Diskuze

Jízda Zlínským krajem s jednou kartou se blíží, regiony se připojí postupně

Linkovými autobusy a regionálními vlaky se loni ve Zlínském kraji svezlo přes 24 milionů lidí, což je zhruba o 200 tisíc více než v roce 2022. Meziroční nárůst mezi lety 2020 a 2021 byl přitom přibližně pět milionů lidí. Tomu odpovídají také tržby, které kraji jdou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Strčte si do zadní části těla krajskou nástupní taxu 11 Kč, to v MHD nemůže nikdy fungovat, jelikož základní jízdenka MHD nyní stojí za 30 minut 18Kč a ujedete na ni třeba trasu Otrokovice - Zlín, Jižní Svahy k 1. segmentu tedy 13 km, to by v krajském tarifu stálo 11 kč + 13x1,5 Kč celkem 30 Kč, to jim nikdo nedá. A kupony na 3 pásma A+B+C stojí na 30 dní 620 Kč a můžete jet na něj nejdelší trasu DSZO Otrokovice, Štěkoviště - Veliková s krajským tarifem to vychází za 4 zóny 1040 Kč a to ještě nemůžete vyjet ze Zlína směrem do Lůžkovic, protože to je samostatná zóna i když se jedná o městskou část.

0 0
možnosti
JJ

hodne hloupe logo.

0 0
možnosti
JP

Mě jen zaujalo, že MHD ve Zlíně a Otrokovicích přepraví více osob, než celá krajská doprava na území celého kraje. I když vím, že jsou to jen odhady, protože ve Zlíně přesný počet cestujících nelze znát, protože se většinou nastupuje všemi dveřmi a nikde se nepřikládají karty jako jinde, tak ten rozdíl je fakt markantní.

0 0
možnosti

Výborně, příjmy organizace KOVED a kraje bychom měli vyřešeny, kdy konečně začněte myslet na cestující a garantovat jim přestupní vazby? Přijde vám všem úplně v pořádku jezdit například 25km s jedním přestupem 2 hodiny, protože autobus nemůže počkat na 5 minut zpožděný vlak? Opravdu je to cesta, jak přilákat více cestujích?

3 0
možnosti
TZ

Tak ať to u vás nedopadne jako u nás středočeská PID

0 0
možnosti