Kdyby v Česku přišly na turnaj tři nebo čtyři tisíce fanoušků, považovali byste to snad až za průšvih. Ve Velké Británii taková čísla Oktagon vyhodnocuje jako úspěšný vstup na cizí trh. Výrazně se Češi a Angličani liší i coby zákazníci.
Na „více chlapské prostředí“ na Ostrovech si tuzemská organizace stále zvyká, jedno ale podle Pátka platí: „Krev neukazujeme. Potřebuješ příběh, mít to hezké. Vytvořit bezpečné prostředí a nalákat lidi, že je výsledek zápasu zajímá.“
O čem Pátek v pořadu dál mluvil?
- O morální kocovině. Ale dá se vzít něco dobrého od konkurenčního Clash of the Stars?
- Formule 1, hokej a tenis ano, ale fotbal ne? S kterými sporty má MMA největší překryv fanoušků?
- Kam kromě Francie by Oktagon mohl v Evropě expandovat?
- Recept na úspěch aneb PR manuál pro zápasníky, co říkat a jak neurážet
- Proč končí v Oktagonu? A proč na něj v první chvíli Ondřej Novotný a Palo Neruda chtěli skočit?