Ale přesto, všichni říkají, že první bude Roman Kresta. Kdo tedy bude za vámi?Byl bych rád, kdybych vždy předem věděl, že zvítězím (zasmál se). Ale od začátku sezony jede pěkně Václav Pech s corollou nebo Tomáš Hrdinka na subaru. Ale každý, kdo jede s podobným autem, chce vyhrát, nedá se říci, že by to byli tihle dva a ostatní že by jeli pomalu.
Je vaše příprava proti minulým soutěžím něčím rozdílná?
Není. Auto se po každé soutěži rozebere, zkontroluje a znovu sestaví. Minulý týden jsem si auto vyzkoušel. Ale je pravda, že před Valašskou rallye jsem testoval pro Škodu Motorsport a najel jsem tak 300 kilometrů.
Jak takový test auta před soutěží vypadá?
Všechny díly, které máme jako náhradní, se namontují a auto se otestuje. Pak se vyndají a nainstalují se ostré díly. Auto se znovu vyzkouší. Trvá to celý den. Mechanici si všechno projdou ještě jednou, jako by to bylo na soutěži, všechno zkontrolují a všechny výměny si měří na čas, tím se také stále zdokonalují.
To asi nedělají z vlastní vůle?
Požaduji to od nich. Každý díl, který je v doprovodu jako náhradní, se prostě vyzkouší předem, aby nenastal nějaký technický problém.
Máte skutečně takové mimořádné podmínky, jak o tom hovoří ostatní jezdci?Zase to není tak, že bych si sedl do závodního vozu a kdykoliv jezdil. Základem úspěchu je připravit vůz špičkově. Samotný závod je tak krátký, že každá ztráta často nejde dohnat. Proto musí být základní příprava stoprocentní.