Marek Ditz | foto: Petr Topič, MAFRA

Tradiční hráči si myslí, že vědí nejlépe, co chce klient, říká šéf nové banky

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Před desetiletím vtrhlo na český trh několik nových bank, které rozdílným přístupem přilákaly miliony klientů. Přesto se zdá, že model nové generace bank se částečně vyčerpal, požírají je větší finanční ústavy. Právě v téhle situaci chce s novou bankou uspět skupina Partners. „Nechceme kopírovat starý model s lepší reklamou v televizi,“ říká šéf projektu Partners Banky Marek Ditz.

Je v Česku vůbec ještě místo pro další banku?
Chceme k tomu přistupovat jinak než ostatní banky a věříme, že to klienty přitáhne. V bankách převládá model řízení pomocí klasické pyramidy. Vychází se z toho, že šéfové nejlépe vědí, co klienti chtějí. Přikazují shora dolů a zaměstnanci na pobočkách dělají byznys podle jejich instrukcí. Ale my tenhle model chceme otočit. Nejvýš je klient, pak obchodník nebo poradce. Pod nimi je centrála, která slouží jako podpora obchodníků a dole v pyramidě je management, který má dávat podporu centrále.

Mladé banky se přestaly vyvíjet, jejich model se vyčerpal, na rozdíl od nás totiž stále fungují v modelu tradiční „zaměstnanecké“ pyramidy.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se