Zanardi na BMW se usadil na čele prvního závodu. Rydell, nejrychlejší muž z kvalifikace, se musel spokojit s druhou příčkou. Urputné souboje pod vlajkou Seatu a BMW se však rozpoutaly i za jejich zády. Již ve druhém kole se tvrdě střetl na třetí pozici skvěle jedoucí Tarquini s vedoucím jezdcem šampionátu Priaulxem, pro kterého střet znamenal konec nadějí na další bodový zisk.
Velké souboje předváděla i skupina na 4. – 7. místě, ve které bojoval Y. Muller na seatu s trojicí vozů BMW. Po jedné z kolizí, při které byl právě Y. Muller vystrčen z trati svým Dirkem Müllerem na BMW, však sám Dirk natolik poškodil svůj vůz, že ze závodu odstoupil. Nešetřili se však ani jezdci na seatech mezi sebou.
Muller tvrdě bojoval s Tertingem a když se mezi ně připletl ještě Farfus na alfě, začaly hned kusy vozů létat po trati. Výlety mimo trať byly nedílnou součástí závodu a jedna kolize střídala druhou. Po několika takových soubojích zůstal například Gené na trati stát ze zcela odstrojeným vozem.
Ušetřen bojů si Zanardi udržoval malý náskok před dvojicí Rydell – Tarquini ve vozech seat. Dojel si tak nerušeně do cíle pro další cenné prvenství.
"Vítězství je absolutně fantastické a pro mě velmi zvláštní," radoval se Zanardi. "Vyhrál jsem sice již vloni v Oscherslebenu, což bylo velmi emotivní, protože to bylo první vítězství od mého návratu na závodní okruhy. Ale to bylo vloni a moje nohy za tu dobu zpátky nedorostly, takže je to skvělé mít další takový úspěch."
Těsně před startem druhého závodu se spustil takový liják, že závodní dráha se na mnoha místech proměnila v řeku a start musel být odložen. Dobrou náladu však počasí jezdcům neodplavilo. "Když jsme stáli v tom lijáku na startu druhého závodu, navrhoval jsem ho zrušit a body přiznat vítězi prvního závodu," šprýmoval rozjařený Zanardi. "Ale nevím proč, nikdo mě neposlouchal."
Odstartováno nakonec bylo až po dvou hodinách, po té co se počasí umoudřilo a pořadatelům se z trati podařilo odstranit nánosy bláta. Na čelo startovního pole se vůbec poprvé postavil Tom Coronell, který si v předchozím závodě zajistil titul v kategorii nezávislých jezdců. Po startu se hned v první zatáčce dostal do čela ze druhého místa startující Larini s továrním chevroletem. Larini sice jeho útoky odrazil, zle dotírajícího soupeře se tím však nezbavil. K dvojici se o chvíli později přidal ještě Dirk Müller, který již předtím předstihl chybujícího Husmana.
Tarquini se sice po startu propadl až na 9. pozici, ale pak zahájil velkou stíhací jízdu, při které zdolával jednoho soupeře za druhým. A projel vítězně cílem, poprvé v sezoně.
"V těžkých podmínkách neměl můj vůz konkurenci. Po startu jsem sice ztratil několik pozici kvůli jezdecké chybě, ale pak jsem to napravil," řekl Tarquini. "Ani nevím proč já jsem byl tak rychlý, možná to bylo tím že jsem riskoval víc než ostatní. Teď se přesuneme do Valencie, která bude našim domácím závodem, tak uděláme všechno pro dobrý výsledek."
Bronzovou pozici pak Larini uhájil před dvojicí seatů uhájil i ve vzrušujícím finiši na cílové rovince a znovu tak potvrdil stoupající formu chevroletu.
„Při souboji s Tertingem jsem si poškodil přední pneumatiky a poslední tři kola už to bylo docela nesnesitelné. Ale byl jsem rozhodnutý svoje první pódium ve světovém mistrovství získat," radoval se Larini.
Výsledky 1. závodu:
1. Alessandro Zanardi (It., BMW 320si ) 21:19.910 min., 2. Rickard Rydell (Švéd., SEAT Leon ) -1.002 vt., 3. Gabriele Tarquini (It., SEAT Leon) -3.937, 4. Dirk Müller (Něm., BMW 320si) -11.685, 5. Duncan Huisman (Niz., BMW 320si) -12.005, 6. Peter Terting (Něm., SEAT Leon) -14.936, 7. Nicola Larini (It., Chevrolet Lacetti) -16.630, 8. Tom Coronel (Niz., SEAT Leon) -23.418.
Výsledky 2. závodu:
1. Tarquini 23:06.124, 2. Terting -0.652, 3. Larini -8.139, 4. Rydell -8.276, 5. Gene -8.479, 6. Huff -9.513, 7. Dirk Müller -10.465, 8. Jorg Müller -12.925.
Průběžné pořadí jezdců:
1. Priaulx 58 bodů, 2. Tarquini 57, 3. Rydell 54, 4. D. Müller 51, 5. Thompson 49, 6. Farfus Jr. 46, 7. J. Müller 46, 8. Y. Muller 45.