Diskuze

Historický znak městu dávno nestačí. Doba je jinde, říká grafická designérka

Nedávno vytvořily novou vizuální identitu Lovosic, kdy vtipně využily známé úsloví. Na kontě mají řadu jiných měst a organizací. V rozhovoru jedna ze členek Studia Svéráz, grafická designérka Petra Kalousková, popisuje nejen svou práci, ale třeba také vysvětluje, proč ji baví loga Coca-Coly nebo Nike.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DN

Naše propracované vizuální identity.... Aneb jen my jsme dokonalé a bez nás (naší identity) jste zaostalí...

0 0
možnosti
MP

Neuvěřitelné, čím se dá dobře uživit. Vsadím se, že svoje prachy by za to vedení obcí nedalo, ale z obecního se to utrácí za nesmysly.

2 0
možnosti
PD

Snad se takoví "jinádobatvůrci" nevrhnou na státní vlajku a státní znak.

7 0
možnosti
SW

Boze, jak ja nesnasim to "bavi me to" misto "libi se mi to." A jak ja nesnasim tyhle uvedomele kecy o tom, co vse potrebujete. Vynalezate znovu kolo, objevujete ohen a presvedcite klienta, ze je to nutne. Hlavne ze danovi poplatnici vysoli penize na neco, co fakt neni treba.

3 0
možnosti
Foto

Aneb, jak vytahat prachy z obecních rozpočtů. Vždycky musíte kunčofta přesvědčit, že právě tu vaši službu nejvíce potřebuje.

6 1
možnosti
VP

neskutečná blbost,ale když město to zaplatí ...

14 0
možnosti
MS

"město to zaplatí "

Z peněz daňových poplatníků.

1 0
možnosti