Diskuze
Oltcit je dnes vzácnější než ferrari. Podívejte se na jejich sraz
Děkujeme za pochopení.
I72v64o 62F21u85r35t25h18n93e78r
vzduchem chlazeny boxer, kotoucouve brzdy na obou nápravách, vepredu vzduchem chlazene koutouce, umistene v motorovem prostoru.
Technologii Olcitu se inzenyri v Mlade Boleslavi nepriblizili ani po 30 letech usilovneho vyvoje.
M39i59c94h67a45l 85H62a75u92f
Strýc to měl. Byl to velký vyznavač Dacií a když se objevilo tohle, myslel si, že to bude stejně dobré. Byl jsem tehdy malý a naučil jsem se od strýce, v souvislosti s tímto vozidlem, slušnou sadu sprostých slov
M35i57c69h97a79l 15K76l83a35c18á25k
Ještě jim na srazu chybí vůz v barevném provedení obyčejné bílé, kuřátkové žluté a tmavě šedavé metalízy
P53e58t26r 46M80a79n95d12a
který neználek by vyměnil ferrari za olcita ? jdu do toho. Kdo chce olcita a má efko ?
M74a83r57e44k 12K10l17u91f24a
Já mám vzpomínky na tuhle hrůznou nekvalitní rachotinu z Rumunska spojeny hlavně s plastovými kryty zadních světel, které velice záhy ztratily barvu, takže vzadu brzy všechno svítilo už jenom a jenom bíle.
J86o86z86e14f 86P96a19u52c97h32l29y
Moje prve auto. Mal som problemy so startovanim v zime (so syticom), tak ma sused par krat roztahoval na lane. Ale to bola asi moja vina, ako noveho sofera
J82a74n 25B48u63c68h95a13r
Ne nadarmo se rikalo: "mas-li oltcit, nemam soucit"... :-)
J55a31n 55N76o65v69á64k
Taky jsem ho kdysi chvíli měl.
Na ježdění to byl divoch, ale prahy a zadní blatníky neskutečně rezly - a v kombinaci s použitým tenkým plechem to pro ně byla smrt.
V posledních 20 letech raději dávám přednost francouzským originálům před východním kopiemi (Xantia, C5).
P44e15t27r 24B60r96o31d85a
Po Ruském Moskvič 412 to bylo mé druhé auto nemůžu si stěžovat jezdilo úžasně ... asi to bylo tím že jsem přešel právě z Moskviče.. vzpomínám na něj v dobrém :)
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!