- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hlavní tratě by se mely maximálně modernizovat,lokalky zrušit . Na trati z Březnice do Blatné nové přejezdy za milióny, ve vlaku pár lidí, nebo nikdo. To je náš stát tak bohatý?
I méně od Pána obdarované jedince na místě autora či grafika článku by mělo upoutat,že lokomotiva nemá nárazníky ale má centrální spřáhlo. Na trojče Sergejů v čele vlaku v ČR s naprostou jistotou nikde nenarazíte. Tohle Děčínsko bude podle mě někde v Uzbekistánu,kvalifikovaný šotouš to možná určí přesně.
Nebuď detailista - ilustrační snímek na téma "nákladní vlak". Je to nákladní vlak? Je. Úkol splněn. Pokud je kreativec .ua migrant, ani mu to nepřijde.
Kdesi - nebudu hledat - mám vyfocenou reklamu (nějaká banka, stavebko, nevím), kde podobný blb použil na ilustraci "pár korun" papírovou pětikorunu vzor 1919
Je to pětikoruna? JE to pětikoruna. Úkol splněn.
To je ale pořád dokola. Prostě nejsou lidi a dopravci berou každého. Dříve se na fíru studovalo 4 roky ukončeno maturitou, dnes rychlokurz a po měsíci fešák jezdí.
Nemáte pravdu pane kolego. V r. 1978 stačilo být vyučen v oboru elektro,na ss trakci chvíli mít zkoušky na pomocníka str., měsíc kurs,3 měsíce dílenská praxe,6 týdnů jízdní zácvik a hurá k zákonitým. Parní fírové-nejdříve osoba poučená par.5 vyhl.č.50,3 měsíce kurs na M+H+E trakci,3 měsíce dílna,2 měsíce jízdní + 14 kdo chtěl Pegasa.Po nějaké praxi na motorech už v rámci přeškolení bez problémů na tramvaje. Původně vyučených zámečníků na páře jezdily na elektrikách desítky. Takže ta minulost zase nebyla tak idylická,jak ji dneska vidíte.Zeptejte se pamětníků,jaké masakry se děly při poskakování v mlze a projíždění autobloku jen na trati Nymburk - Ústí.
koda, že ani na stránkách DIČR není zatím žádná stručná zpráva, ani fotografie. Takže se lze jen dohadovat, zda byla na vině "jen" chybějící prokluzová, resp. ochranná vzdálenost, která se v ČR na rozdíl od jiných evropských železnic nepoužívá (včasné zastavení by tomu napovídalo), nebo hlavní trať na Německo není ani 91 let po vynálezu vlakového zabezpečovače stále není žádným z mnoha dostupných typů vybavena.
Vůbec bych se nedivil tomu, kdyby lokomotiva v blízkosti německých hranic byla vybavena zabezpečovačem PZB, k němuž ovšem tradičně na české straně chybí příslušná, technicky velmi jednoduchá, traťová část. Holt, přes zavedené dodavatelsko-odběratelské vztahy Správy železnic a jejich odborníky nejede vlak.
Mimochodem, neví někdo, proč tam ti cestujícící mají čekat na Drážní inspekci, když tento orgán nemá v ČR prakticky žádné pravomoci? Nebo už se na základě vyšetření DIČR v posledních 30 letech nškdy něco změnilo?
System rizeni dopravy na zeleznici je ubohy. Prevence nulova , system rizeni rizik nula. Je to amaterismus
K tomuto tvrzení máte hlubší znalosti poměrů nebo soudíte podle článku na idnes?
Nákladní vlak dopravce Retrack Czech.
Na co to má vliv? Za dohled nad bezpečností drah v ČR je velmi štědře placen český Drážní úřad. Pokud zde chcete naznačovat něco v tom smyslu, že na strojvedoucí a vozidla různých dopravců jsou kladeny různé metry, znamená to, že tím přiznáváte, že DÚ dělá svou práci špatně.
I když s ohledem na dosud neobjasněné podkopání mostu v ochranném pásmu dráhy v Brně hl.n., zavírání očí nad provozem lanovky na Ještěd bez záchranné brzdy, ačkoli byla po rekonstrukci zabezpečovacího zařízení, a mnohé další případy, netvrdím, že s Vámi Vaše obavy nesdílím...
na draze jsou zamestnani svarni mladenci
Hlava mi nějak nebere, proč hasiči evakuují rychlík? Vlaky se nesrazily, porucha také žádná, tak proč se rychlík se nevrátil do předchozí stanice? I kdyby měla přijet lokomotiva, která by jej tam odtáhla, aby necouval?
Vlak musí zůstat stát na místě do příjezdu vyšetřovatelů i když se fyzicky nic nestalo.
no hlavne ze stihly zastavit........ Bohuzel se to stava a ne vzdy to dobre dopadne.
Nikdy jsem úplně nepochopil, proč se vedlejší nádraží v Ústí jmenují západ a sever. Proč ne západ a východ?
Stačí se podívat na mapu. Trať vedoucí přes Ústí nad Labem sever, vede do Děčína a dále do Německa. To je směr na sever nebo na východ vůči Ústí nad Labem?