdy sa tu hra na svojom piesocku. Podobne to bolo u mobilnych nabijaciek. Alebo ebiky, 99% tam mate motor yamaha alebo bosch, ale co vyrobca ebiku tak si tam pcha svoj system baterky, svoj system pripojenia a svoj system nabijania.
Na straně vozu už je prakticky jeden standard. Ty redukce slouží na různé zásuvky v domech a kempech.
Má to, ale malý háček ještě musíte ten předražený elektromobil mít
Tohle martyrium s redukcema a nabijecima proudama vysvětlete mojí manželce. Jestli pak není jednodušší sáhnout po černé nebo zelené tankovací pistoli na benzince, podle toho na co auto jezdí?
Pokud Vaší ženě dělá přehození redukce podle tvaru koncovky problémy, tak Vám doporučuji nekupovat auto na naftu.