„Je to něco úžasného. Máme hned v prvním závodě oba borce v bodované patnáctce,“ neskrýval nadšení Jiří Látr, jeden z majitelů KL Intermoto, „po všech problémech, které nás poslední dva týdny provázely, to je fantastický pocit, který nedokážu slovy popsat.“
Hradecký tým vyrazil do Španělska s novými motocykly Honda CBR 1000R, především Martinez se však nemohl spolehnout na kvalitní výkon svého stroje. „Neustále během jízdy klesal, nemohli jsme vůbec najít příčinu,“ uvedl druhý z majitelů týmu Josef Kubíček, „střídali se na tom technici přímo od Hondy i z jiných stájí, ale nic nepomáhalo.“
V poněkud nervózní atmosféře se přesto oba jezdci do hlavního závodu kvalifikovali, Martinez jako jedenadvacátý, Mikšovský dvaadvacátý. „Pro Alexe to nebyla jednoduchá situace. V domácím prostředí se chtěl ukázat, z technických problémů byl hodně zklamaný,“ popsal situaci Kubíček.
Samotný závod však dal na předešlé problémy zapomenout. Oba jezdci hradeckého týmu se hned po startu zařadili na místa na konci druhé desítky a postupně se propracovávali dopředu. V předposledním kole už oba jezdili v bodované patnáctce a do cíle dorazili těsně za sebou.
Hradecký tým jasně pokořil své konkurenty Smrže a Černého z Akuna Racing teamu, druhého českého týmu v seriálu, navíc byli nejlepší ze všech jezdců na strojích Honda.
„Z výkonu motocyklu jsme však zklamáni. Je výkonově opravdu nejslabší ze všech japonských motocyklů,“ poznamenal Látr, „nový stroj je na tom stejně jako starý, jen podvozek je lepší.“