První představení nové formule, pod kterou se konstrukčně podepsal Antonín Filípek a Jan Schwarz, bylo plánováno už na úvodní mistrovské závody v Brně. Monopost však tehdy ještě nebyl zdaleka připraven. Dokončen byl až v posledních hodinách před víkendovým mosteckým kláním.
"Přivezli jsme auto v sobotu ráno před prvními měřenými tréninky a pět minut před zahájením kvalifikace v něm poprvé zavrčel motor," prozradil Křenek. "Skluz, který jsme při stavbě auta nabrali především v době zhotovování různých přípravků, se projevil více než jsme čekali," konstatoval dále Josef Křenek.
Za volant žluté formule ladných tvarů s typickým tvarem usedl zkušený Jiří Jupa, ale při závodech se svezl méně než očekával. Nedlouho po začátku prvního měřeného tréninku se monopost zastavil s poruchou benzínové pumpy a v prvním závodě jezdec auto odstavil už po dvou kolech, když se uvolnila jedna hadice v chladícím systému. Až ve druhém tréninku se mohl tým Křenek Motorsport věnovat důkladněji vylaďování vozu. Ve druhém mistrovském závodě ovšem jezdec absolvoval jen čtyři okruhy.
"Auto je ještě syrové a je třeba vyléčit jej z dětských nemocí. Tím si musí projít každý závodní stroj," omlouval první výpadky Křenek a pokračoval: "Při sérii testování v nejbližších dnech vůz více rozhýbeme, odstraníme závady které se začaly objevovat a pro další mistrovský podnik už bude formule ve formě."
Jiří Jupa i přesto, že se s autem nesvezl tolik, aby auto pomohl lépe vyladit, byl s vozem spokojen. "Konstrukčně se auto povedlo. Formule je líbivá a spokojen jsem i s jízdními vlastnostmi. Věštím mu slibnou budoucnost," uvedl bývalý mistr formule Škoda na okruzích i v závodech do vrchu.
Novému monopostu proti konkurenci vedle větší spolehlivosti zatím chyběla také větší rychlost. Na nejrychlejší piloty třídy Národní formule 1400 Jupa ztrácel tři vteřiny na jeden okruh. Odstranit tento handicap je ovšem otázkou času. "Na rozdíl od konkurence jsme použili motor objemu 1400 ccm s menším množstvím úprav, zatímco oni mají klasické výrazně upravované třináctistovky.
Naše volba byla ovšem dána skutečností, že objemově silnější agregáty budou v blízké době používat všichni a omezenými úpravami se prodlouží životnost motoru, což samozřejmě ovlivní také náklady spojené se závody. Samozřejmě se ale motoru bude věnovat a naše formule určitě zrychlí," říkal Josef Křenek.
Pro druhý mistrovský podnik již bude postaven druhý stroj.
"Auto, s nímž startoval Jupa, předáme Michalu Matějovskému a Jirka bude zajíždět nový vůz. V letošní sezóně bude zhotoven ještě třetí monopost, do něhož usedne Radek Mifka. Se stavbou dalších formulí se počítá pro příští sezónu podle zájmu jezdců," sdělil Josef Křenek.