- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Strčte si do zadní části těla krajskou nástupní taxu 11 Kč, to v MHD nemůže nikdy fungovat, jelikož základní jízdenka MHD nyní stojí za 30 minut 18Kč a ujedete na ni třeba trasu Otrokovice - Zlín, Jižní Svahy k 1. segmentu tedy 13 km, to by v krajském tarifu stálo 11 kč + 13x1,5 Kč celkem 30 Kč, to jim nikdo nedá. A kupony na 3 pásma A+B+C stojí na 30 dní 620 Kč a můžete jet na něj nejdelší trasu DSZO Otrokovice, Štěkoviště - Veliková s krajským tarifem to vychází za 4 zóny 1040 Kč a to ještě nemůžete vyjet ze Zlína směrem do Lůžkovic, protože to je samostatná zóna i když se jedná o městskou část.
Mě jen zaujalo, že MHD ve Zlíně a Otrokovicích přepraví více osob, než celá krajská doprava na území celého kraje. I když vím, že jsou to jen odhady, protože ve Zlíně přesný počet cestujících nelze znát, protože se většinou nastupuje všemi dveřmi a nikde se nepřikládají karty jako jinde, tak ten rozdíl je fakt markantní.
Výborně, příjmy organizace KOVED a kraje bychom měli vyřešeny, kdy konečně začněte myslet na cestující a garantovat jim přestupní vazby? Přijde vám všem úplně v pořádku jezdit například 25km s jedním přestupem 2 hodiny, protože autobus nemůže počkat na 5 minut zpožděný vlak? Opravdu je to cesta, jak přilákat více cestujích?
Tak ať to u vás nedopadne jako u nás středočeská PID