- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
vzduchem chlazeny boxer, kotoucouve brzdy na obou nápravách, vepredu vzduchem chlazene koutouce, umistene v motorovem prostoru.
Technologii Olcitu se inzenyri v Mlade Boleslavi nepriblizili ani po 30 letech usilovneho vyvoje.
Strýc to měl. Byl to velký vyznavač Dacií a když se objevilo tohle, myslel si, že to bude stejně dobré. Byl jsem tehdy malý a naučil jsem se od strýce, v souvislosti s tímto vozidlem, slušnou sadu sprostých slov
Ještě jim na srazu chybí vůz v barevném provedení obyčejné bílé, kuřátkové žluté a tmavě šedavé metalízy
který neználek by vyměnil ferrari za olcita ? jdu do toho. Kdo chce olcita a má efko ?
Já mám vzpomínky na tuhle hrůznou nekvalitní rachotinu z Rumunska spojeny hlavně s plastovými kryty zadních světel, které velice záhy ztratily barvu, takže vzadu brzy všechno svítilo už jenom a jenom bíle.
Moje prve auto. Mal som problemy so startovanim v zime (so syticom), tak ma sused par krat roztahoval na lane. Ale to bola asi moja vina, ako noveho sofera
Ne nadarmo se rikalo: "mas-li oltcit, nemam soucit"... :-)
Taky jsem ho kdysi chvíli měl.
Na ježdění to byl divoch, ale prahy a zadní blatníky neskutečně rezly - a v kombinaci s použitým tenkým plechem to pro ně byla smrt.
V posledních 20 letech raději dávám přednost francouzským originálům před východním kopiemi (Xantia, C5).
Po Ruském Moskvič 412 to bylo mé druhé auto nemůžu si stěžovat jezdilo úžasně ... asi to bylo tím že jsem přešel právě z Moskviče.. vzpomínám na něj v dobrém :)