Firma díky expanzi do autobusové a minibusové dopravy loni zvýšila počty cestujících o třicet procent, přepravila celkem 1,4 milionu lidí. Tržby firmy i díky akvizici společnosti TigerExpress stouply z loňských 247 milionů na 340 milionů korun.
„Provozně evidujeme nárůst ziskovosti, avšak celkově zůstává společnost ve ztrátě, to zejména díky úrokům a odpisům,“ řekl šéf firmy Peter Köhler. Přesné číslo kvůli auditorům nechce zatím zveřejnit, protože se podle něj může lišit řádově i o desítky milionů korun.
V roce 2015 dosáhla ztráta 92 milionů korun, v pololetí se propad výrazně snížil. Firma zveřejnila svoji výroční zprávu za rok 2015 až na konci minulého roku, za což dostala pokutu milion korun od České národní banky. O pokutě jako první informoval server iHned.cz. Podpis auditorů ve výroční zprávě je až z prosince 2016.
Podle Köhlera se loni podařilo snížit i čistou zadluženost o patnáct procent, firmě zbývá splatit ale ještě 635 milionů korun.
Firma loni výrazně rozšířila svůj autobusový byznys, letos ho dál posiluje. Právě v tomto segmentu zaznamenává největší růst. Ve vlacích naopak letos klesá, protože kvůli montáži nového zabezpečovače musela firma zrušit dočasně téměř čtvrtinu spojů. Budoucnost vidí firma i v rozvážení lidí až domů či do kanceláře, službu nabízí v Ostravě a nově i ve Zlíně, nově spouští také službu sdílení soukromých aut pod značkou SmileCar.
Po dvou letech firma plánuje opět vstup na polskou železnici. „Konkrétní trasu ještě nemůžeme prozradit,“ řekl Köhler. Firma ale už požádala, aby ministerstvo dopravy vyjmulo z objednávky spoje Českých drah do Polska. Ministerstvo žádost odmítlo.