„Jízdní řád jsme zatím vytvořili především podle údajů, které má k dispozici radnice. Jde o počty zaměstnanců, kteří dojíždějí do průmyslové zóny, a o určitý odhad, nakolik budou novou linku využívat obyvatelé této části Příluků a také blízkých Lužkovic,“ uvedl ředitel dopravní společnosti Josef Kocháň. Trolejbus v průmyslové zóně by mohl znamenat výhodnou možnost cestování pro obyvatele západní části Lužkovic, kteří dosud městskou dopravu využívat nemohli.
Do průmyslové zóny budou zajíždět některé hybridní nízkopodlažní trolejbusy dosavadních linek 11 a 1. U točny v Přílukách stáhnou sběrače a budou pokračovat další tři zastávky až na točnu za areálem Tescomy mimo trolejové vedení pomocí naftového agregátu. Na zpáteční cestě se napojí na elektrické trakční vedení opět na zastávce Pančava. Spuštění i nasazení sběračů bude probíhat automaticky bez vystoupení řidiče z vozidla.
Na novou točnu na okraji průmyslové zóny zatím budou zajíždět z Příluků čtyři spoje v ranní časové poloze od 5 do 7 hodin, pět spojů odpoledne mezi 13.30 a 16.30 hodinami a jeden spoj ještě večer po 22. hodině. V běžných jízdních řádek linek 11 a 1 budou tyto spoje označeny poznámkou "P" a značkou pro invalidy. „Na těchto spojích budeme trvale garantovat nasazení nízkopodlažního vozidla, které umožňuje snadnou přepravu vozíčkářů,“ upřesnil vedoucí dopravního úseku Pavel Nosálek.