"Zdejší sprint je opravdu úžasný. Tratěmi, atmosférou i velkým počtem diváků," pochvaluje si stříbrný Karel Trněný.
Kopná se jela poprvé před patnácti lety. Úvodní ročníky, to byla jen rozlučka místních závodníků se sezonou.
Ale když automobilové soutěže začaly nabírat na popularitě, Kopná se zprofesionalizovala.
Pořadatelé přesunuli centrum z Podkopné Lhoty do Slušovic a stali se součástí mistrovství republiky v jednodenních rallye.
Na startu už se objevila hezká řádka špičkových jezdců z Česka i mnozí zahraniční hosté, největší zájem ale o ni stále mají piloti ze Zlínska. Také letos měli převahu.
Ovšem do elitní desítky se prosadili jenom čtyři - bronzový Roman Odložilík, pátý Jan Štěpánek, osmý Milan Kneifel a devátý Antonín Novák.
Vedle prestižního boje o přední příčky Kopná bývá ideální příležitostí pro zkoušku nového auta. Letos například Antonín Tlusťák poprvé pilotoval prototyp Škoda Fabia Kit Car, Milan Kneifel zase podruhé řídil Suzuki Ignis S1600.
"Až na výlet do příkopu, kde jsem ztratil sedm minut, to nemělo chybu. Moc se mi to líbilo," poznamenal Tlusťák, který skončil devětadvacátý.
"Na auto si postupně zvykám. V Podkopné Lhotě jsme přeskákali nějaké plotky, ale jinak to bylo dobré," pousmál se Kneifel, který obsadil druhé místo v prestižní třídě A do 1600 ccm.