Bitky jsou určeny pro dva až čtyři hráče, přičemž se zápasí ve formátu všichni proti všem. Ve hře stačí promluvit s postavou Nek the Brawler, která zápasníky přenese do nové zóny Scorched Chapel. Ta se ještě dělí na čtyři části: kostel, hřbitov, řeku a jezero.
Smrt v bitvě nezpůsobí poškození výbavy a není trvalá, a to ani pro postavy hrající v takzvaném hardcore režimu.
Bitvy nebudou vyvážené. Vývojáři už dříve oznámili, že funkci do hry přidávají na přání hráčů, nicméně z hlediska pojetí hry nelze zajistit vyváženost postav a jejich schopností. Aby zamezili situacím, kdy hráč odpraví protihráče jednou ranou, snížili alespoň plošně sílu udělených zranění, a to o 30 procent, respektive 35 u postav barbara a mnicha.
I z tohoto důvodu nejsou za výhru žádné odměny.
Kompletní soupisku změn, které přináší patch 1.0.7 čtěte na oficiální stránkách zde.
Prodejní hit rozdělil komunitu
Diablo 3 vyšlo 15. května 2012 na PC a do konce roku se prodalo více než 12 milionů kopií hry na fyzických nosičích (v Americe a Evropě). Hra se tak stala nejprodávanější PC hrou minulého roku (více zde).
Navzdory skvělým prodejům však Diablo 3 rozdělilo komunitu: mnozí hře vyčítají přítomnost aukce, na níž lze herní předměty nakupovat nejen za herní měnu, ale i skutečné peníze. Lov lepších herních předmětů je však motorem hry.